kaikki puraturen ihonhoitotuotteisiin liittyvät postaukset mitä löysin on jo melko vanhoja, niin onko kellään uudempia kokemuksia ko tuotteista?
lisäksi: kauan kesti saada tuotteet kun tilasitte ja menikö ne tullin kautta? jostain luin että tuotteet tulis meksikosta, pitääkö paikkansa?
Purature?
merirösvö
1
115
Vastaukset
- Mariella2
Noin vuoden käyttänyt koko sarjaa ja ollut sen verran tyytyväinen etten uskalla lopettaa finnien pelossa. Toimitukset ei mitään nopeimpia, noin kolme viikkoa yleensä saa odottaa... mutta aina tulleet perille kirjattuina lähetyksinä eikä niistä mene tulleja. Ei siis mitään muuta valitettavaa kuin että toimitukset sais olla nopeempia, jos hoksaa tilata lisää ajoissa niin ei sekään ongelma ole mutta joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164