mistä

mikkeli

on löytänyt suomen nopeimmat/virkaintoisimmat
lappuliisat ? Mikkeli on ainoa paikka suomessa,
jossa saa lapun 2-3 minuutissa. Näin on käynyt
usein mikkelissä,muttei missään muualla suomessa
kun joudun liikkumaan paljon eripuolilla maata.
Kaupungin kassalle hyvä asia,muttei tälläinen
nipotus ole hyvää pr:ää.

7

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sakkoja

Olen asiasta aivan samaa mieltä, mutta tänään autoni seisoi jopa yli puol tuntia ilman kiekkoa eikä sakkoja ollut tullut. Ihmetys oli suuri.

• ...

Eipä ole lappuja omalle kohdalle Mikkelissä sattunut, tosin koitan aina laittaa kiekon tai pari kolikkoa mittariin.. Sillä tavalla välttyy helposti isommasta maksusta...

• viime

kesänä saman,lappu tuli 2:ssa minuutissa.
      Jossain täytyy Mikkelinkin olla paras !

• mie vaa

Joo-o, näin on olen saanut kolmet parkkisakot 2 vuoden aikana, prkl! Kerran odotin kaveria parkissa, juuri kun kaveri hyppäsi kyytiin niin jo oli lappuliisa koputtelemassa ikkunaan että missäs se parkkilippu on!! Sillä kertaa pääsin pälkähästä antamalla 20senttiä jonka liisa kävi laittamassa lippuautomaattiin, huh!

• aku

mulle se täti on laittanu 3 sakkoa vuoden aikana ja kaikki vielä niin et olen maksimissaan ollu 10min asioilla!
        vittu piikille tollanen pitäs viiä, heittäkääpä parilenkkiä kaupungilla ni on varma että näätte sen lappuliisan kirjottamassa jollekki lappua!
        sit sillä on ihan "hullunkiilto" silmissä!

• todella hämmästynyt
        aku kirjoitti:

mulle se täti on laittanu 3 sakkoa vuoden aikana ja kaikki vielä niin et olen maksimissaan ollu 10min asioilla!
        vittu piikille tollanen pitäs viiä, heittäkääpä parilenkkiä kaupungilla ni on varma että näätte sen lappuliisan kirjottamassa jollekki lappua!
        sit sillä on ihan "hullunkiilto" silmissä!

No hei siis, eihän toi ny mitään, mut entäs ne järkkärit sitten!!

Mulle on tullu vuoden aikana jo kolme porttikieltoo baareihin kun oon menny sisälle ilman pääsymaksua, ja maksimissaan oon 10 minuuttia ehtiny olemaan sisällä! Heittäkääpä lauantaisin pari lenkkiä kaupungilla ni on varma että näätte niitä portsareita keräämässä joltain maksua ovella!

Kyllä on kauheeta nipotusta tommonen, Mikkelin mainehan siinä menee...

(Ja saati sitten et se parkkimaksu on vaan 20 senttiä tolta 10 minuutilta ja Mikkelissä on lähes joka paikasta parin korttelin päässä ilmasia parkkipaikkoja!!

Mut kyllähän just mun auto pitäis saada siihen oven eteen ihan ilmaseks eihän köyhällä oo varaa parkkimaksuja eikä kävellä, kengäthän siinä kuluu!!)

• aku
        todella hämmästynyt kirjoitti:

No hei siis, eihän toi ny mitään, mut entäs ne järkkärit sitten!!

Mulle on tullu vuoden aikana jo kolme porttikieltoo baareihin kun oon menny sisälle ilman pääsymaksua, ja maksimissaan oon 10 minuuttia ehtiny olemaan sisällä! Heittäkääpä lauantaisin pari lenkkiä kaupungilla ni on varma että näätte niitä portsareita keräämässä joltain maksua ovella!

Kyllä on kauheeta nipotusta tommonen, Mikkelin mainehan siinä menee...

(Ja saati sitten et se parkkimaksu on vaan 20 senttiä tolta 10 minuutilta ja Mikkelissä on lähes joka paikasta parin korttelin päässä ilmasia parkkipaikkoja!!

Mut kyllähän just mun auto pitäis saada siihen oven eteen ihan ilmaseks eihän köyhällä oo varaa parkkimaksuja eikä kävellä, kengäthän siinä kuluu!!)

minä olen sakkoni saanu aina kiekko paikalta, milloin mistäki syystä, kerran en muistanu koko kiekkoa laittaa, mut lapuliisa oli jaksanu vielä viisastella lapulle et kiekko pitää laittaa ikkunaan ei jättää ovi lokeroon!
        niihin porttikieltoihin sulla on varmaan ihan kunnon syyt nitä ei saa ku hölmöilemällä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe