niin... oon kuullu et battlefield vietnamiin voi asentaa mitä vaan musaa niin että jos joku tietää miten niin voisi kertoa
itse asennettavat musiikit BFV
4
420
Vastaukset
- BFV
Mene BFV:n kansioon ja etsi sieltä kansio "My Music". Sen pitäis olla ihan pääkansiossa. Laita sinne haluamasi musiikit, joiden tulee olla mp3-muodossa. Siinä se. Ainoa vika on se, että kun itse laitoin kaksi biisiä sinne, alkuperäisestä listasta ei voi kuunnella mitään biisejä.
- bartz
elikkäs kaikki alku peräiset musat lähtevät pelistä pois??!! eli ne mitä kuunnellaan radiosta? mutta ootko kokeillu että jo ne musat ottaa sieltä pois niin tuleeks ne alkuperäset sinne takas? sori kysyn aika paljon :D
- BFV
bartz kirjoitti:
elikkäs kaikki alku peräiset musat lähtevät pelistä pois??!! eli ne mitä kuunnellaan radiosta? mutta ootko kokeillu että jo ne musat ottaa sieltä pois niin tuleeks ne alkuperäset sinne takas? sori kysyn aika paljon :D
Ei se mitään että kyselet, hyvähän se on selvittää asiat. Siis ne biisit ei pyyhiydy pois, eli jos poistat kaikki omat asentamasi biisisi, se alkuperäinen lista toimii taas. Se toimii sillä tavalla että peli tavallaan lukee vain toisia, joko omia tai alkuperäisiä. Eli kun poistat itse asentamasi, saat alkuperäiset takaisin. Muistaakseni omia musiikkeja voi muuten laittaa 11 biisiä, eli saman verran kuin alkuperäisiä. Netissä muuten jos kuuntelet omaa biisiä, muut pelaajat kuulevat vain alkup. listan biisejä, mutta se ei ainakaan mua härnää.
- bartz
BFV kirjoitti:
Ei se mitään että kyselet, hyvähän se on selvittää asiat. Siis ne biisit ei pyyhiydy pois, eli jos poistat kaikki omat asentamasi biisisi, se alkuperäinen lista toimii taas. Se toimii sillä tavalla että peli tavallaan lukee vain toisia, joko omia tai alkuperäisiä. Eli kun poistat itse asentamasi, saat alkuperäiset takaisin. Muistaakseni omia musiikkeja voi muuten laittaa 11 biisiä, eli saman verran kuin alkuperäisiä. Netissä muuten jos kuuntelet omaa biisiä, muut pelaajat kuulevat vain alkup. listan biisejä, mutta se ei ainakaan mua härnää.
juu nyt ymmärrän :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1377199Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265015L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694422TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153513Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242321Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3091836Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241736Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91619- 671495
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581458