Muutin pois kun en oikein viihtynyt inkeroisissa...
Muutin Pois
Hannu Kohokas
4
355
Vastaukset
- Who the fuck cares
Ja tästä piti oikein suomi24:selle saakka tulla mainitsemaan?
No kuule onneksi olkoon onnistuneesta päätöksestäsi, istapahdas nyt oikein alas ja taputa itteäs olkapäälle.
Tosiasia on, että ketään ei kiinnosta vittuakaan mitä teet, minne meet tai edes jotta kuka vittu sie olet.- pöö
Siekös sen päätät mitä kukakin kirjoittaa täällä?
- onkimies
Muutin Ahvenkoskenlahdelta Inkeroisiin. Kivempi naisen kanssa asua täällä kuin alaspäin käännetyn veneen alla.
- ididiiiigh
Muutin minäkin pois kun en inkeroisissa viihtynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742969
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2122190Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152171Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4801897Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1511643En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981113- 861020
- 9983
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113899- 67821