Seksuaalinen väkivalta parisuhteessa

riipivää

Kumppanini painoi koko painonsa minua vasten ja aloitti vimmatun hankaamisen, joka sai limaklvot verille ja virtsatieinfektion aikaiseksi.

Sanoin tästä kumppanilleni ja totesin, että näin ei saa minulle tehdä, se tuottaa kipua ja kärsimystä.

Sanoistani, jotka todella olivat erittäin selviä, huolimatta kumppani päätyi toistuvasti yhdynnän aikana tekemään näin.

Yhdyntä lopetettiin siihen ja asiasta tietysti tule hirveä riitä usein.

Hän ei kuulemma tiedostanut mitä tekee?? Hän ei kuulemma vaan hallinnut liikkeitään?? Hän teki tätä helvetillistä hankausta eikä näyttänyt siitä itse kuitenkaan fyysisesti saavan mitään, koska potenssinsa petti melkein heti, silti sitä pakkomielteisesti aina päätyi tekemään.

Järkyttäviä riitoja asiasta käytiin. Pelkäsin koko sänkyyn menoa. Mieheni mielestä hän vain rakastelee näin tehdessään, siitäkin huolimatta, että tietää tasan, että se aiheuttaa minulle kipua. Miten voi väittää rakastelevansa, kun kerta tiedossa on että se tuottaa haavaumia ja tulehduksia enkä pääse itseäni 25 kiloa painavamman miehen alta poiskaan??

Nyt hän on sitä mieltä, että ei tällainen toiminta väkivaltaa ole ollut, hän on vaan rakastellut, hän ei vaan hallitse ja hillitse itseään.

Minä en enää hänen lähelleen halua, mielestäni tuo on seksuaalista väkivaltaa.

Mitä tehdä??

2

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanki selkäranka

Raiskaus on raiskaus avioliitossakin (nykyään).

Miksi olet hänen kanssaan? Liittoon kuuluu olennaisena osana seksi, jollei sitä ole, kyseessä on vain kaverisuhde, jota miehesi tuskin halusi? Eroa miehestä ja etsi sellainen jonka kanssa seksi sujuu.

Tosin onhan niitä männävuosina ollu vaimoja jotka ovat kuulema tulleet satoja kertoja "raiskatuksi" liitossaan jota ovat jatkaneet vuosikausia. Ilmeisesti eron jälkeen ovat sitten syyttäneet miestään sarjaraiskariksi. Täytyy vaan kysyä onko sellainen nainen ihan järjissään joka on muka miehen kanssa vuosia vaikka tämä joka päivä raiskaa vaimon?

Oletteko naiset todellakin niin epätoivoisia että ette pysty lähtemään suhteesta vaikka seksi ei suju? Vaikka ette nauti seksistä, haluatte silti pitää miehen jotta ette jäisi yksin? Kuulostaa aikas epätoivoiselta touhulta.

• riipivääää

Pointti. Lähdin suhteesta -en halua hänen lähelleen.

Miksi olin? rakastin, kunnes selvisi että tätä meno on.

Miksi näin pääsi käymään useamman kerran? Annoin mahdollisuuden parantaa tapansa, eipä parantunut, 5.llä kerralla otin ja lähdin

Kysymyksen oikea asettelu olisi kenties ollut: voidaanko tämä luokitella rikoslain alaiseksi seksuaaliseksi väkivallaksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe