Tässä kun omat synttärit painaa päälle, niin mieleeni tuli kysyä, vietetäänkö muslimiperheisssä perheenjäsenten syntymäpäiviä tai nimipäiviä.
(Sukulaiset huom. : tänäkään vuonna ette tule saamaan synttärikakkua paloturvallisuussyistä, tulisi nimittäin niin paljon kynttilöitä kakkuun, että se muistuttaisi jo juhannuskokkoa. Lahjatoiveena on lääkedosetti, etteivät ilta- ja aamulääkkeet menisi sekaisin ja senkin voi lähettää suoraan kotiosoitteeseen.)
Synttärit
17
622
Vastaukset
- O. Velin
Aasit, naiset ja kamelit eivät käsittääkseni ole synttärijuhlien arvoiset. Miehet kyllä.
- taha.islam
>Tässä kun omat synttärit painaa päälle, niin mieleeni tuli kysyä, vietetäänkö muslimiperheisssä perheenjäsenten syntymäpäiviä tai nimipäiviä.
Ei pitäisi. Nimipäiviä en ole kuullut vietettävän, eikä syntymäpäivien viettäminen ole sallittu. - aziza
kyllä ainakin persiassa vietetään ja kunnolla vietetäänkin,vauvasta vaariin, kakkujen ja lahjojen ja sukulaisten ja ystävien kera :)
Nimipäivä juhlat ovat aika tuntematon juhla pohjoismaiden ulkopuolella, ainakaan hollannissa ei sellaisesta oltu kuultukaan... :)
Hyvää syntymäpäivää sitten vaan sinullekin :) - islam.research
Hyvää syntymäpäivää!
http://tinyurl.com/6ahc5 - aahoohoo
Synttärit on vasta kuukauden päästä, mutta kunnon kukkahattu kelpaa aina.
Itse asiassa olen hivenen ylpeä tuosta "kukkahattu" nimityksestä. - islam.research
aahoohoo kirjoitti:
Synttärit on vasta kuukauden päästä, mutta kunnon kukkahattu kelpaa aina.
Itse asiassa olen hivenen ylpeä tuosta "kukkahattu" nimityksestä.Kyllähän meitä mahtuu tänne maailmaan monenlaista ja monia tarvitaan - myös kukkahattutätejä.
Ole ylpeä hatustasi ;)
Mitä pidät Mooseksen.. ääh antaa olla. - aahoohoo
islam.research kirjoitti:
Kyllähän meitä mahtuu tänne maailmaan monenlaista ja monia tarvitaan - myös kukkahattutätejä.
Ole ylpeä hatustasi ;)
Mitä pidät Mooseksen.. ääh antaa olla.Kukkahatusta huolimatta olen aika karski täti.
Minä en älynnyt siinä mitään pelottavaa.
- Suuri Sukuinen Cino2
Muistamme synttärit, jos jolla kulla on synttäri
hän voi tarjoille ruoka (vaikkapa tee)
Ilman kynttilöitä!!Omana syntymäpäivänäni saamani runo. Hauska panna kiertämään (soveltuvin muutoksin):
"Kun viisaus ihmisellä kasvaa,
myös vyötärölle kertyy rasvaa.
Tyttö naiseksi kun varttuu
rypyt naamalla myös karttuu.- aahoohoo
Miksi ei kynttilöitä? Paloturvallisuus vai onko jokin muu syy?
- aahoohoo
Aabra-ham kirjoitti:
Omana syntymäpäivänäni saamani runo. Hauska panna kiertämään (soveltuvin muutoksin):
rypyt naamalla myös karttuu.Iän myötä näkökykykin heikkenee ja kun katsoo peiliin ilman kakkuloita, niin aina näyttää hyvältä.
aahoohoo kirjoitti:
Iän myötä näkökykykin heikkenee ja kun katsoo peiliin ilman kakkuloita, niin aina näyttää hyvältä.
Auttaa myös, kun katselee ikätovereitaan. Kakkulat pois ja vieressä kävelee niin nuori kaunotar, että tulee nolo olo.
- Cino2 (K.Akkaya)
aahoohoo kirjoitti:
Miksi ei kynttilöitä? Paloturvallisuus vai onko jokin muu syy?
säästämisen.
Joskus minä kävelen talon käytävällä ilman valokin
Jos mina pisten valo päällä, kuusi kerroksen valo
sytty.Hui hui - Cino2 (K.Akkaya)
Aabra-ham kirjoitti:
Omana syntymäpäivänäni saamani runo. Hauska panna kiertämään (soveltuvin muutoksin):
rypyt naamalla myös karttuu.Sinulla oli hyvä syntäri,se jannitte vielakin.
Eikö nii?
(Unohdit laittaa lainausmerkin loppuun) - islam.research
Aabra-ham kirjoitti:
Auttaa myös, kun katselee ikätovereitaan. Kakkulat pois ja vieressä kävelee niin nuori kaunotar, että tulee nolo olo.
keskustelu liittyy islamiin, kinkku?
islam.research kirjoitti:
keskustelu liittyy islamiin, kinkku?
paikallisen islam research center'in harjoittama tutkimus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938