KARI TAPIO JA SUONENJOKI . . .

BILL DOLLAR

Näin hänet kerran Kirkkonummen Masalassa .Istuin tauolla LTM 1030 ajoneuvonosturissa kaupan parkissa , ja vastapäätä oli pubi ,kello oli 11 : 15 , päivällä .Hän hoippui ulos kännissä ja oksenti ruusupuskaan polviltaan ,kunnon kaaren ,lisäksi jotain lurahti lahkeeseen , näin kaiken koska olin just kohdalla ,matkaa noin 6m.Taksi tuli nopeasti ja kuski raahasi lähes tiedottoman tyypin jalkatilaan taakse .Taksi häipyi .Tällaisia Suonenjoki pitää sankareinaan .Myönnän että osa lauluista sujui ,mutta elämänhallinta oli kadonnut .Oikeasti hän oli Jalkasia ,siis Jalkanen , suvultaan , näitä sankareita Suonenjoki paapoo lisäämällä penkkejä ja juoppoja huutelemaan keskustaan . . . imagorakennustako ?

9

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiukkapipot ry

      Kiitos kun valistit meitä kertomalla Kari Tapion elämän synkemmistä puolista.
      Emme ole kuulleetkaan hänen alkoholiongelmastaan. Onpa nyt siis kiva tietää tuokin asia. Et sentään myynyt juttuasi 7 päivää - lehteen?

      Tokihan sankareiksi kelpaavat vain puhtaat pulmuset, joilla ei ole ollut mitään vaikeuksia elämässään.
      Älkäämme siis enää kuunnelko Kari Tapiota, eikä hänen nimeään tule mainittavan Suonenjoen yhteydessä.

    • 2jalkanen

      Luulisi tuollaisen työkoneen kuljettajan kirjoittavan järkevämpiä kirjoituksia.

      • Rauhaa Karille

        Ei mobilinosturin kuskiksi pääsyyn tarvita älyä eikä käytöstapoja.
        Lapion käytösä tarvitaan jo hieman älyäkin, mobikuskiksi valitaan yleensä niitä, joille näytetään yksityiskohtaisesti aina mitä pitää nostaa ja minne.
        Tuo maininta nostimen mallista on jotenkin huvittava.

        ..."istuin mustassa 2014-mallin turboahdetussa kolmen litran bemarissa, kun ....


      • Living
        Rauhaa Karille kirjoitti:

        Ei mobilinosturin kuskiksi pääsyyn tarvita älyä eikä käytöstapoja.
        Lapion käytösä tarvitaan jo hieman älyäkin, mobikuskiksi valitaan yleensä niitä, joille näytetään yksityiskohtaisesti aina mitä pitää nostaa ja minne.
        Tuo maininta nostimen mallista on jotenkin huvittava.

        ..."istuin mustassa 2014-mallin turboahdetussa kolmen litran bemarissa, kun ....

        Kari oli hieno mies!RIP


    • BILL DOLLAR

      Niin oli osittain hyvä laulaja ,en tiedä hienoudesta kun en tuntenut , mutta alkoholisti hän oli ja tarina on tosi .ABECE , satamanosturinkuljettajakortti , ajoneuvonosturinkuljettajakortti hyväksytysti suoritettuna . . . yli 25v työkokemus ,että saa lähteä viivalle .Lapiota käyttää jälkeenjääneet juopot . . .

    • Iso-D

      Mutta ihmisiä et saa kuljettaa, hahhaa.

      • BILL DOLLAR

        Väärin , mutta osittain oikein .Saan kuljettaa 1 8 matkustajaa ,mikäli auto ei ole linjalla ,saan kuljettaa ihmisiä ,mutta en täysimääräisesti . . . HA,HA,HA . . . Minä teen mitä haluan , muut tekee mitä ne osaa . . .nyt olen tarkkailuasemissa . . . EN muuta mihinkään . . .


      • Nimi Merkki
        BILL DOLLAR kirjoitti:

        Väärin , mutta osittain oikein .Saan kuljettaa 1 8 matkustajaa ,mikäli auto ei ole linjalla ,saan kuljettaa ihmisiä ,mutta en täysimääräisesti . . . HA,HA,HA . . . Minä teen mitä haluan , muut tekee mitä ne osaa . . .nyt olen tarkkailuasemissa . . . EN muuta mihinkään . . .

        Uskomme, pillutollari, että sinua tarkkaillaan, ei olisi tarvinnut mainita. Yritä olla hyvin varovainen etteivät vie hoitoon. Meilläpäin sinunlaisesi nimettömänä uhoajat luokitellaan kylähull... eikun originelleiksi. Onnea valitsemallesi tielle.


    • £ the Lord

      Siinä päättäjät tekivät virheen pystyttyäessään sen muistomerkin siihen puistoon. Sen paikalle olisi itseoikeutetusti kuulunut sun rintakuvapatsas suonenjoen epäkohtien julkituojana ja homepäänä levittämässä homeitiöita julkisiin rakennuksiin....
      No ehkä sitten kun sun maksa sanoo poks tulee sun vuoro saada muistomerkki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe