San Andreas on jo ainakin Anttiloissa myynnissä!
SA myynissä Anttiloissa jo!
11
1980
Vastaukset
- Hande
..vähän tarkemmin ilmestyspäivä
- Scooby
San andreas on jo antiloissa!!!
Faija tilas mulle ajatsitten netin kautta
ja se peli tulee tänään :P Uskokaa joskus
jotain - jlöylö
Scooby kirjoitti:
San andreas on jo antiloissa!!!
Faija tilas mulle ajatsitten netin kautta
ja se peli tulee tänään :P Uskokaa joskus
jotainanttilan mainoksessa sanotaan et lähetetään ilmestymispäivänä
- Scooby
jlöylö kirjoitti:
anttilan mainoksessa sanotaan et lähetetään ilmestymispäivänä
Vai että sanotaan niin anttilan mainoksessa?
Hanki elämä, idiootti. Kyllä mä tiedän vähän
paremmin jos peli on jo meillä tunnin kuluttua!
Etkä sä sitä paitsi edes tiedä, mistä sen tilasin
että älä työnnä sitä isoanenääsi toisten asioihin. - Össönsössöni
Scooby kirjoitti:
Vai että sanotaan niin anttilan mainoksessa?
Hanki elämä, idiootti. Kyllä mä tiedän vähän
paremmin jos peli on jo meillä tunnin kuluttua!
Etkä sä sitä paitsi edes tiedä, mistä sen tilasin
että älä työnnä sitä isoanenääsi toisten asioihin.No onkos se peli jo sulla?
Onko hyväkin.
Heh. Olisinpa nähnyt ilmeesi, kun sait tietää, että saat pelin vasta viikon päästä.
- Töööööööt
Näitä mainoksia ei pystytä tekemään kovin nopeasti, joten kun SA:n julkaisua siirrettiin viikolla, se ei ehtinyt Anttilan mainokseen, joten siinä on vanha julkaisupäivämäärä. Jos et usko, niin soita Anttilaan ja kysy. Puhelinnro löytyy kyseisen mainoslehtisen takasivulta.
SA:n oikea julkaisupäivä Euroopassa on 29.10.2004.- Derek
Miten hitossa ne vois tänne Suomen Anttiloihin sen lähettää 22.10 kun se muualla Euroopassa julkastaan vasta 29. päivä. Anttilan mainos on vanhentunut, koska Rockstar ilmoitti siirtävänsä julkasemispäivää viikolla sen jälkeen kun Anttilan mainokset painettiin. Että alkääpä te pennut siellä valittako että tiedätte. Lukisitte vaikka tietoa virallisilta sivuilta eikä pelkästään tavaratalojen mainoksista!
- mikael
Derek kirjoitti:
Miten hitossa ne vois tänne Suomen Anttiloihin sen lähettää 22.10 kun se muualla Euroopassa julkastaan vasta 29. päivä. Anttilan mainos on vanhentunut, koska Rockstar ilmoitti siirtävänsä julkasemispäivää viikolla sen jälkeen kun Anttilan mainokset painettiin. Että alkääpä te pennut siellä valittako että tiedätte. Lukisitte vaikka tietoa virallisilta sivuilta eikä pelkästään tavaratalojen mainoksista!
Joku kauppa oli pistänyt doom kolmosen myyntiin viikkoa ennen julkaisupäivää ja 10 tuhannen dollarin sakothan siitä tuli.
- Scooby
mikael kirjoitti:
Joku kauppa oli pistänyt doom kolmosen myyntiin viikkoa ennen julkaisupäivää ja 10 tuhannen dollarin sakothan siitä tuli.
Olit muuten siinä oikeassa että mulle ilmotetttiin että se tuleekin vasta 29.10.
niin että korjaan että se ei ole siellä
vielä, vaan vasta 29.10. kiitos kun korjasitte
mun väärinkäsityksen. - Jouko
Joo, Anttilahan ei ehtinyt sitä päivää mainokseen muuttamaan, eihän se julkaisuajankohdan muutos tullut tietoon kuin puolitoista kuukautta sitten... Sama mainoskikka jota anttila aina käyttää, saa porukan liikkeelle hyvissä ajoin, siis ostamaan muuta krääsää...
- zxc.
Eikä ole, siinä vitun kuvastossa on virhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808