Vaan hän tapailee 3 tyttöä! Onko tämä sitten neliödrama?
Lähde tämän päivän Iltasanomat...
Eremenkolla ei ole kolmiodraamaa!
5
2379
Vastaukset
- rasisteja
Ja mistä hitosta iltasanomat tietää, että tämä kolmas nainen on kaunotar, vai onko iltasanomien toimittajalla pakkomielle sanoa kaikkia VAALEAT hiukset omaavia naisia kaunottariksi?? Taitaa olla rasisti, koska tätä toista naista tummaa miss hawain tropicia ei sanallakaan kirjoitettu 'kaunotar'. Onks se kolmas 'vaalea' nainen sitten joku missi tms? Muutenki olen huomannut iltasanomien rasistiset piirteet toimittajilla varsinki eräällä, juuri tällä tyylillä sanoa kaikkia vaalehiuksisia naisia kaunottariksi(vaikka ei olisikaan) ja tummia ei sanallakaan(vaikka olisi miss maailma) Joten eikö olisi toimittajilla aika tarkistaa ne omat vaikuttimensa enen kuin kansalle menee kirjoitteleen mitä sattuu.
- kateus
On huomattu sama asia, ainahan niillä on omat vaikuttimensa takana. Ehkä suomalaisille myytävää lehteä on myytävää tolleen, että menisi suomalaisille kaupaksi varsinki naisille. Suomalaisethan naiset ovat kateudestaan tunnettuja joten miksi alkaa nostaan ja kehumaan jotain eksoottista tummaa kaunotarta, lehden myyntihän laskisi rajusti joten parempi vaan mainostaa vaaleakaunotar otsikolla nii myynti kestää kateelliset suomalaiset eukotkin.
- Jusssi
kateus kirjoitti:
On huomattu sama asia, ainahan niillä on omat vaikuttimensa takana. Ehkä suomalaisille myytävää lehteä on myytävää tolleen, että menisi suomalaisille kaupaksi varsinki naisille. Suomalaisethan naiset ovat kateudestaan tunnettuja joten miksi alkaa nostaan ja kehumaan jotain eksoottista tummaa kaunotarta, lehden myyntihän laskisi rajusti joten parempi vaan mainostaa vaaleakaunotar otsikolla nii myynti kestää kateelliset suomalaiset eukotkin.
Älä nyt... vaaleathan ovat kaunottaria!!
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,549753,00.html - minä
Olen huomannut saman asian! Kerran jopa kirjoitin lehteen palautetta asiasta, kun huomasin toimittajan kuvasta että hän oli itse blondi :) heh heh, blondi kehuu blondeja!
- hanski
Ai mistä tietää? Jutussahan lukee, että toimittaja on ollut ko. kaunottaren kanssa puheissa, ja blondi haluaa pysytellä nimettömänä. Jospa vaikka ko. toimittaja on tavannut tässä tai muussa yhteydessä ko. kaunottaren tai on nähnyt hänen kuviaan esim. missi- ja mallisivuilla? Tuskinpa tuo Eremenkon poika tavallisten seinäruusujen kanssa heilastelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3524491Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1462538Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822146- 1451690
- 261227
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!441222- 351178
- 791101
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!3451045Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1431029