Sagamar

Tumma Lady

Mitä minun tielleni rakkaus/kotiasiat on tarkoitettu tähän syksyyn? Vaalea mies on kulkenut rinnallani? Mitä näet meille? Näkyykö muuttoa ja odotan että se tulisi. Saisin selvyyttä asioihini?
Asiat ovat kohta ajankohtaiset ja kulkevat uutta? Mitä näkyy minulle?

3

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuttoa katsotaan vielä, ei onnistu parin vuoden sisällä mutta kolmas vuosi tästä tapahtuu merkittävä päätös tästä mikä tehdään rauhassa.Muutto vuoteen 2018. Juuri nyt on tarvetta tutkiskeluun joku ei ole valmis muuttoon, ihan edessä vielä vaikeutta toteuttaa asia. Sinä ja vaalea mies olette valinnan edessä miten jatkaa,jotain on tullut esille mikä mullistaa todellisuutta edessä suuria muutoksia jotka voivat olla dramaattisiakin, jotain on jätettävä taakse mikä on raskasta, asiat menevät nopeasti eteenpäin. Asia on vaikea tulkita.Sinun asiasi mihin kaipaat selvyyttä on siinä vaiheessa jolloin pohdit sitä etkä voi tehdä ikävä kyllä suurempia muutoksia juuri nyt. Mutta edessä on aika jolloin luulet että tilanne kääntyy voitoksesi kun valitset mennä salaisesti omia teitä. Jokin uusi kiinnostava asia tullut pinnalle ja tiedät miten menetellä. On keskityttävä olennaiseen, ja jätät jonkun mikä tuottaa murhetta, sisäinen rauha palautuu.

• Tumma Lady

Kiitos. Se hetki on juuri nyt. Minulla on tällä hetkellä tarkoitus mennä salaisesti yksi asia eteenpäin. Ja luulen/toivon että se kääntyy parhaakseni? Tämä on asia joka on tuottanut minulle murhetta. Haluan sisäisen rauhan itselleni. Asia koskee työtä. Mitä näet tähän miten onnistun?

• Olet varovainen nyt, on mentävä pienten pettymysten/vaikeuksien yli jolloin tuntee epävarmuutta ja heikkoutta, mutta ensi vuonna 2015 tunnet saavasi tukea, olet ihmisten ympärillä jotka ymmärtävät sinua. Ehkä on kyse uudesta suunnasta. Sitä seuraava vuosi 2016 vaatii tiettyjä ponnistuksia mutta asiat ovat oikealla mallilla kun katson vuotta 2017. Miten onnistut niin ensi vuonna on päästävä asioiden ylitse ja olet taitava siinä, saat kokemusta etkä hyväksy mitä tahansa ja löydät kyllä oikean tien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin

Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset
      Maailman menoa
      42
      4905
    2. Enää viisi yötä Sannan kirjaan

Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut
      Maailman menoa
      18
      3646
    3. Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021

vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti
      Maailman menoa
      69
      3443
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      101
      2798
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      86
      2670
    6. IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!

"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k
      Maailman menoa
      30
      2620
    7. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      16
      1683
    8. En mä tahallani ole näin hankala.

Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta
      Ikävä
      16
      1536
    9. Harmittaako mies, että yhteys katkesi?

Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?
      Ikävä
      201
      1428
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      152
      1311
    Aihe