Missä on Lahden "punaisten lyhtyjen alue"?
Missä on Lahden "punaisten lyhtyjen alue"?
7
690
Vastaukset
- 100% totuus
Hotelli Musta Kissa, Rautatienkatu 21 (tosin Rautatienkadun alkupäässäkin on omat huvinsa)
- Jonnan Kuhtaja
Täytyykin ehdottaa kaupungin tekniselle toimelle, että maalavat kaupungintalon ympäristön valotolpat ja varjostimet punaisiksi.
- Tuulimylly Lahti
Joitakin vuosia sitten se oli Rautatienkatu - asemalta keskustaan. Siellä oli miltei jokainen liikehuoneisto jonkun thai-hierojan hallussa. Tilanne lienee muuttunut, en ole sitä katua kulkenut vuosiin.
- V. Igor
No niin vissii. Eilenkin hiplasit useamman thai-paikan ovenripaa Rautatienkadulla.
- eiEmätinVaanPerätin
Kyl se on Saksala jos meinaa hintti miehet kiinnostaa.. Saksalan kioskin takan olevat kerrostalot, NAM mitä namupaloja koko talo täynnä! On käyrää,pitkää,Ureaista,läskiä kalua tarjolla, Periaatteeessa koko kirjo! kyllä saksala on aina saksala! Ei noissa taloissa minun tietojeni mukaan juuri heteroita asustele 100 % pure male power! MalePride!
- tumputtaja_
loviisankadulla
- tivoli_
vaparilla
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938676
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264838- 504288
- 623857
- 513236
- 503040
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.512607- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422345