On se Juhan af Grann kyllä intergalaktinen häntäheikki, hän on rakastellut kolmen humanoidittarien kanssa. Tähän ei moni pysty:
http://www.nelonen.fi/uutiset/viihde/589725-juhan-af-grann-rakastelin-kolmen-alienin-kanssa
af Grann harrasti SEKSIÄ humanoidittarien kanssa!
12
304
Vastaukset
Hmmm.... Ettei nyt vaan olisi tuollainen heitto JAGilta.
- Voi voi..
Kolmen ?...kyllä Jussi nyt hieman liiottelee.
Yhteen yhtyminen vielä menettelis...mutta kolmen kanssa yhtäaikaa...peräjälkeen ei onnistuisi koska ensimmäinen kertoisi miltä se tuntui..
Olikohan humanoidittarien mielestä makaaberi kokemus?
- Hankalia on
Unta nähnyt. Kyllä vanhanakin voi nähdä eroottisia unia. Ja hyvin eläviä unia. Vaikka, voi tuo olla tottakin, milläs todistat vääräksi? Et millään ja se näissä ufoasioissa aina onkin hankalaa.
Tarkoitin lähinnä sitä, että sextailu tai siihen verrattava kokemus eli ole välttämättä fyysinen kuten me sen ymmärrämme, vaan kyse voi olla tietyn aivolohkon aktivoimisesta, jota voisi verrata vaikka meidän tapaamme harrastaa flirttailua.
- Elsa-Pekka
Kaikkea se yksinäisyys teettää.
- Mikä estää?
Miksi ei pystyisi, etkö sinä pysty?
Minusta JAG on aina vaikuttanut enemmän henkilöltä, jonka unelmissa kumppanit ovat samaa sukupuolta kuin JAG itse. Yleensä hän on antanut itsestään kuvan itserakkaana, pompöösinä ja huomiohakuisena satusetänä. Tämä haastattelu ei mitenkään muuttanut käsityksiäni hänestä. Oikeastaan on ihan lohduttavaa huomata, että ainakin vanhan miehen mielikuvitus toimii, tosin likaisempana kuin koskaan ennen.
- ex Vesku fani
." Oikeastaan on ihan lohduttavaa huomata, että ainakin vanhan miehen mielikuvitus toimii, tosin likaisempana kuin koskaan ennen."
Kuuluu samaan sarjaan toin Veskun (VML) kertoo mielellään noita ronskeja juttuja naisista. - pervessiä...
humanoidit olivat varmaan ali-ikäisiä?
- Whitley Strieber
Se että antaa tietynlaisen kuvan itsestään, ei tarkoita että olisi sellainen.
- ENT.SKEPO
Tämä on kiistaton todiste ulkoavaruudellisista vierailijoista !
NYT SKEPOJEN PUNTIT TUTISEE !!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873835
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)843377Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.713257On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702800Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli552420Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,522124- 671943
- 431934
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181739- 601718