Olen aikeissa hommata ulkoisen kovon (esim. Maxtorin usb/firewire liitäntäinen). Onko koon suhteen jotain rajoituksia jos kyseessä on vanhempi pc? Maxtor ainakin tukee jopa usb 1.0:aa eli kone ilmoisesti tunnistaa sen hieman suurempana "usb-tikkuna". :)
Ulkoinen kovo?
6
1433
Vastaukset
- Testbrain
Usb ei ole paras mahdollinen kovalevyliitäntä. Jos vaan mahdollista, hanki Firewire kovalevy. Toimivat kunnolla ja nopeasti. Usb 1.0 ainakin on viimeinen liitäntä minne se kannattaa laittaa (hidas).
- liitäntä
puolustaa paikkaansa sen takia, että se on yleinen. Esim. jos vaikka työn puolesta pitää siirtää tiedostoja koneelta toiselle. USB-1,1 on melko hidas, mutta USB2:llä pärjää jo melko mukavasti.
Itse hommasin ulkopuolisen USB-liitäntäisen kotelon, johon käy ihan tavallinen IDE-kovalevy tai CD-asema."Itse hommasin ulkopuolisen USB-liitäntäisen kotelon, johon käy ihan tavallinen IDE-kovalevy tai CD-asema."
Mielenkiintoista. Kerrotko mistä saa ja mitä suunnilleen maksaa (oon laiskismus ite hakeen)?
USB-väylistä tai niistä muistitikuista: jonain päivänä, ellei jo nyt, ne voivat olla minkä tahansa laitteen lisämuisteja. 1.1 on kohta suunnilleen yhtä aikansa elänyt kuin windows 3.11 - laitevalmistajat ei välttämättä ole innokkaita roikuttamaan yhteensopivuutta vuosikausia taakkanaan.- -E-
Vastaaja kirjoitti:
"Itse hommasin ulkopuolisen USB-liitäntäisen kotelon, johon käy ihan tavallinen IDE-kovalevy tai CD-asema."
Mielenkiintoista. Kerrotko mistä saa ja mitä suunnilleen maksaa (oon laiskismus ite hakeen)?
USB-väylistä tai niistä muistitikuista: jonain päivänä, ellei jo nyt, ne voivat olla minkä tahansa laitteen lisämuisteja. 1.1 on kohta suunnilleen yhtä aikansa elänyt kuin windows 3.11 - laitevalmistajat ei välttämättä ole innokkaita roikuttamaan yhteensopivuutta vuosikausia taakkanaan.Itselläni on kannettavassa kiinni ulkoinen kovoboxi joka käyttää tavan ide kovoja. Hankin sen noin kk sitten ja maksoin noin 60 € ilman postikuluja, ja verkkokaupasta tilasin, tottakai samoja koteloita on mm. mikromajassa myynnissä...
-E- kirjoitti:
Itselläni on kannettavassa kiinni ulkoinen kovoboxi joka käyttää tavan ide kovoja. Hankin sen noin kk sitten ja maksoin noin 60 € ilman postikuluja, ja verkkokaupasta tilasin, tottakai samoja koteloita on mm. mikromajassa myynnissä...
kiitti. hinta TUNTUU kovalta, mutta sisältäähän se sentään usb:n lisäksi IDE-väyläohjaimen. Mistä sähkö?
- Flummis
Vastaaja kirjoitti:
kiitti. hinta TUNTUU kovalta, mutta sisältäähän se sentään usb:n lisäksi IDE-väyläohjaimen. Mistä sähkö?
antaa itse sähkön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760