Osta orja

kuoleminen auttaa

"Pitkäaikaistyöttömän aktivointitoimenpiteinä sosiaalinen kuntoutus ja kuntouttava työtoiminta ovat työllistymispolun alkupään palveluit"

Pitkäaikaistyöttömän aktivointitoimenpiteinä sosiaalinen härnääminen ja kiusaava toiminta ovat alkusoittoa työttömien eliminoinnissa lopullisesti vapailta työmarkkinoilta. Työttömiä on myös kuollut keuhkokuumeeseen siinä on kuntouttava työtoiminta joka kuntouttaa. hyötynä kun työtön kuolee säästyy työmarkkinatuen asumistuet kaikki yhteiskunnan tuet lopullisesti jos työttömiä kuolisi enempi. orjuus kannattaa saa työnantaja vastinetta rahoille kun työttömien elätys maksetaan yhteiskunnan verorahoilla

38

1581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen itse orja

      En voi ostaa, kun olen lieksalaisena joutunut somalialaisten orjaksi ja heidän hyvinvointinsa maksajaksi.

      • valittajat2

        Kannatta jo köysi rasvata, kun noin huonosti mänöö.


      • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        trolli-face-orjalla männöö hyvin...heh...heh..heh


      • pysyvä orja

        Minäkin olen rikkaiden orjana rikkaat käyttää hyväksee ilmaista työvoimaa näin on laki. rumakin kelpaa ilmaiseen työhön . työttömiä haukutaan ylipainoiseksi elefantiksi joka ei jaksa kävellä niitä on peräti kolmikymppisiä. ulkonäkövaatimukset ovat koventuneet työelämässä läskityöttömällä on vaikeuksia ostaa vaatteita ja hoitaa ulkonäköä. siksi minukin on pakko olla orjatyöläinen


    • menoksi

      Näitä orija on ja halvalla lähtee toisten asioita tekemään ja omat jää kesken.Kuka vai käskee silloin mennään.

      • kcal

        Halvat ruuat ne lihottaa.Kun ei parempaakaan saa.


      • piaru
        kcal kirjoitti:

        Halvat ruuat ne lihottaa.Kun ei parempaakaan saa.

        Onko pakko niitä halpoja ruokia syödä enemmän kuin elimistö ehtii kuluttamaan...


      • Anonyymi

        Jotkut lähtee kalliilla vasta tekemään toisten asioita ja silti "omat" asiat jää kesken vuosikausiksi.Olen sitä vierestä seurannut.TV.stä tule ohjelmaa - se riittää.


    • orjalle mitä kuuluu

      Ja isäntä veti viikseen piikoja ihan järkijjään joka talossa ja sitten istui muinamiehinä kirkossa pyhänä! Oma akka ihmetteli kun ei seiso millään, oli ne aikoja!

      • pillu voiteluun

        Orjat joutuu pakolla hyväksi käytetyksi vaikka piika työhön maksetaan luonnossa loput piika antaa pillua talon isänälle. piika saa työmarkkina, ylläpitoa tai matkakorvausta jne.


      • Anonyymi
        pillu voiteluun kirjoitti:

        Orjat joutuu pakolla hyväksi käytetyksi vaikka piika työhön maksetaan luonnossa loput piika antaa pillua talon isänälle. piika saa työmarkkina, ylläpitoa tai matkakorvausta jne.

        Miten paljon tätä piika hommaa esiintyy nykyisin Suomen eri perheyrityksissä?.


    • Anonyymi

      Kuinka päästä orjaksi

    • Anonyymi

      Muistakaahan lapsukaiset,että jos lääkäri ei ole todennut vajaatyökuntoiseksi, niin työkkäri ei voi pakottaa "kuntouttavaan".
      Tästä on eduskunnan oikeusasiamiehen lausunto.
      Joten jos Te-toimisto tätä yrittää, niin kannattaa valittaa ja varmasti menee läpi.

    • Anonyymi

      olen itse orja
      18.09.2014 11:08

      En voi ostaa, kun olen lieksalaisena joutunut somalialaisten orjaksi ja heidän hyvinvointinsa maksajaksi.

      KOSKAS TÄMÄ SAAHAAN LOPPUMAAN JA TYYSTIN
      - noin aikaa tämä on jo tietty ja silti tähän astin jatkunut samaa samaa samaa

      • Anonyymi

        Me kaikki olemme yllä m. orjia. Tähän olemme päätyneet nykyisen "turvaa" hakevien politiikan ansiosta.
        Kukapa olisi uskonut näin käyvän parikymmentä vuotta sitten.
        Tämä orjuus vain rankkenee ja laajenee, eikä loppua tule ikinä.
        Jo Niinistökin ainoana uskalsi ottaa asian puheeksi. Me suojelemme isis terroristeja, kuka suojelee meitä heiltä?
        Miksi Suomeen otetaan ihmisiä, joita ei kukaan muukaan huoli? .mikä kaatopaikka tämä maa on?
        On ihan epätoivoista, että tänne pääsevät kaikki halukkaat ja heitä riittää. Mikä vimma politiikoilla on tuhota tämä hyvä ja kaunis maa täyttämällä kaiken maailman hampuuseilla? Luulisi nykyaikana löytyvän sen verran älliä, että tällaista ei pääsisi tapahtumaan.
        Ei islam kuulu Suomeen, eivät moskeijat eivätkä kaulojen katkonnat, eivät myöskään miekat ja hurstit ja naamojen peittämiset.
        Näille tulijoille kelpaa meidän antama elätys. Mitä me saamme heiltä, emme muuta kuin maksuvelvollisuuden.
        Kuka haluaa heitä naapurikseen? En tiedä yhtään halukasta, en halua itsekään.
        Ei vähäväkinen kansa voi tulijoita elättää , nytkin maa ottaa velkaa eikä se tunnu poliitikkoja huolettavan. Ei kai mikään instanssi voi pakottaa ottamaan elättejä ja velkaa heitä varten. Rahan upotusta piilotellaan ja salaillaan, tarkkoja lukemia ei anneta. Kyllä osataan laskea suomalaisen työttömän saamat etuudet, ne ovat kuitenkin pieniä, kun verrataan matuun. Suomalainen työtön voi kuitenkin vielä työllistyä tuottavaksi kansalaiseksi, matu ei juuri koskaan , hän on elätti vielä kymmenen, kahdenkymmenen vuodenkin päästä.


    • Anonyymi

      Eihän kyseessä ole ihmiskauppa?.

    • Anonyymi

      Onko Rekka-Lesbot hyviä piikoja?.

    • Anonyymi

      Hmm joka tollasta tekstii keksii. Pitäskö jo poistaa vallastaan. Idiootit.

    • Anonyymi

      Ei oo ihan kotimainen käry tässä hajussa.

    • Anonyymi

      samaa sarjaa: maksa vaimolle lain mukaan palkkana tai 30% verot kun ostoksillaan käy samoin lapsille. Samalla tavoin matkasta 30% vero valtiolle lomamatkan hinnasta. Lahjoitus. Vuora pitää vaimon ja lasten maksaa. Kattokaas lakikirjaa mitä nämä homot poliitikot ovat häärineet. Perhe on joku homola rangaistus veroineen. Lahjaverohan on n. 30%.

      • Anonyymi

        "Jos omistus tulee yhteiseksi (asunto ostetaan esimerkiksi puoliksi) mutta vain toinen puolisoista rahoittaa hankinnan ja maksaa asuntolainan, osuus asunnosta on toiselle puolisolle verotettava lahja."

        Esim näin verottajan sivuilta. Transhomot jotka täällä häärää ja säätää pitäs jotenkin huomata, auttaisko joku oopperan puvustut näkeen nää peruukit ja meikit mitä nykyhomot käyttää isoissakin viroissa sikaillessaan arjessa väärillä papereilla missä väärin sukupuoli merkittynä?


    • Anonyymi

      Tulee rakenne työttömyys näille perheen ja naisten lyttääjille. Pitää katella minne.

    • Anonyymi

      Ketä sitten on nämä haukutut "luuserit"? Eiköhän he ole entiset omistajat ja rikkaat joilla on ollut varasteltavaa taskuissa ja tileille jotka tähän kuntoon nuijittu. Ainakin tämän on havainnut, ei sinänsä edes työväkee tai palkkalaista...
      Arvoasemassa tai vallassa korkeammalle nousu tekee impotenttiutta jostain syystä jos rahkeet ei kyseisiin hommiin riitä ja tämä taas homoutta ja transvestiitiksi laittautumista. Ei ne mitään hyviä lakeja ja muuta tuota. Ahne ihmisluonne voi päätyä tällaiseen impotetti tilanteeseen?

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kepua harmitti kovasti kun ei saanut orjaa niin piti Lieskan lehdessä purkaa harmitusta

    • Anonyymi

      On se aika ihmeellistä että ressukat pillittää lieksassa surkeuttaan ja työttömyyttään, ennemmin kuin lähtevät eteläsuomeen töihin.
      Esim. vantaalla olisi töitä jokaiselle itäsuomesta tulijalle, palkkaakin maksettaisiin jos vain työhaluisia tulisi.

      • Anonyymi

        Ei kannata lähtä.kallis sähkö ja kallis vuokra.enempi jää käteen työttömänä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata lähtä.kallis sähkö ja kallis vuokra.enempi jää käteen työttömänä täällä.

        Lopeta sitten itkeminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sitten itkeminen.

        Pierettää.tietää,että kakka tulee peräsuolesta.se on normaali tila siellä,että ulos tulee tavaraa,eikä mene sinne muodossa tai toisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sitten itkeminen.

        😭😭😭😭😭😭😭😭😭🙅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😭😭😭😭😭😭😭😭😭🙅

        Mistä voipi orjan ostaa.pitäs laittaa tuulettimeksi nurkkaan odottamaan kesää.orjia on kesällä vaikea saada.


      • Anonyymi

        Ei ole rahaa muuttaa etelä Suomeen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä voipi orjan ostaa.pitäs laittaa tuulettimeksi nurkkaan odottamaan kesää.orjia on kesällä vaikea saada.

        Kesällähän niitä vasta saa.


    • Anonyymi

      minäki olen orja, minun kiveksetkin leikattiin irti

      • Anonyymi

        Brutaalia!


    • Anonyymi

      Orjaa ei tarvii ostaa sen saa ilmaiseksi te toimistosta määräajaksi

    • Anonyymi

      Moi. Olen Afrikkalainen tummaihoinen joka etsii töitä. Minut voi ostaa ohra pellolle mikäli haluat.

      • Anonyymi

        Vai etelään töihin? Kukahan fakiiri niillä pätkätyöpalkoilla tulee toimeen, kun eivät taida pärjätä vakityössä olevat duunaritkaan. Työläisen kannattaisi tehdä itselleen velkahelvetti ja ostaa etelästä asunto? Duunarin elinaika ei riitä sen maksamiseen. Täällä työttömänä on paljon helpomaa, ilman velkahelvettiä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe