Keuruun SRK ehokkaat?

45 kpl?

Elikäs valtion kirkkomme ehdokkaat ovat:: aikas vanhoja.opikelijoita jne...

16

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aamen

      Eläkeläisiähän ne ovat melkein kaikki. Mutta niinhän ne ovat kirkossa kävijätkin, enimmäkseen homokammoisia ja naipappeuden vastustajia. Kirkko elää nykyään aivan erillään yhteiskunnasta Keuruullakin. Äänestysprosentti lienee siinä viiden ja kymmenen välillä. Ei voisi enää vähemmän kiinnostaa.

      • paavin pallit, nunnan nä

        Taitaa olla osa ehokkaista rikollisiakin joukossa? Ääni menee eurosepille, paikallinen hakkarainen,


      • biblia
        paavin pallit, nunnan nä kirjoitti:

        Taitaa olla osa ehokkaista rikollisiakin joukossa? Ääni menee eurosepille, paikallinen hakkarainen,

        miten tuommoinen sepi edes voi olla ehdolla? kirkon ja uskovien pilkkaamista, öljymäen rosvon risti sopisi paremmin.


    • Liisukka täti.

      Eurooppa ukkeli oli kauppajonossa edelläni ja haisee perkules,kun ketunraato.Menis edes pesulle ja vaihtaisi vaatteita välissä.Ketä tuollanen edeustaa,no tyypillistä kantakeuruulaista peräkammarinpoikaa hihi.

      • Hyvä Veli

        Yhtenäinen Keuruu = insinööri, kemisti ja yrittäjä. Tällä kokoonpanolla Keuruun asiat ratkotaan käräjillä ja toreilla..?


      • Peräkammarin Erkki

        Viimeksi kassajonossa hais kyllä Liisukan kusp!llu !


      • eurooppa mies.

        Kauppajonossa ei haise kuin liisukan hoitamaton hiivatulehdus;)


    • Vino show

      Tekiskö joku VALITUKSEN olis kivaa

    • Hei hei nyt taas

      Teuvo Hakkarainen on nykyisin arvostettu kansanedustaja !
      (Niin kuin oli edesmennyt Toni Halme kin , vaan" pillerivoima"t uuvutti miehen...Teuvo ottaa kerran kuussa ja saa Voimaa, jopa uudelleen valintaankin?)

    • Jeeeees

      Eikös se jeesuskin viihtynyt valtaosan ajastaan yhteiskunnasta syrjäytettyjen joukossa?'

      • kolehtihaavi $€%

        TEkopyhiä, ahneita, ihmisiä pyörii valtion kirkkojemme kivijalkaa kiertäen? Kuten PIRKKO JALOvaarA, kiero kalkkarokäärmes!♥ [ ¡ ]


    • Maallikkosaarnaajako

      Uusi nuorekas kirkkoneuvosto:: pyytäkää PIRKKO JALOVAARA esiintyy keuruunkin kirkkoihin.laittakaa isot kolehtihaavit et mahtuu käteinen raha niihin.kin?

    • Järjenköyhyyttäkö

      pihlaisilla kun Aisapuulehdestä puolet ilaria, eli juttuja sekä vaalimainoksia. Hohhoijjaa mitähän tämä kertookaan äänestäjistä ja kyläläisistä yleensä jos äänestävät taas jatkoon..

      • Tyhmänä kysyn

        Ketäs pitäis muka äänestää?


    • Vaarit eläkkeelle

      Itse äänestän terävää nuorta ja naista, jos yleensä äänestän. Pappojen parranpärinöitä on jo tarpeeksi kuultu. Paljon horinaa, vähän villoja.

    • Noloja ehdokkaita

      Tosi noloa on kun ennakkoäänestyksessä on ehdokkaita vaalitoimitsijoina. Tätä ei varmasti tapahdu kuin Keuruulla.
      Suur-Keuruukin sensuroi asiasta esitetyt mielipiteet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe