Kaurismies:ei siis selkeyttä...?!?

Nainen joka kohta luovuttaa ;)

Ollaan tunnettu n. 4kk:tta.
Aluksi oli niinpäin, että mies kertoi mm.olet helvetin hyvän näköinen yms. yms. Itse en ehk sillon viel ollu lämmennyt häneen. Ja ku itse lämpenin niin alkoi "vaikeudet", ihan ku tavoite saavutettu ja aika siirtyä toiseen kohteeseen tai jotain (sellanen olo mulla).
Sitten oli sellaista "säätöä", seksiä mutt` vain ystäviä. En tahdo seurustella yms. selityksiä.
Sitten taas kuitenkin seksiä ja kaikkea sellasta mm.se mitä sanoi enimmillään, oli olet tärkeä yms.
Koko 4kk ollut tätä, ees taas systeemiä.
Halusin selkeyttä niin tää ilm. ettei enää vastaa mulle mihkään (puhelut yms., suuttui jostain). Pelkäsi kuulema meistä tulevan liian läheisiä ja jotain, niin teki niin, äkkipikaisuuttaan kuulema. Pelkää myöskin luultavasti sitoutumista, koska tietää toisen aina lähtevän (?)...en ymmärrä.
No, nyt taas piti jutella ja kaikke, lopulta päädyttiin taas sänkyyn.
Nyt mailissa, olet tärkeä ystävä, kiitos ett oot olemassa.
Mitähän voi enää odottaa vaiko mitään? Pitääkö vai eikö minusta?
Itse pidän kyseisestä ihmisestä kai liikaakin, en kai muuten olisi jaksanut tätä. Helvetti, kun on vaikeaa.
Mie taidan kohta vaan antaa olla, en varmaan pystyi olee ihan vaan kaveri, on se niin ihana :).
Vaikeeta.
Mitä mieltä?

33

7259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut saman...

      Kun luin juttuasi niin aika saman lainen oli minun kokemus kaurismiehestä.. Puhui pään pyörryksiin ja Wau.. ihan mies, mutta samat ongelmat alkoi..
      Välillä itkin ja kirosin joskus taan olin kuin hangon keksi kun hän tuli luokseni ja kaikki tuntui olevan hetken hyvin.
      En vaan itse jaksanut mennä hänen pillin mukaan ja halusin varmuutaa ja sitä etten ollut vain petikavery. Joten annoin samalla mitalla takaisin.
      Soitti, en vastannut heti, sanoin että oli kiirusta vaikkei ollut, sovin tapaamisen peruin kun oli muuta.
      Mies hieman säikähti ja huomasi ettei voi hallita minua ja elämääni. Hän on etein päin pyrkivä, kuitenkin jämpti mut ei aina oikein tiedä missä on, mitä haluaa. Nyt olemme seurustelleet miehen kanssa kunniallisesti puoli vuotta. Eikä ole mikään helppo tapaus. Pitää vaan olla oma itsensä ja ei liian kiltti. Tarvitsee vahvan naisen vaikkaikin hellän. Ei hiirulaista niin kun minä luulin..

      • cat

        kauriit yleensäkin ovat varovaisia,omistuksen haluisia,vahvoja luonteita...haluaa halita kaikkea mut ei anna kenenkään hallita itteensä...kauris ei anna kenekään satuttaan itteensä..voi mennä kauvon et saat kauriin sydämmen ja luottamuksen tai voi olla ettet koskaan saa..kauris ei yleensä oo seurustele sellasten tyyppejen kans joka ei vie jalkoja alta...oon ite kauris...en anna kenkään ahlita itteeni en komennella enkä mitään..teen aina niinkuin ite parhaaksi näen...kauriit on luonteelta tosi vaikeita ihmisia pyrkii aina niin ylös kuin on mahdollista...se oon huomannu muistakin ku itestäni..mulla on paljon kauris ystäviä..ja kauris tulee hyvin toimeen toisen kauriin kans ja on tosi paljon yhteistä...mun elämän kumppani härkä mies...hyvin menee niin kauvan kuin kaikki menee niin kuin hakuan...aika vähän kauriit joustaa parisuhde asioissa..mut muuten kyllä joustan..ja tuun toimeen ihmisten kans ja kauris kavereilla on sama juttu...mut jos haluut hyvän ja rakastavan suhteen niin sen saat kauriista koskaan ei oo tylsää..oon ite kans seurustellu kaurin miehen kans hyvin meni...


      • kaurislainen
        cat kirjoitti:

        kauriit yleensäkin ovat varovaisia,omistuksen haluisia,vahvoja luonteita...haluaa halita kaikkea mut ei anna kenenkään hallita itteensä...kauris ei anna kenekään satuttaan itteensä..voi mennä kauvon et saat kauriin sydämmen ja luottamuksen tai voi olla ettet koskaan saa..kauris ei yleensä oo seurustele sellasten tyyppejen kans joka ei vie jalkoja alta...oon ite kauris...en anna kenkään ahlita itteeni en komennella enkä mitään..teen aina niinkuin ite parhaaksi näen...kauriit on luonteelta tosi vaikeita ihmisia pyrkii aina niin ylös kuin on mahdollista...se oon huomannu muistakin ku itestäni..mulla on paljon kauris ystäviä..ja kauris tulee hyvin toimeen toisen kauriin kans ja on tosi paljon yhteistä...mun elämän kumppani härkä mies...hyvin menee niin kauvan kuin kaikki menee niin kuin hakuan...aika vähän kauriit joustaa parisuhde asioissa..mut muuten kyllä joustan..ja tuun toimeen ihmisten kans ja kauris kavereilla on sama juttu...mut jos haluut hyvän ja rakastavan suhteen niin sen saat kauriista koskaan ei oo tylsää..oon ite kans seurustellu kaurin miehen kans hyvin meni...

        Ollaanhan me kauriit tosi vaikeita välillä, olen samaa mieltä. Toisaalta meissä on sit niitäkin puolia, joita ei muista löydy. Kun kauris oppii vihdoinkin luottamaan kumppaniin, hän antaa sen jään sulaa pois ja antaa kaikkensa. Sitä puolta moni yleensä hämmästyy, kun ei sitä ensisilmäyksellä huomaa. Minunkin kumppanini on härkä ja tuntuu, että härkä on yksi niitä harvoja merkkejä joiden kanssa kauris on oma itsensä ja uskaltaa näyttää todellisen minänsä. Ajan myötä tämä suhde vain paranee (ainakin oma kokemus on niin...)Yleensä kun suhde "lässähtää" jossakin vaiheessa, niin tässä suhteessa se söpöttely vaan jatkuu ja kuumaa laavaa alkaa virrata myös sinne makuuhuoneeseen;) Toisaalta härkä tarvitsee tasaista muuttumatonta elämää. Varmaankin kauris tuo härälle sitä turvallisuuttakin jämäkkyydellään, vaikka yrittääkin olla jääräpää aluksi. No tämä nyt meni hieman ohi aiheen, mutta kuitenkin!:)


    • kohtalotoverisi

      Tuttua tunnelmaa tuo tunteilla pelaaminen. Ensin minäkin olin viileä ja etäinen, mutta jokaisen uuden tapaamisen jälkeen kiinnyin vain enemmän, mutten puhunut tunteistani, koska pelkäsin, että juttu loppuu siihen. Nyt on tunnettu yli vuoden, mutta oikeastaan mikään ei ole muuttunut. Kerran hän on ilmoittanut , että on ikävä ja että ystävyytemme merkitsee hänelle aina vaan enemmän..silloin minäkin rohkenin sanoa ajatukseni, mutta kaurispa perääntyi, en ole kuullut nyt hänestä viikkoon mitään. Tässä hommassa on vielä sekin huono homma, että olemme varattuja, joten...Mutta en haluaisi, että ystävyys (ei suhde) päättyisi näin...

      Mitä enemmän luen näitä kaurisjuttuja sitä enemmän vaikuttaa, että kauris olisi jollakin tapaa tunnevammainen.

      • pöö

        Kuulosti tuo kaurismiesten käyttäytyminen aika tutulta. Itse en ehkä noin selvästi tee sitä mutta tuntuu että suhteen alkuvirittelyn jälkeen huuma on poissa. En halua seurustella, mutta pieni flirtti ja jonkun ihmisen huomion saavuttaminen tuntuu niiin hyvältä.
        Ei sille voi mitään. Ehkä tälläinen käytös tuntuu kauriiden taholta jotenkin kylmältä ja suunnitelmalliselta kun taas skorpionit tekevät myös näin.

        Ehkä kauris kaipaa jonkinlaista kissa-hiiri leikkiä ja hieman oudompia ihmisiä lähelleen, joiden selvittämiseen menee aikaa. Tällöin mielenkiinto pysyy ihmiseen tutustumisessa eikä uuden kohteen haussa.


      • huumaan
        pöö kirjoitti:

        Kuulosti tuo kaurismiesten käyttäytyminen aika tutulta. Itse en ehkä noin selvästi tee sitä mutta tuntuu että suhteen alkuvirittelyn jälkeen huuma on poissa. En halua seurustella, mutta pieni flirtti ja jonkun ihmisen huomion saavuttaminen tuntuu niiin hyvältä.
        Ei sille voi mitään. Ehkä tälläinen käytös tuntuu kauriiden taholta jotenkin kylmältä ja suunnitelmalliselta kun taas skorpionit tekevät myös näin.

        Ehkä kauris kaipaa jonkinlaista kissa-hiiri leikkiä ja hieman oudompia ihmisiä lähelleen, joiden selvittämiseen menee aikaa. Tällöin mielenkiinto pysyy ihmiseen tutustumisessa eikä uuden kohteen haussa.

        Varsinkin tässä tapauksessani varattu kaurismies on jo saanut tavoittamansa, ei ole ehkä enää mitään uutuuden tuomaa viehätystä - ja oma tuttu ja turvallinen vaimo odottaa kotona. Tai sitten hän vain pelästyi omia tunteitaan ja otti peruutusvaihteen. Minusta tuntuu vain julmalta, että toinen pystytään kylmästi heittämään yli laidan selittämättä mitään...Aika varmaan tekee tehtävänsä, mutta nyt hiljaisuus tuntuu tosi pahalta.


    • Nam

      Voi kääk! Nyt vasta luen näitä kaurismies asioita... Ja just laitoin hirveet rakkaudentunnustukset menemään kaurismiehelle joka on siis käyttäytynyt ihan kuvaamallanne tavalla. Peli taitaa olla menetetty kun olen omaan tapaani pelannut liian avoimin kortein...

      • Nam

        Eiku katos kyllä tää on nyt menetetty. Oltiin yhdessä 5 kk ja nyt meillä on ollut tässä välissä taukoa pari kuukautta. Homma loppui siitä syystä että kyllästyin jahkailuun ja pähkäilyyn ja olin tulla hulluks ja vaadin että hän lopettaa homman mun kanssa. Viime viikolla sitten näin miekkosen pitkästä aikaa ja kuinkas ollakaan, heti pisti suuri tunteen palo kirjoittamaan kaikki tunteet julki vaikka kuinka olin päättänyt että annan homman olla ja äijän itse ottaa yhteyttä... Niin heikko sitä vaan on...


      • Nam

        Ja aika vahvasti kyllä oman merkin edustaja uskoisin ;-) Ei helpota hommaa ;-)


      • Nam

        Sitähän tässä yrittää opetella, malttia ja kärsivällisyyttä, mutta kyllä se varmaan niin on, että hetken vois onnistuakin, kunnes se tuli ja leimaus taas ulos purkautuisi. Eli kaikkien kärsimättömien mutsi täällä huhuilee...;-)

        No, aika näyttää mitä tuleman pitää. Kaik on nyt tehty mikä tehtävissä on ja täytyy vaan odottaa että Mr Cool joku kaunis päivä tajuaa, että tällainen räiskyvä persoona voisi tuoda säpinää ja vaihtelua elämään ihan positiivisessa mielessä.

        Tuli vaan tossa mieleen, että jotenkin mulle jäi sellainen olo, että kyseinen hankala kaurismies yhdisti avoimuuteni ja tunteiden näyttämisen kykyni myös siihen etten ehkä olisi uskollinen ??? vaikka itseäni uskollisempaa ja lojaalimpaa saa hakea. Turha mainitakaan että hän on siis tullut petetyksi aiemmassa suhteessaan...


      • pitkä

        Kauanko on sopiva aika odottaa...nyt on kulunut jo kolme viikkoa, kun kuulin hänestä viimeksi?


      • aina

        Kokemuksestani voin sanoa että kolme kauris-miestä olen takaisin saanut vaikka erossa ollaan oltu... mut mikään ei ole loppuun asti kuitenkaan kestänyt, eli ei toinen kerta välttämäti edes kannata...


      • epätoivoon

        Olen samaa mieltä kanssasi, ettei kannata ruveta rehvastelemaan omilla jutuillaan noista kylkiäisistä.

        Haluaisin tähän mielipidettäsi seuraavasta (kun mielestäni mielipiteesi noista kaurismiehistä ovat osuneet naulankantaan):

        Miksi kaurisystäväni hyvän tapaamisen ja toteamuksen "Olet tosi ystävä, ja tunne voimistuu päivä päivältä yhä enemmän" jälkeen jättää ilmoittamatta itsestään mitään. En haluaisi tyrkyttää itseäni ja suoraan kysyä, mistä tämä ahdistava hiljaisuus...Odotanko siis turhaan, nyt kulunut jo 2 viikkoa viimeisestä viestistä, vai mitä teen? Kaipaus on tosi kova ja Hän ajatuksissani aamusta lähtien melkein joka hetki..


      • kiittää

        Tunnustin silloin viimeisen tapaamisemme jälkeen, että pidän hänestä jokaisen tapaamisemme jälkeen aina entistä enemmän, johon hän sanoi "niin minä myös". Minä hölmö sitten siihen sanomaan, että "arki on kuitenkin todellisuutta" eli vedin maton jotenkin pois kaiken sanomani alta tai ainakin näin jälkeen päin jäi sellainen tunne. Ei tällaista tunnetta ja ikävää kuitenkaan olisi, jos en/emme tuntisi toisiamme kohtaan jotain ystävyyttäkin syvempää.

        Olen kalat horoskoopissa, mutta vain päivän verran vesimiehestä, joka on se järkevämpi osa minua.

        En ole ottanut yhteyttä näiden parin viikon aikana, kun pelkään tyrkyttäväni itseäni. Mielipiteestäsi rohkaistuneena aion kuitenkin ottaa, ehkä vielä tänään ja saada asiaan selvyyden (oli se sitten mitä tahansa).


      • epätoivoon

        Olin aikonut eilen lauantaina viestittää lyhyesti ja tunteella, mutta perjantai-iltana sain "normaaliviestin" kauriiltani. No, olin kylässä, enkä voinut heti vastata, kun en pidä kännykkääni koko ajan taskussani. En ole vielä vastannut...


      • oikein?

        En halua todellakaan kiusata kaurisystävääni, mutta kuitenkin vastaamistani pitkitti hänen hiljaisuutensa...välillä neuvotaan olemaan salaperäinen ja etäinen, ei liikaa tyrkyllä, miksei siis kaurismieskin voisi odottaa viestiäni vähän kauemmin. Luulee muuten, että odotan kiihkeästi jotain elonmerkkiä ja samassa,kun viestinsä pirahtaa, niin vastaan heti. Kisa se on pienikin kiusa. Tänään lähetin viestin ja kissa ja hiiri-leikki alkoi taas. No, lähden parin päivän päästä kaukolomalle ja hän tietää sen...ehkä matkani jälkeen on monikin asia ehtinyt muuttua: hän on jättänyt minut tai minä olen luopunut hänestä...Olemme tunteneet jo yli vuoden, joten ei ole helppoa kellään, oli päätös seurustelun suhteen sitten mitä tahansa.


      • Pässitär

        Hei!

        Mitä sanot tästä =) Eli olen tuntenut kauris miehen jo vuosia mutta olen aina seurustellut joten emme ole päässeet suudelmia pidemmälle aiemmin.
        Onko kauris mies aidosti kiinnostunut jos hän kehuu ulkonäköäsi, tarjoaa juomaa/takkiaan, katselee kaukaa tuiottaen mutta kun katseet kohtaa hän kääntää katseen pois ujosti, hän hymyilee kun katsoo minua, flirttaakin välillä. Olen oinas ja nousevalta merkiltäni rapu. Olisikohan minusta kauris miehen kumppaniksi?


      • Ounastelija
        Pässitär kirjoitti:

        Hei!

        Mitä sanot tästä =) Eli olen tuntenut kauris miehen jo vuosia mutta olen aina seurustellut joten emme ole päässeet suudelmia pidemmälle aiemmin.
        Onko kauris mies aidosti kiinnostunut jos hän kehuu ulkonäköäsi, tarjoaa juomaa/takkiaan, katselee kaukaa tuiottaen mutta kun katseet kohtaa hän kääntää katseen pois ujosti, hän hymyilee kun katsoo minua, flirttaakin välillä. Olen oinas ja nousevalta merkiltäni rapu. Olisikohan minusta kauris miehen kumppaniksi?

        sitä voi kokeilla, mutta eiköhän oinaan ja kauriin olisi parempi pysyä puolen kilometrin etäisyydellä toisistaan, mikäli ei ole kysymys työsuhteesta.


      • itselleni
        oikein? kirjoitti:

        En halua todellakaan kiusata kaurisystävääni, mutta kuitenkin vastaamistani pitkitti hänen hiljaisuutensa...välillä neuvotaan olemaan salaperäinen ja etäinen, ei liikaa tyrkyllä, miksei siis kaurismieskin voisi odottaa viestiäni vähän kauemmin. Luulee muuten, että odotan kiihkeästi jotain elonmerkkiä ja samassa,kun viestinsä pirahtaa, niin vastaan heti. Kisa se on pienikin kiusa. Tänään lähetin viestin ja kissa ja hiiri-leikki alkoi taas. No, lähden parin päivän päästä kaukolomalle ja hän tietää sen...ehkä matkani jälkeen on monikin asia ehtinyt muuttua: hän on jättänyt minut tai minä olen luopunut hänestä...Olemme tunteneet jo yli vuoden, joten ei ole helppoa kellään, oli päätös seurustelun suhteen sitten mitä tahansa.

        Otti yhteyttä kohta pian viestini jälkeen...kaikki hyvin suomenmaassa...olen vain niin kärsimätön/kärsimättömästi ihastunut vielä vuodenkin jälkeen...


      • vaakanainen
        pitkä kirjoitti:

        Kauanko on sopiva aika odottaa...nyt on kulunut jo kolme viikkoa, kun kuulin hänestä viimeksi?

        Hei!

        Näin ihanan kaurismiesystäväni viimeksi 10 vuotta sitten... Ja nyt kun tapasimme, hän oli täysin pauloissani, enkä edelleenkään antautunut... en ota yhteyttä ennenkuin hän haluaa nähdä minut uudelleen.. ehkä taas 10 vuoden päästä...mutta hyvää kannattaa odottaa... ja odotellessani tiedän että olen hänelle unelma, saavuttamaton, ihannenainen ....


    • huihi

      Mulla on kaurismies, ja tottapuhuen noissa teidän kirjotuksissa oli jotain tuttua:)Mun mies ei ollut ikään seurustellu pitkään ja vieläkin huomaa et se ei ajattele aina mitä se tekee tai sanoo.Pari kertaa onnistunu ihan näppärästi loukkaamaan mua,mutta ei tahallaan.
      Alusta asti se olin minä joka sitä yhteyttä piti ja kehitti tekemistä ja pyysi saada tulla kylään ja sillai. Sitte mä kerran hermostuin ja huusin sille et eiks se pidä musta ku se ei ikään pyydä mua mihinkään?Vastaus oli et se on halunnu kattoa et mitä mä meinaan ja oonko mä kiinnostunnu siitä tosissani. Sen jälkeen asiat muuttu täysin ja meistä tuli tosi läheisiä ja alko pyyntöjä ja rakkauden tunnustuksia ilmaantua.Vieläkin sille pitää antaa omaa tilaa tehdä omia juttujaan mutta kyllä mäkin sitä tilaa tarvitsen..

      Hitaasti pitää kaikkien asioiden kaa edetä, mutta oon sitä mieltä et ku onnistuu kaurismiehen saamaan koukkuun niin on se sen arvosta!

      • kauris n

        oli mullakin kaurismies ja olihan se jossain vaiheessa ihanaa, mutta kun niitä haasteita ja uusia valloituksen kohteita piti aina löytyä, niin kauhean tappelun jälkeen päätin hakee itseni arvoisen miehen, en sellaista tapojensa orjaa, ikusita iskijää...


    • minä vain

      Kyllä on jännä huomata, että kauris-miehet kohtelevat kaikkia muitakin naisia samalla tavalla. Välillä luulin itse olevani omituinen, kun jokaisen miehen kanssa, jotka kaikki ovat olleet kauriita jostain kumman syystä : ), juttu alkoi miehen puolelta lähestulkoon palvomisella ja rakkaudentunnustuksilla ja minua ei välttämättä kiinnostanut. Ja kun mies sai lopulta kiinnostukseni heräämään ja ihastuin ja rakastuin niin mies laittoikin pakin päälle ja juoksi karkuun. Olen huomannut, että kauriiden kanssa pitää edetä varovasti, jos haluaa saada sellaisen itselleen. Ja jos pystyy, niin ei kannata mennä siihen alun kehumis- ja rakastan rakastan-leikkeihin mukaan ollenkaan. Silloin kauriinkaan ei tarvitse pelästyä. Vaikka musta kyllä aina on tuntunut sille, että hehän se aloittivat, joten kestäkööt sitten leikin loppuun asti. Ei siinä vaiheessa voi normaalisti enää karkuun juosta, paitsi kauris... Mutta silti ne on ihania, kaikessa omituisuudessaankin!

    • nainen joka kohta luovuttaa ;)

      Sama meno jatkuupi.
      Mutta jopa viesti minulle jota ei yleensä tee, jos ei todellakaan asiaa. Minä se yhteyspuolen pidän. Nó,viesti oli että mietti vaan mitä teen :)...sekin jotain kuitenkin.
      Sitten kerto myös yhdessä vastaus viestissä, että olet tärkeä.
      En sitten tiedä. Mitä tuumitte? Nyt taas ei ole kuulunut, paitsi itse soitin...oli ihan iloinen ja silleen...mutta kannattaisiko itse nyt ottaa millainen asenne...kuinka usein pitää yhteyttä. Omasta mielestä pidän liikaa...yritän olla etten pidä mutta hitto kun se on NIIN VAIKEAAAAAA!!!

      • Rapuneito24

        Olipa hyvä että löysin tämän viestiketjun! Pari viime viikkoa olen tuntenut oloni ihan idiootiksi erään kaurismiehen takia. Homma alkoi niin, että tämä kaveri tuli iskemään minua baarissa. Itse asiassa tämä kaveri oli katsellut minua samassa baarissa jo paria viikkoa aiemmin, mutta ei silloin tullut juttelemaan. Hän pyysi puhelinnumeroni (antoi myös omansa) ja lupasi ottaa yhteyttä. Kun kolmeen päivään ei ollut kuulunut mitään, hermostuin ja lähetin itse hänelle viestin tyyliin "moi, mitä kuuluu". Luulin jo, että hän ei ollutkaan kiinnostunut minusta, koska kului 3 päivää lisää ennen kuin hän vastasi viestiini!

        No, saimme sitten sovittua treffit pari päivän päähän, mutta kyseisenä päivänä tämä kauris perui treffit 8h ennen niiden alkua! Laittoi vaan viestiin että olikin yksi toinen meno ja "katsotaan niitä treffejä vaikka ensi viikolla" (suora lainaus). Nyt on tämä kyseinen seuraava viikko pian jo kulunut loppuunsa eikä tyypistä ole kuulunut mitään! Pitäisikö siis luopua toivosta vai vielä odotella ottaako hän yhteyttä?

        Olen tyypillinen rapu ja luonteelleni tämä on kyllä todella vaikeaa aikaa... En yhtään tykkää tällaisesta jahkailusta! Mielestäni jos on kiinnostunut toisesta se pitää näyttää ja jos ei ole niin sekin pitää näyttää selkeästi! Exäni oli leijona ja luonteeltaan erittäin selkeä tapaus, tiesin aina mistä naruista vedellä että saisin tahtoni läpi...


