Mitä minun tielleni rakkaus/kotiasiat on tarkoitettu tähän syksyyn? Vaalea mies on kulkenut rinnallani? Mitä näet meille? Näkyykö muuttoa ja odotan että se tulisi. Saisin selvyyttä asioihini?
Asiat ovat kohta ajankohtaiset ja kulkevat uutta? Mitä näkyy minulle?
Sagamar
3
64
Vastaukset
Muuttoa katsotaan vielä, ei onnistu parin vuoden sisällä mutta kolmas vuosi tästä tapahtuu merkittävä päätös tästä mikä tehdään rauhassa.Muutto vuoteen 2018. Juuri nyt on tarvetta tutkiskeluun joku ei ole valmis muuttoon, ihan edessä vielä vaikeutta toteuttaa asia. Sinä ja vaalea mies olette valinnan edessä miten jatkaa,jotain on tullut esille mikä mullistaa todellisuutta edessä suuria muutoksia jotka voivat olla dramaattisiakin, jotain on jätettävä taakse mikä on raskasta, asiat menevät nopeasti eteenpäin. Asia on vaikea tulkita.Sinun asiasi mihin kaipaat selvyyttä on siinä vaiheessa jolloin pohdit sitä etkä voi tehdä ikävä kyllä suurempia muutoksia juuri nyt. Mutta edessä on aika jolloin luulet että tilanne kääntyy voitoksesi kun valitset mennä salaisesti omia teitä. Jokin uusi kiinnostava asia tullut pinnalle ja tiedät miten menetellä. On keskityttävä olennaiseen, ja jätät jonkun mikä tuottaa murhetta, sisäinen rauha palautuu.
- Tumma Lady
Kiitos. Se hetki on juuri nyt. Minulla on tällä hetkellä tarkoitus mennä salaisesti yksi asia eteenpäin. Ja luulen/toivon että se kääntyy parhaakseni? Tämä on asia joka on tuottanut minulle murhetta. Haluan sisäisen rauhan itselleni. Asia koskee työtä. Mitä näet tähän miten onnistun?
Olet varovainen nyt, on mentävä pienten pettymysten/vaikeuksien yli jolloin tuntee epävarmuutta ja heikkoutta, mutta ensi vuonna 2015 tunnet saavasi tukea, olet ihmisten ympärillä jotka ymmärtävät sinua. Ehkä on kyse uudesta suunnasta. Sitä seuraava vuosi 2016 vaatii tiettyjä ponnistuksia mutta asiat ovat oikealla mallilla kun katson vuotta 2017. Miten onnistut niin ensi vuonna on päästävä asioiden ylitse ja olet taitava siinä, saat kokemusta etkä hyväksy mitä tahansa ja löydät kyllä oikean tien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569