SRC 2005

hienoa

Lueskelin tuossa juuri uutta AKK-motorsport lehteä, ja huomasin että ensi kauden SRC päätös kisa ajetaan legendaarisella Ahveniston rallicross radalla! Mutta sitten toinen seikka joka pisti silmään, on että yksi SRC:n osakilpailu ajetaan Neste Rallin yhteydessä... Huono seikkako?

7

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyväskylässä..

      Onhan se hieno idea tuoda rallicross Jyväskylään. Mutta minulle herää muutama mielenkiintoinen kysymys.

      Riittääkö yleisö, suurin osa autourheilusta kiinnostuneista ihmisistä on jo katsomassa rallia. Loput on varmaan sit Helsingissä katsomassa yleisurheilun MM-kisoja (sattuvat olemaan samaan aikaan)

      Toinen kysymys tuli mieleen, että missä Jyväskylässä kyseinen kisa järjestetään. Ainakaan mitään valmista paikkaa/moottorirataa ei tällä hetkellä ole. Ainahan kaiken saa tekemällä, mutta joutuuko katsojat maksumieheksi (nyt jo lippujen hinnat liian korkeat). Ja Akk nostaa ensi vuodelle harrastajien lisenssimaksuja, kuten myös seurojen jäsenmaksuja. Paikkoja radan rakentamiseen Jyvässeudulla ei ole kovin montaa.

      • akva

        AKK:n lehdessä luki, että SRC ajetaan Killerillä. En tiedä aikovatko he houkutella ralliväkeä katsomaan sitä esim. sillä tavalla, että rallipassilla pääsisi sinne tai jotain...


      • antti
        akva kirjoitti:

        AKK:n lehdessä luki, että SRC ajetaan Killerillä. En tiedä aikovatko he houkutella ralliväkeä katsomaan sitä esim. sillä tavalla, että rallipassilla pääsisi sinne tai jotain...

        on se hienoa että on oulussa!!!!!!!!!!!täälläki peräkylällä jotaki nähtävää toivottavasti parantelevat rataa...viimeksi lisälenkki oli väärässä paikassa.


    • Petri

      Olen kanssa tosi iloinen, että rallicross palaa Ahvenistolle jälleen. Upeeta, mahtavaa! Siitä on ensi vuonna 6-vuotta kun ajoivat viimeksi rallicrossia apparalla joten on korkea aikakin. Mitäs muistoja liittyy Ahveniston rallicrossiin?

      Ahveniston fanisivut:

      http://personal.inet.fi/urheilu/ahvenisto/

      • hoh-hoijaa

        Jos src:n kisa on samanlaista odottelua ja odottelua ku menneenä kesänä oli, en kuuna päivänä mene katsomaan, oli se sellasta odottelua ja venttailua... muutama hassu lähtö ja koko v****un päivä saadaan kulumaan... Jotain autourheilusta tietävänä voisin kysyä et miks ei esim KRC mahdu samoihin kisoihin koska aikaa kyllä olis ajattaa niidenkin lähdöt....
        Mikä AKK:ssa mättää, kateusko??????


      • ässärsee
        hoh-hoijaa kirjoitti:

        Jos src:n kisa on samanlaista odottelua ja odottelua ku menneenä kesänä oli, en kuuna päivänä mene katsomaan, oli se sellasta odottelua ja venttailua... muutama hassu lähtö ja koko v****un päivä saadaan kulumaan... Jotain autourheilusta tietävänä voisin kysyä et miks ei esim KRC mahdu samoihin kisoihin koska aikaa kyllä olis ajattaa niidenkin lähdöt....
        Mikä AKK:ssa mättää, kateusko??????

        SRC järjestäjät ovat ottaneet varmaan opikseen viimekesästä. Todennäköisesti tänä vuonna tulee lisää kilpailijoita(toivottavasti!!!)ja siten kisoja on pakko tiivistää.
        Mitä taas tulee KRC kalustoon...olis aika holmöä ajattaa kahta käytännössä samanlaista luokkaa samassa kisassa.
        Jokatapauksessa krossimiehistä on Suomessa pulaa.


    • Toope

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe