Omituisia patteja

Vaivanen

Mä en tajua mikä mulla voi olla kun mulle tulee aika ajoin jompaan kumpaan häpyhuuleen kosketusarka patti. Jollain tavalla se muistuttaa finniä, mutta ainahan epäilyksiä herää kun jotain outoo ilmaantuu outoon paikkaan. Onko muilla kokemuksia ja mitä ootte tehnyt vaivan poistamiseksi? Lääkäriin nyt varmaan kannattais mennä, mutta kummasti sitä jättää vaan menemättä...

3

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eukkonen

Minulle niitä tuppaa joskus tulemaan kuukautisten jälkeen, ilmeisesti koska side pääsee öisin hautomaan liiaksi (päivisin käytön tamponeja). Ainakin karvoituksen alue kutisee vimmatusti aina aamuisin silloin.

Jotkut paukurat häviävät itsekseen, toisiin tulee selkeä purkautumiskanava, jolloin puristan mokoman aivan kuten finnin. Se kyllä vähän kirpaisee, mutta sen jälkeen yleensä paranee hyvin nopeasti. Kaikkein inhottavin vaihe on se kun ei pysty tekemään sille vielä mitään, särkee vaan paikkaa kun se vie tilaa, ja hankautuukin kävellessä...

En tiedä mikä jutun virallinen nimi on, joku on joskus ehdottanut Bartholinin rauhasen tulehdusta, mutta en ole varma onko se se.

• Ninka

Kyllä alapäähänkin voi finnejä kasvaa. Kerran mulla oli pikkunäppylä jota säikähdin puolikuoliaaksi ja riensin lääkäriin. Lääkäri sitä puristeli ja totesi että finnihän tämä. Sen jälkeen pikku finninalku oikein innostui ja kasvoi valtavaksi paiseeksi, jota sain puristella peilin ja neulan avulla hyvän aikaa ja mätää oli pitkin seiniä :DDD

• hansu

Ne on ilmeisesti finnejä vain. Itselläki joskus on, yleensä kuukautisten jälkeen,olen niitä puristellut ja ne on ihan kuin finnejä, eikö? Olen joskus saanu niistä, kuten finnistä, puhkastua mädät ulos..
      Luulen että siteet "hauduttaa" alapäätä jos pelkästään niitä käyttää.. Ja sen takiaki, ainaki itse pyrin käyttämään tamponeja mahd.paljo. Itsellä ei tamponeista mitään sivuhaittoja.
      Jos menee ohi suunnilleen viikossa-muutamassa päivässä, ei kannata huolestua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4018
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe