Rapu ♥ Vesimies

Nelli.

Moi!

Kerron nyt mun oman kokemuksen vesimies-miehistä.

Mieheni oli alkupään vesimies eli synt. aikavälille 21.1 - 31.1 ja mä olen puolestaan alkupään rapu eli synt. aikavälille 21.6 - 30.6. Meillä on myös yhteinen lapsi. :)

Voin alkuun sanoa, että suhde oli paras mahdollinen ja pahin ikinä, mitä olen tähän asti kokenut. Tai no ei se vaa'an edelle todellakaan mene, vaakojen kanssa on ollut aivan ihanaa, ilman näitä vesimiesten huonoja puolia.

1

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelli.

EI ENÄÄ IKINÄ VESIMIESTÄ RAPU NAISELLE.

Voin sanoa, että näppejäni vieläkin nuoletan tämän tuhoisan ja huonon suhteen jälkeen ja arvet ovat jääneet. Kukaan mies ei ole ennen tehnyt elämästäni noin ihanaa, mutta samalla myös helvetillistä. Niilläkö sanoilla sitä parhaiten kuvailisi. Ja en väitä että nyt kaikki vesimiehet ovat täysin samanlaisia, koska eivät todellakaan ole, mutta tietynlaisen sitoutumiskammoisuuden ja tunteettomuuden olen kaikista heistä huomannut...

Ja mä olen itse rapu naisena sellainen tavallinen huolehtivainen, herkkä, kiltti, ystävällinen, ÄIDILLINEN... mä tiedän todellakin miten lasta kasvatetaan, mistä ei ollu meidän veskarilla tietoakaan ja luonnistunu häneltä ollenkaan. Aika seksuaalinen olen myös. Mutta tottakai mulla myös luonteesta löytyy ne huonot puolet... Olen itsekin aika periksi antamaton ja itsepäinen, mutta painitaan vaan veskarin kanssa siinä eri skaaloissa ja sitten kun osuu päät vastakkain, niin ai että, kerran kun mun veskari oli vetänyt mua turpaan niin mä löin puukon hänen käteen. Siinäpä näki rapu-naisen "lällymäisyyden" kun tarpeeks kauan mua ärsyttää... Mutta joo, oltais todennäkösesti tapettu jossain vaiheessa toisemme tuossa suhteessa.

Huh. Olen onnellinen vain, että se on ohi ja vesimies-miehelläni on jo uusi uhri kainalossa. Mille se teeskentelee sitten kai niin ihanaa... Mikä piru!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2543
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1818
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1637
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1281
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      988
    7. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      979
    8. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      978
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      891
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      884
    Aihe