      • tympii..
        Rapuneito24 kirjoitti:

        Olipa hyvä että löysin tämän viestiketjun! Pari viime viikkoa olen tuntenut oloni ihan idiootiksi erään kaurismiehen takia. Homma alkoi niin, että tämä kaveri tuli iskemään minua baarissa. Itse asiassa tämä kaveri oli katsellut minua samassa baarissa jo paria viikkoa aiemmin, mutta ei silloin tullut juttelemaan. Hän pyysi puhelinnumeroni (antoi myös omansa) ja lupasi ottaa yhteyttä. Kun kolmeen päivään ei ollut kuulunut mitään, hermostuin ja lähetin itse hänelle viestin tyyliin "moi, mitä kuuluu". Luulin jo, että hän ei ollutkaan kiinnostunut minusta, koska kului 3 päivää lisää ennen kuin hän vastasi viestiini!

        No, saimme sitten sovittua treffit pari päivän päähän, mutta kyseisenä päivänä tämä kauris perui treffit 8h ennen niiden alkua! Laittoi vaan viestiin että olikin yksi toinen meno ja "katsotaan niitä treffejä vaikka ensi viikolla" (suora lainaus). Nyt on tämä kyseinen seuraava viikko pian jo kulunut loppuunsa eikä tyypistä ole kuulunut mitään! Pitäisikö siis luopua toivosta vai vielä odotella ottaako hän yhteyttä?

        Olen tyypillinen rapu ja luonteelleni tämä on kyllä todella vaikeaa aikaa... En yhtään tykkää tällaisesta jahkailusta! Mielestäni jos on kiinnostunut toisesta se pitää näyttää ja jos ei ole niin sekin pitää näyttää selkeästi! Exäni oli leijona ja luonteeltaan erittäin selkeä tapaus, tiesin aina mistä naruista vedellä että saisin tahtoni läpi...

        ..kaksi vuotta jo "hieronut" kauriin kanssa samalaista kuviota. Ei olla nähty kohta puoleen vuoteen (pitkä välimatka). mutta eipä tuo muutenkaan kovin kiinnostuneelta vaikuta....paitsi silloin kun olen hänet vihdoinkin unohtamassa lopullisesti..silloin tulee kuin taikaiskusta joku lyhyt ja ytimekäs tekstiviesti, ikäänkuin varmistaakseen etten vain unohda...ja niin taas sorrun soittamaan....surkeeta on...


    • marie

      luin noita sun viestejäsi ja todellakin taidat tietää aika paljon kauriista ja kuinka heidän kanssaan tulisi toimia..:) haluaisin vielä tietää, että vaikka kauris ei ilmaisekkaan helposti tunteitaan, niin sanooko hän kuitenki suoraan jos ei kiinnosta?

      • marie

        kiitos vastauksestasi! minulla on onllut kauris miehen kanssa "suhde", jos sitä nyt siksi voi kutsua, jos hieman yli vuoden. nähdään aika harvoin,koska asutaan eri paikkakunnilla. alusta lähti hän on vaikuttanut kiinnostuneelta,mutta kuitenkin on ollut juuri sellaista että ikinä ei ole suoraan tunteistaan puhunut ja yhteyden pitokin ollu aina välillä vaitonaista, tosin alussa se oli hän joka piti koko ajan yhteyttä. nyt jonkin ajan sisällä hänestä on tullut outo..ei juurikaan pidä yhteyttä ja harvemmin vastaa mun yhteyden ottoihin. mutta kuitenkin aina kun nähdään hön vaikuttaa edelleen kiinnostuneelta..olen häneltä suoraankin kysynyt,että missä mennään ja mitä hän haluaa,mutta vastaus on aina yhtä ympäripyöreä ja sanoinkin,että ole kiltti ja sano jos haluat että jätän sut rauhaan,mutta sanoin ettei hän niin halua..ja nytkin kun laitoin hänelle viestiä (aika pitkän molemmin puolisen hiljaisuuden jälkeen), ei kuulu vastausta..mikä siis on tilanne? olen alkanut jo totaalisesti menettää toivoni ja tullut siihen tulkoseen,ettei häntä kiinnosta..


      • marie

        muistaakseni sunnuntaina laitoin,vielä ei ainakaan ole mitn vastausta kuulunut..enkä vain jotenkin jaksa uskoa että kuuluukaan. outoa vain minusta on juuri se,että aina kun nähdään vaikuttaa kiinnostuneelta jne ja ennen tota viestiä,minkä nyt laitoin se oli hän joka otti yhteyttä..ääh,miksi heidän antaa niin ristiriitaisia vaikutteita itsestään..nyt olenkin päättänyt,etten pidä häneen yhteyttä,saa itse ottaa minuun jos haluaa,mutta enää en viitsi hänen perässään roikkua.


      • kaksonen

        Hei Hunnybabe ja muut jotka näytätte tuntevan Kauris luonnetta!

        Törmäsin viime viikonloppuna kaurismiekkoseen. Hän tuli ravintolassa pyytämään tupakkaa ja jostain syystä jäi seuraani istuskelemaan. Juttu luisti ja jatkui seuraavan vuorokauden puolelle... sänkykin tuli tutuksi, mutta vain parin tunnin unien puitteissa vaikka kummallakin halua muuhunkin olisi ollut...

        Hän tapailee toista naista. Hänen sanojensa mukaan suhde on hiipumassa eivätkä kuulema seurustele, pitäisikös uskoa ja miten siihen suhtautua??!! Sanoin hänelle kyllä että en ala suhteeseen jossa olen "toinen" nainen saati haluan sekoittaa kenenkään elämää, joten niin kauan ku jotai muuta kehissä niin en halua mitään enempää...

        Itse olen sinkku ja en seurustele enkä tällä hetkellä ketään vakituisesti tapailekkaan. Kerroin myös tämän hänelle.

        Kotiin lähtiessään hän sanoi että viihtyy seurassani jne... laittoi illalla viestin että hänellä oli mukava loppuyö ja ilmaisi halunsa yhteydenpitoon... sen jälkeen ei sitten ole mitään kuulunut, miten siis nyt edetä?? odottaa vai osoittaa oma kiinnostus?? nimittäin kylmäksi en todellakaan jäänyt ;)


      • kauris
        kaksonen kirjoitti:

        Hei Hunnybabe ja muut jotka näytätte tuntevan Kauris luonnetta!

        Törmäsin viime viikonloppuna kaurismiekkoseen. Hän tuli ravintolassa pyytämään tupakkaa ja jostain syystä jäi seuraani istuskelemaan. Juttu luisti ja jatkui seuraavan vuorokauden puolelle... sänkykin tuli tutuksi, mutta vain parin tunnin unien puitteissa vaikka kummallakin halua muuhunkin olisi ollut...

        Hän tapailee toista naista. Hänen sanojensa mukaan suhde on hiipumassa eivätkä kuulema seurustele, pitäisikös uskoa ja miten siihen suhtautua??!! Sanoin hänelle kyllä että en ala suhteeseen jossa olen "toinen" nainen saati haluan sekoittaa kenenkään elämää, joten niin kauan ku jotai muuta kehissä niin en halua mitään enempää...

        Itse olen sinkku ja en seurustele enkä tällä hetkellä ketään vakituisesti tapailekkaan. Kerroin myös tämän hänelle.

        Kotiin lähtiessään hän sanoi että viihtyy seurassani jne... laittoi illalla viestin että hänellä oli mukava loppuyö ja ilmaisi halunsa yhteydenpitoon... sen jälkeen ei sitten ole mitään kuulunut, miten siis nyt edetä?? odottaa vai osoittaa oma kiinnostus?? nimittäin kylmäksi en todellakaan jäänyt ;)

        sanoo usein,että ei seurustele tms. Vaikka seurustilisikin. Jos on ollut mukavaa. Hänestä on vaikea ottaa selkoa. En tiedä, mutta sinuna en ottaisi yhteyytä. Ihan vain itsesi takia siis voin sanoa helpommalla pääset, kun unohdat koko tyypin ennenkúin kaikki on ns. varmaa. Kauris osaa säätää.


    • O-L-V

      Mua kiinnnostaisi kovasti kuulla, miten kauriit selittävät hidastelunsa, jahkailun, yhteydenotttojen puutteen jne. Kertokaan kauriit!

    • surullinen1

      Hei! Mä olen masentunu kaurismiehen takia. En ol nähny häntä hetkiin ja ahdistin viesteillä, hän suuttui ja laitto viestin, älä jaksa ahistaa, tää alkaa käydä hermoille. Mä olen surru ja itkeny monta päivää,tykkään hänestä todella paljon ja haluaisin jatkaa hänen kanssaan. Kertokaa mikä auttaa olen pulassa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7179
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      32
      2772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2346
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      96
      2042
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      15
      1746
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1535
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      33
      1319
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe