Hei.
Nyt tarvitsen apuanne kaikki kyseistä lääkettä käyttävät. Kävin yksityisen puolen gynellä tänään ja minulle määrättiin kyseinen lääke 4 kuukaudeksi. Kerron hieman taustasta. Minulla on 6 vuotias lapsi, joka tuli luomuna kahden e-pillerin jättämisen jälkeen yllätyksenä. Menin e-pilleri reseptiä uusimaan ja lääkäri kertoi minulle että olen 13 viikolla raskaana :o jeps. Toinen raskaus alkoi heti seuraavasta kierrosta kun poistin hormonikierukan. Kyseinen raskaus oli positiivinen yllätys, mutta päättyi keskenmenoon v. 2011. Tuolloin viikkoja piti olla 12, mutta lääkäri totesi sikiön kuolleen n. 9 viikkoisena.. muutama vuosi meni, etten edes halunnut yrittää ja viime vuonna lopetettiin ehkäisy ja siitä asti ollaan yritelty.. n. 1,5 v. Tänään kävin gynellä. olisi ollut suurinpiirtein niitä päiviä kun ovulaation olisi pitänyt tapahtua. Näkyvissä ei mitään. Lääkäri sano suoraan, että limakalvoni on todella ohut. vasen munasarja moni rakkulainen?? :o ja kirjoitti clomifen- nimisen lääkkeen 4kk:deksi. Lisäksi sain lähetteen larsettomuuspolille. Valaiskaa pliis minua, miksi tuo lääke kirjoitettiin.. Mitä apua siitä on, jos en luomusti ovuloi, minulla on monia munarakkuloita toisessa munasarjassa ja kohdun limakalvo on ohut.. Lisäksi olen lukenut että nuo läkkeet saattavat aiheuttaa monisikiöraskauksia, joita minulla on suvussa lisäsi molemmin puolin.. Kiitos miljoonasti teille, ketkä kerrotte minulle tästä tilanteesta mahdollisesti omia kokemuksianne. :)
clomifen?
mm Clomifen
2
110
Vastaukset
- Clomclom
Itse sain clomi kuurin epäsäännöllisen kierron vuoksi (kp saattoi heitellä 28-45). Lääkkeiden ansiosta tasoittunut 33 ja ovulaatio lisäksi tapahtuu. Ilman lääkkeitä saattoi jäädä välistä. Itsellä myös todettu pcos. Tuo lääkehän vaikuttaa myös paksuntavastilimakalvoon.. Mitä olen lääkeselostetta lukenut. Mutta kysy lääkäriltä, mitkä olivat syyt lääkkeen valintaan sinun kohdallasi.
- Clomclom
Niin ja monisikiöraskauksista.. Itse käyn aina lääkekuuriin liittyen tiettynä ajankohtana seurantaultrassa, jossa varmistetaan, että rakkuloita ei kypsy liikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232692Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292292- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532170Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211782Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891642Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961576- 2931461
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409- 1331408