Huawei e5172

Moro Aldo

Oisko joku niin ystävällinen miten tuon ko. laitteen saa wi-fi.ksi. Kaapelilla se kyä toimii, mutta ilman kaapelia ei.
Koitin toisella "mokkulalla" niin kone löysi heti sen kanssa. Syötin vain tunnukset ja voilaa.
Mie oon resetoinut, lukenut pikaopaan ja kaikkee. Mutta ei kun ei

6

352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moro Aldo

Doh, tuon mukhaan mie olen yrittänyt mutta, mutta. Mie heiän väyhlään tuon mielipahan.
      Kiitos Vapunen

• Aldo Moro

Mut voisko olla, sellai juttu kun yritän sitä suojausavainta laittaa, eikä tämä härpäke hyväksy sitä. Tässä koneessa oli kauhean vanha mokkula. Poistin kyllä ne vanhat tiedot, mut voisko viel olla jotain "jäämiä" tuost vanhasta mokkulasta ja nyt ne menee ehken jotekin ristiin. Millais mie oisin varma, et kaikki vanhan mokkulan tiedot on viimeistä pistettä myöten pois.Gleanerillä mie en anakhan löydä positettavia ohjelmia tms.

• Väärä salasana tai se on liian lyhyt.

• ioauery

""""""Mut voisko olla, sellai juttu kun yritän sitä suojausavainta laittaa, eikä tämä härpäke hyväksy sitä. Tässä koneessa oli kauhean vanha mokkula. Poistin kyllä ne vanhat tiedot, mut voisko viel olla jotain "jäämiä" tuost vanhasta mokkulasta ja nyt ne menee ehken jotekin ristiin. Millais mie oisin varma, et kaikki vanhan mokkulan tiedot on viimeistä pistettä myöten pois.Gleanerillä mie en anakhan löydä positettavia ohjelmia tms.

Oisko joku niin ystävällinen miten tuon ko. laitteen saa wi-fi.ksi. Kaapelilla se kyä toimii, mutta ilman kaapelia ei.
      Koitin toisella "mokkulalla" niin kone löysi heti sen kanssa. Syötin vain tunnukset ja voilaa.
      Mie oon resetoinut, lukenut pikaopaan ja kaikkee. Mutta ei kun ei """"""

Näitä sun juttuja ei ole helppo tulkita, minä en ymmärrä yhtään mitään, vaikka olen käyttänyt tietokoneita VIC-20 lähtien. Ei millään pahalla.

• Aldo Moro

Joo ei mitään. Tää tauti kun on, niin ei osaa enää kirjoittaa. Sori, en minä enää kysele

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 76
      1230
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1214
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      49
      1099
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1038
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      51
      1015
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      34
      757
    7. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      714
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      56
      673
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      39
      642
    10. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      577
    Aihe