moij kaikki!mä oon 13 ja mun kuppikoko on C75.....!!!siis ihan kauheen isot..tai no..en nyt tiijä......kasvaax ne enää paljo..?en haluu isoi!!!!!oikeesti..onx mul isot..vai..?
mun rinnat....
10
2110
Vastaukset
- apina
__000000___0000__0000__00___00__
____00____000000000000_00___00__
____00_____0000000000__00___00__
____00______00000000___00___00__
__000000______0000______00000___- sinne
Toi oli hyvä :DD
- mika,
riippuu ruumiinrakenteeesta onko ne isot.onkos murrosikä muuten pitkällä jos ei voi ne kasvaakkin
- vaan
Hei mie oon 34 vee ja mulla on melkein yhtä ISOT. Eiks oo fantsuu... Mehän voitais vaik mailata tai jotai... Tiijätsä mä luulen ettei mul enää kasva yhtään kun mun murrosikä on varmaan niinku loppumaan päin. Mut anyway, aika kiva yhteen sattuma tää koko, mulla on kyllä sen verran ympärysmittaa että 75 on aika napakka et pitää olla kyl 80 mut silti meill on aika samat. Aika veikeetä vai mitä. Aattele jos sull kasvaa viel paljon!!! Joudut ottaa sit sellaset maatilan emännän tissiliivit, oikein varsinaiset kassit missä kantelet utareitas. Mutta ainahan voit pyrkiä pleipoihin tai johonkin muuhun alan tissikuvastoon, et on niinku käyttöökin niille. Aattele mikä tulevaisuus!!!!!!!
- ihanat
Tuo koko on juuri sopiva kädellä hyväiltäväksi ja suukoteltavaksi, erittäin seksiset rinnat. Ole aivan huoletta. tällaisista monet pojat pitää
- Tytteli
Mulla on sama kuppikoko ja oon siitä ylpee! Olen aika hoikka ja lyhyt, mutta en pidä rintojani liian isoina! Ne ovat kuulemma juuri käteenkäypät. ;)
- Jussi
C-kupin rinnat ovat juuri sopivat käteen, voi niitä leipoa ja nuolla... aah!
- jahaa
Aikas isoja käsiä teillä.
- tyttö
Oo tyytyväine, että sulle ees kasvo rinnat.. Nimittäi mulle ei oo ikinä rintoja kasvanukkaa.. Et usko miltä tuntu olla nuori, ujo teinityttö, etenkin koulun kaa uimahalliin mennessä ku kaikilla muilla oli rinnat..
- isot oo
Itellä on 75dd. Oon kuitenkin normaalipainonen (165 cm/52 kg). Ei siinä muuta kun että ne voi alkaa roikkumaan kun tulee ikää lisää ja oon kyllästyny kun kaikki huomauttelee niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345402Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313882No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392057- 241813
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241714- 411650
- 501618
- 301524
- 391497