on löytänyt suomen nopeimmat/virkaintoisimmat
lappuliisat ? Mikkeli on ainoa paikka suomessa,
jossa saa lapun 2-3 minuutissa. Näin on käynyt
usein mikkelissä,muttei missään muualla suomessa
kun joudun liikkumaan paljon eripuolilla maata.
Kaupungin kassalle hyvä asia,muttei tälläinen
nipotus ole hyvää pr:ää.
mistä
7
620
Vastaukset
- sakkoja
Olen asiasta aivan samaa mieltä, mutta tänään autoni seisoi jopa yli puol tuntia ilman kiekkoa eikä sakkoja ollut tullut. Ihmetys oli suuri.
- ...
Eipä ole lappuja omalle kohdalle Mikkelissä sattunut, tosin koitan aina laittaa kiekon tai pari kolikkoa mittariin.. Sillä tavalla välttyy helposti isommasta maksusta...
- viime
kesänä saman,lappu tuli 2:ssa minuutissa.
Jossain täytyy Mikkelinkin olla paras ! - mie vaa
Joo-o, näin on olen saanut kolmet parkkisakot 2 vuoden aikana, prkl! Kerran odotin kaveria parkissa, juuri kun kaveri hyppäsi kyytiin niin jo oli lappuliisa koputtelemassa ikkunaan että missäs se parkkilippu on!! Sillä kertaa pääsin pälkähästä antamalla 20senttiä jonka liisa kävi laittamassa lippuautomaattiin, huh!
- aku
mulle se täti on laittanu 3 sakkoa vuoden aikana ja kaikki vielä niin et olen maksimissaan ollu 10min asioilla!
vittu piikille tollanen pitäs viiä, heittäkääpä parilenkkiä kaupungilla ni on varma että näätte sen lappuliisan kirjottamassa jollekki lappua!
sit sillä on ihan "hullunkiilto" silmissä! - todella hämmästynyt
aku kirjoitti:
mulle se täti on laittanu 3 sakkoa vuoden aikana ja kaikki vielä niin et olen maksimissaan ollu 10min asioilla!
vittu piikille tollanen pitäs viiä, heittäkääpä parilenkkiä kaupungilla ni on varma että näätte sen lappuliisan kirjottamassa jollekki lappua!
sit sillä on ihan "hullunkiilto" silmissä!No hei siis, eihän toi ny mitään, mut entäs ne järkkärit sitten!!
Mulle on tullu vuoden aikana jo kolme porttikieltoo baareihin kun oon menny sisälle ilman pääsymaksua, ja maksimissaan oon 10 minuuttia ehtiny olemaan sisällä! Heittäkääpä lauantaisin pari lenkkiä kaupungilla ni on varma että näätte niitä portsareita keräämässä joltain maksua ovella!
Kyllä on kauheeta nipotusta tommonen, Mikkelin mainehan siinä menee...
(Ja saati sitten et se parkkimaksu on vaan 20 senttiä tolta 10 minuutilta ja Mikkelissä on lähes joka paikasta parin korttelin päässä ilmasia parkkipaikkoja!!
Mut kyllähän just mun auto pitäis saada siihen oven eteen ihan ilmaseks eihän köyhällä oo varaa parkkimaksuja eikä kävellä, kengäthän siinä kuluu!!) - aku
todella hämmästynyt kirjoitti:
No hei siis, eihän toi ny mitään, mut entäs ne järkkärit sitten!!
Mulle on tullu vuoden aikana jo kolme porttikieltoo baareihin kun oon menny sisälle ilman pääsymaksua, ja maksimissaan oon 10 minuuttia ehtiny olemaan sisällä! Heittäkääpä lauantaisin pari lenkkiä kaupungilla ni on varma että näätte niitä portsareita keräämässä joltain maksua ovella!
Kyllä on kauheeta nipotusta tommonen, Mikkelin mainehan siinä menee...
(Ja saati sitten et se parkkimaksu on vaan 20 senttiä tolta 10 minuutilta ja Mikkelissä on lähes joka paikasta parin korttelin päässä ilmasia parkkipaikkoja!!
Mut kyllähän just mun auto pitäis saada siihen oven eteen ihan ilmaseks eihän köyhällä oo varaa parkkimaksuja eikä kävellä, kengäthän siinä kuluu!!)minä olen sakkoni saanu aina kiekko paikalta, milloin mistäki syystä, kerran en muistanu koko kiekkoa laittaa, mut lapuliisa oli jaksanu vielä viisastella lapulle et kiekko pitää laittaa ikkunaan ei jättää ovi lokeroon!
niihin porttikieltoihin sulla on varmaan ihan kunnon syyt nitä ei saa ku hölmöilemällä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053141Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803