Taas lähti kaksi ministeriä

KAKAKA

Nyt ne uudet vaalit välittömästi. Siis tuola juurikaan ole kun pari ministeriä Kataisen alkuperäisestä hallituksesta. On se kumma jos ei uusia vaaleja tule.

6

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallitushan paranee koko ajan, nyt on mahdollisuus tehdä oikeita päätöksiä, vihdoinkin.

      Pekka Haavistoa tulee ikävä, siinä on erittäin järkevä ministeri. Hänen kokemusta olisi tarvittu edelleen.

      Vihreät ovat ajaneet Suomea nurkkaan monella tavalla. Tulee heti mieleen kivihiilen tuonti Venäjältä ja esim. rikkidirektiivin tulevat vaikutukset kilpailukykyymme. Venäjä on ainoa maa jossa on kysyntää tuotteille ja ei ole pitkän merimatkan takana.

      Kyllä pääministeri on ihan oikeassa, kun totesi että Venäjä on ja tulee olemaan naapurimme tulevaisuudessakin. Suomalaisella sisulla pärjätään kyllä. Pakotteet eivät voi loputtomiin kestää.

      • Koroljov

        "Kyllä pääministeri on ihan oikeassa, kun totesi että Venäjä on ja tulee olemaan naapurimme tulevaisuudessakin."

        Miksi itsestäänselvä asia -- Venäjän elintärkeä merkitys Suomelle ja suomalais-venäläisten suhteiden ylläpitämisen välttämättömyys -- täytyy yleensä sanoa julki? Hienoa tietysti, että Stubb ymmärtää tinkia ideologisesta länsimielisyydestään Suomen kannalta elintärkeiden realiteettien nimessä.

        "Suomalaisella sisulla pärjätään kyllä."

        Että Suomi uskaltaisi uhmata USA-NATO:n vaatimaa venäläisvastaista kylmän sodan linjaa ja toimia Venäjään nähden itsenäisesti omien intressiensä pohjalta -- se jos mikä olisi koko kansainvälisen yhteisön edessä näyte vanhan hyvän ajan suomalaisesta sisusta.

        "Pakotteet eivät voi loputtomiin kestää."

        Toivottavasti EU-maat käsittävät, että niiden oma etu vaatii USA:n masinoimien lapsellisten ja Euroopan kannalta vahingollisten Venäjän-pakotteiden pikaista lopettamista.


      • Koroljov kirjoitti:

        "Kyllä pääministeri on ihan oikeassa, kun totesi että Venäjä on ja tulee olemaan naapurimme tulevaisuudessakin."

        Miksi itsestäänselvä asia -- Venäjän elintärkeä merkitys Suomelle ja suomalais-venäläisten suhteiden ylläpitämisen välttämättömyys -- täytyy yleensä sanoa julki? Hienoa tietysti, että Stubb ymmärtää tinkia ideologisesta länsimielisyydestään Suomen kannalta elintärkeiden realiteettien nimessä.

        "Suomalaisella sisulla pärjätään kyllä."

        Että Suomi uskaltaisi uhmata USA-NATO:n vaatimaa venäläisvastaista kylmän sodan linjaa ja toimia Venäjään nähden itsenäisesti omien intressiensä pohjalta -- se jos mikä olisi koko kansainvälisen yhteisön edessä näyte vanhan hyvän ajan suomalaisesta sisusta.

        "Pakotteet eivät voi loputtomiin kestää."

        Toivottavasti EU-maat käsittävät, että niiden oma etu vaatii USA:n masinoimien lapsellisten ja Euroopan kannalta vahingollisten Venäjän-pakotteiden pikaista lopettamista.

        EU:lla ei ole varaa tällaisiin pakotteisiin. Ei puutu muuta kuin Skotlanti eroaa Englannista, niin sen jälkeen monia separatisti-ongelmia on ihan omasta takaa.
        EU kaatuu tällä menolla omaan mahdottomuuteensa.

        Mikä Ukrainan tilanne on tulevaisuudessa? Kohta taas uusi vallankumous, kuka sattuu suurinta ääntä pitämään. Huutoäänestyskö siellä toimii?

        Maa ei ole pystynyt vakauttamaan asemaansa 20 vuoden aikana, tottakai joku tulee ja korjaa pois. Niin se meinasi käydä suomessakin 1939, onneksi oli yhtenäinen kansa.


      • Kokoomus-Putin
        caseman kirjoitti:

        EU:lla ei ole varaa tällaisiin pakotteisiin. Ei puutu muuta kuin Skotlanti eroaa Englannista, niin sen jälkeen monia separatisti-ongelmia on ihan omasta takaa.
        EU kaatuu tällä menolla omaan mahdottomuuteensa.

        Mikä Ukrainan tilanne on tulevaisuudessa? Kohta taas uusi vallankumous, kuka sattuu suurinta ääntä pitämään. Huutoäänestyskö siellä toimii?

        Maa ei ole pystynyt vakauttamaan asemaansa 20 vuoden aikana, tottakai joku tulee ja korjaa pois. Niin se meinasi käydä suomessakin 1939, onneksi oli yhtenäinen kansa.

        Skotlannin eroamisesta EI VOI SAA PUHUA SAMASSA KIRJOITUKSESSA
        KUIN

        KERROTAAN

        LAITTOMUUSVALTIO DIKTATUURIMAA VENÄJÄN RIKOLLISESSA
        TOIMINNASTA TSHETHSENIASSA, GEORGIASSA, UKRAINASSA,
        MOLDOVASSA, ITÄ-SAKSASSA, TSHEKISSÄ, UNKARISSA ...

        Englanti on demokratia
        ja Skotlannin ja Englannin yhteistyö jatkuu normaali malliin
        erosta riippumatta

        Kokoomus on putinistien etuja ajava Vapaavuori


      • 515

        Samaa mieltä tuosta Haavistosta.Hallituksessa on ollut kaksi ministeriä joilla
        on ollut järki päässä nim.Haavisto ja Tuomioja.
        Haaviston kannattaisi muuttaa johonkin muuhun puolueeseen,samoin
        Soininvaaran.


    • vääriä päätöksiä

      Hulluus lisääntyy
      kokoomus ja stubelot on ihan painajaisia
      tää on järjen vastaista

      mä en enää halua asua tässä maassa

      tosi paha olo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe