kalluppi pojille

runettaja

miten reagoitte jos näätte miehen uimahallisa suihkussa vetämässä käteen?

17

3212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika:::o

kuinka moni vetää suihkus käteen? no jos näkisin ni aattelisin et on tainnu jäädä saamatta.. ;)

• bam margera

no mää oon vetäny uimahallin suihkus käteeni eikä kukaa ees kattono vedä ihmees jos himottaa...

kaikki vaa häipy johonki...

jos et uskalla vetää suihkussa nii vedä vessa kopissa.

• MIKKI HIIRI

no mää oon vetäny uimahallin suihkus käteeni eikä kukaa ees kattono vedä ihmees jos himottaa...

jos et uskalla vetää suihkussa nii vedä vessa kopissa.!!!!!!!!!!!!

• Minni HIIRI

jos et uskalla vetää suihkussa nii vedä vessa kopissa.!!!!!!!!!!!!

• Ahaa

Eipä taida sillä olla paljoa järkeä kun
      uimahalli ei ole oikea paikka tuollaiseen.

• suihkis

ei se paikkaa kato jos siltä..tuntuu ! itse aikakin masturboin..2:kin kertaa..rippuu kikseistä!..ja jos joku kattoo niin siitä vaan! suosittelen!

• runettaja
        suihkis kirjoitti:

ei se paikkaa kato jos siltä..tuntuu ! itse aikakin masturboin..2:kin kertaa..rippuu kikseistä!..ja jos joku kattoo niin siitä vaan! suosittelen!

kiitos kommenteista!!olen samaa mieltä kun sinä ei se paikaa katso jos rupee seisomaan! se vaaan kiihotaa jos joku kattsois kun runkaaan=)

• lätsä
        runettaja kirjoitti:

kiitos kommenteista!!olen samaa mieltä kun sinä ei se paikaa katso jos rupee seisomaan! se vaaan kiihotaa jos joku kattsois kun runkaaan=)

No siihen on ihan toiset paikat kuin uimahalli.

• -Forsaken-

jos mä näkisin jonku tuppikullin runkkaamas julkisel paikal ni vetäisin heti turpaan ja lahtaisin sen jonnekkin katuojaan et ihan rauhas vaan sama se mul on jos ei oma elämä kiinnosta

• runettaja

eipäs kiroilla..saisit syyteen jos vetäisit turpaaan..ja siitä vielä jos heittäsit katuojaan.. mieti mitä kirjotat tänne!!!!

• suihkis

vai niin,tekisit! pese suus voima sanoista!! kyllä mua ELÄMÄ kiinostaa !!

• peeeeekka87

varmaan lähden pikaisesti pois siitä uimahallista!!! ja sit kävisin varaamassa terapia-ajan lähimmältä terapeutilta.

• lätsä

Kyllä mä odottaisin ulkopuolella ja vetäisin sitä perverssiä pataan, ehkä veisin sen lompakon. Uimahallissa kulkee lapsia, eikä tuollaista tarvitse kattella.

Ja PS. Vaan typerät ihmiset jää kiinni pahoinpitelystä ja edesvastuuseen.

• nainen

..et siellä uimahallissa sattuu olemaan pikku poikia uimassa!! Millaiset traumat niille mahtaa jäädä`??

• suihkis..

olen ajatellut. ja ajattelen.ja toimin sen mukaisesti!!

• suomalainen_poika

aika paha kysymys... jos näkisin uimahallissa jonkun miehen runkkaavan, nii se olis peilikuvani... :P

• Jii

Oon itse 20v. ja musta olis ihan ihan kiva katella, jos joku nuori sitä tekisi. :) Eri asia on sitten vanhemmat äijät, niiden touhut ei vois vähempää kiinnostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen