Huawei e5172

Moro Aldo

Oisko joku niin ystävällinen miten tuon ko. laitteen saa wi-fi.ksi. Kaapelilla se kyä toimii, mutta ilman kaapelia ei.
Koitin toisella "mokkulalla" niin kone löysi heti sen kanssa. Syötin vain tunnukset ja voilaa.
Mie oon resetoinut, lukenut pikaopaan ja kaikkee. Mutta ei kun ei

6

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moro Aldo

Doh, tuon mukhaan mie olen yrittänyt mutta, mutta. Mie heiän väyhlään tuon mielipahan.
      Kiitos Vapunen

• Aldo Moro

Mut voisko olla, sellai juttu kun yritän sitä suojausavainta laittaa, eikä tämä härpäke hyväksy sitä. Tässä koneessa oli kauhean vanha mokkula. Poistin kyllä ne vanhat tiedot, mut voisko viel olla jotain "jäämiä" tuost vanhasta mokkulasta ja nyt ne menee ehken jotekin ristiin. Millais mie oisin varma, et kaikki vanhan mokkulan tiedot on viimeistä pistettä myöten pois.Gleanerillä mie en anakhan löydä positettavia ohjelmia tms.

• Väärä salasana tai se on liian lyhyt.

• ioauery

""""""Mut voisko olla, sellai juttu kun yritän sitä suojausavainta laittaa, eikä tämä härpäke hyväksy sitä. Tässä koneessa oli kauhean vanha mokkula. Poistin kyllä ne vanhat tiedot, mut voisko viel olla jotain "jäämiä" tuost vanhasta mokkulasta ja nyt ne menee ehken jotekin ristiin. Millais mie oisin varma, et kaikki vanhan mokkulan tiedot on viimeistä pistettä myöten pois.Gleanerillä mie en anakhan löydä positettavia ohjelmia tms.

Oisko joku niin ystävällinen miten tuon ko. laitteen saa wi-fi.ksi. Kaapelilla se kyä toimii, mutta ilman kaapelia ei.
      Koitin toisella "mokkulalla" niin kone löysi heti sen kanssa. Syötin vain tunnukset ja voilaa.
      Mie oon resetoinut, lukenut pikaopaan ja kaikkee. Mutta ei kun ei """"""

Näitä sun juttuja ei ole helppo tulkita, minä en ymmärrä yhtään mitään, vaikka olen käyttänyt tietokoneita VIC-20 lähtien. Ei millään pahalla.

• Aldo Moro

Joo ei mitään. Tää tauti kun on, niin ei osaa enää kirjoittaa. Sori, en minä enää kysele

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4056
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2449
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1597
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1167
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1127
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      892
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      863
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      103
      845
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      810
    Aihe