Nyt ne uudet vaalit välittömästi. Siis tuola juurikaan ole kun pari ministeriä Kataisen alkuperäisestä hallituksesta. On se kumma jos ei uusia vaaleja tule.
Taas lähti kaksi ministeriä
6
92
Vastaukset
Hallitushan paranee koko ajan, nyt on mahdollisuus tehdä oikeita päätöksiä, vihdoinkin.
Pekka Haavistoa tulee ikävä, siinä on erittäin järkevä ministeri. Hänen kokemusta olisi tarvittu edelleen.
Vihreät ovat ajaneet Suomea nurkkaan monella tavalla. Tulee heti mieleen kivihiilen tuonti Venäjältä ja esim. rikkidirektiivin tulevat vaikutukset kilpailukykyymme. Venäjä on ainoa maa jossa on kysyntää tuotteille ja ei ole pitkän merimatkan takana.
Kyllä pääministeri on ihan oikeassa, kun totesi että Venäjä on ja tulee olemaan naapurimme tulevaisuudessakin. Suomalaisella sisulla pärjätään kyllä. Pakotteet eivät voi loputtomiin kestää.- Koroljov
"Kyllä pääministeri on ihan oikeassa, kun totesi että Venäjä on ja tulee olemaan naapurimme tulevaisuudessakin."
Miksi itsestäänselvä asia -- Venäjän elintärkeä merkitys Suomelle ja suomalais-venäläisten suhteiden ylläpitämisen välttämättömyys -- täytyy yleensä sanoa julki? Hienoa tietysti, että Stubb ymmärtää tinkia ideologisesta länsimielisyydestään Suomen kannalta elintärkeiden realiteettien nimessä.
"Suomalaisella sisulla pärjätään kyllä."
Että Suomi uskaltaisi uhmata USA-NATO:n vaatimaa venäläisvastaista kylmän sodan linjaa ja toimia Venäjään nähden itsenäisesti omien intressiensä pohjalta -- se jos mikä olisi koko kansainvälisen yhteisön edessä näyte vanhan hyvän ajan suomalaisesta sisusta.
"Pakotteet eivät voi loputtomiin kestää."
Toivottavasti EU-maat käsittävät, että niiden oma etu vaatii USA:n masinoimien lapsellisten ja Euroopan kannalta vahingollisten Venäjän-pakotteiden pikaista lopettamista. Koroljov kirjoitti:
"Kyllä pääministeri on ihan oikeassa, kun totesi että Venäjä on ja tulee olemaan naapurimme tulevaisuudessakin."
Miksi itsestäänselvä asia -- Venäjän elintärkeä merkitys Suomelle ja suomalais-venäläisten suhteiden ylläpitämisen välttämättömyys -- täytyy yleensä sanoa julki? Hienoa tietysti, että Stubb ymmärtää tinkia ideologisesta länsimielisyydestään Suomen kannalta elintärkeiden realiteettien nimessä.
"Suomalaisella sisulla pärjätään kyllä."
Että Suomi uskaltaisi uhmata USA-NATO:n vaatimaa venäläisvastaista kylmän sodan linjaa ja toimia Venäjään nähden itsenäisesti omien intressiensä pohjalta -- se jos mikä olisi koko kansainvälisen yhteisön edessä näyte vanhan hyvän ajan suomalaisesta sisusta.
"Pakotteet eivät voi loputtomiin kestää."
Toivottavasti EU-maat käsittävät, että niiden oma etu vaatii USA:n masinoimien lapsellisten ja Euroopan kannalta vahingollisten Venäjän-pakotteiden pikaista lopettamista.EU:lla ei ole varaa tällaisiin pakotteisiin. Ei puutu muuta kuin Skotlanti eroaa Englannista, niin sen jälkeen monia separatisti-ongelmia on ihan omasta takaa.
EU kaatuu tällä menolla omaan mahdottomuuteensa.
Mikä Ukrainan tilanne on tulevaisuudessa? Kohta taas uusi vallankumous, kuka sattuu suurinta ääntä pitämään. Huutoäänestyskö siellä toimii?
Maa ei ole pystynyt vakauttamaan asemaansa 20 vuoden aikana, tottakai joku tulee ja korjaa pois. Niin se meinasi käydä suomessakin 1939, onneksi oli yhtenäinen kansa.- Kokoomus-Putin
caseman kirjoitti:
EU:lla ei ole varaa tällaisiin pakotteisiin. Ei puutu muuta kuin Skotlanti eroaa Englannista, niin sen jälkeen monia separatisti-ongelmia on ihan omasta takaa.
EU kaatuu tällä menolla omaan mahdottomuuteensa.
Mikä Ukrainan tilanne on tulevaisuudessa? Kohta taas uusi vallankumous, kuka sattuu suurinta ääntä pitämään. Huutoäänestyskö siellä toimii?
Maa ei ole pystynyt vakauttamaan asemaansa 20 vuoden aikana, tottakai joku tulee ja korjaa pois. Niin se meinasi käydä suomessakin 1939, onneksi oli yhtenäinen kansa.Skotlannin eroamisesta EI VOI SAA PUHUA SAMASSA KIRJOITUKSESSA
KUIN
KERROTAAN
LAITTOMUUSVALTIO DIKTATUURIMAA VENÄJÄN RIKOLLISESSA
TOIMINNASTA TSHETHSENIASSA, GEORGIASSA, UKRAINASSA,
MOLDOVASSA, ITÄ-SAKSASSA, TSHEKISSÄ, UNKARISSA ...
Englanti on demokratia
ja Skotlannin ja Englannin yhteistyö jatkuu normaali malliin
erosta riippumatta
Kokoomus on putinistien etuja ajava Vapaavuori - 515
Samaa mieltä tuosta Haavistosta.Hallituksessa on ollut kaksi ministeriä joilla
on ollut järki päässä nim.Haavisto ja Tuomioja.
Haaviston kannattaisi muuttaa johonkin muuhun puolueeseen,samoin
Soininvaaran.
- vääriä päätöksiä
Hulluus lisääntyy
kokoomus ja stubelot on ihan painajaisia
tää on järjen vastaista
mä en enää halua asua tässä maassa
tosi paha olo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483