Rapu ♥ Vesimies

Nelli.

Moi!

Kerron nyt mun oman kokemuksen vesimies-miehistä.

Mieheni oli alkupään vesimies eli synt. aikavälille 21.1 - 31.1 ja mä olen puolestaan alkupään rapu eli synt. aikavälille 21.6 - 30.6. Meillä on myös yhteinen lapsi. :)

Voin alkuun sanoa, että suhde oli paras mahdollinen ja pahin ikinä, mitä olen tähän asti kokenut. Tai no ei se vaa'an edelle todellakaan mene, vaakojen kanssa on ollut aivan ihanaa, ilman näitä vesimiesten huonoja puolia.

1

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelli.

EI ENÄÄ IKINÄ VESIMIESTÄ RAPU NAISELLE.

Voin sanoa, että näppejäni vieläkin nuoletan tämän tuhoisan ja huonon suhteen jälkeen ja arvet ovat jääneet. Kukaan mies ei ole ennen tehnyt elämästäni noin ihanaa, mutta samalla myös helvetillistä. Niilläkö sanoilla sitä parhaiten kuvailisi. Ja en väitä että nyt kaikki vesimiehet ovat täysin samanlaisia, koska eivät todellakaan ole, mutta tietynlaisen sitoutumiskammoisuuden ja tunteettomuuden olen kaikista heistä huomannut...

Ja mä olen itse rapu naisena sellainen tavallinen huolehtivainen, herkkä, kiltti, ystävällinen, ÄIDILLINEN... mä tiedän todellakin miten lasta kasvatetaan, mistä ei ollu meidän veskarilla tietoakaan ja luonnistunu häneltä ollenkaan. Aika seksuaalinen olen myös. Mutta tottakai mulla myös luonteesta löytyy ne huonot puolet... Olen itsekin aika periksi antamaton ja itsepäinen, mutta painitaan vaan veskarin kanssa siinä eri skaaloissa ja sitten kun osuu päät vastakkain, niin ai että, kerran kun mun veskari oli vetänyt mua turpaan niin mä löin puukon hänen käteen. Siinäpä näki rapu-naisen "lällymäisyyden" kun tarpeeks kauan mua ärsyttää... Mutta joo, oltais todennäkösesti tapettu jossain vaiheessa toisemme tuossa suhteessa.

Huh. Olen onnellinen vain, että se on ohi ja vesimies-miehelläni on jo uusi uhri kainalossa. Mille se teeskentelee sitten kai niin ihanaa... Mikä piru!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1421
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe