SA myynissä Anttiloissa jo!

Metal Boy

San Andreas on jo ainakin Anttiloissa myynnissä!

11

1980

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hande

..vähän tarkemmin ilmestyspäivä

• Scooby

San andreas on jo antiloissa!!!
        Faija tilas mulle ajatsitten netin kautta
        ja se peli tulee tänään :P Uskokaa joskus
        jotain

• jlöylö
        Scooby kirjoitti:

San andreas on jo antiloissa!!!
        Faija tilas mulle ajatsitten netin kautta
        ja se peli tulee tänään :P Uskokaa joskus
        jotain

anttilan mainoksessa sanotaan et lähetetään ilmestymispäivänä

• Scooby
        jlöylö kirjoitti:

anttilan mainoksessa sanotaan et lähetetään ilmestymispäivänä

Vai että sanotaan niin anttilan mainoksessa?
        Hanki elämä, idiootti. Kyllä mä tiedän vähän
        paremmin jos peli on jo meillä tunnin kuluttua!
        Etkä sä sitä paitsi edes tiedä, mistä sen tilasin
        että älä työnnä sitä isoanenääsi toisten asioihin.

• Össönsössöni
        Scooby kirjoitti:

Vai että sanotaan niin anttilan mainoksessa?
        Hanki elämä, idiootti. Kyllä mä tiedän vähän
        paremmin jos peli on jo meillä tunnin kuluttua!
        Etkä sä sitä paitsi edes tiedä, mistä sen tilasin
        että älä työnnä sitä isoanenääsi toisten asioihin.

No onkos se peli jo sulla?
        Onko hyväkin.
        Heh. Olisinpa nähnyt ilmeesi, kun sait tietää, että saat pelin vasta viikon päästä.

• Töööööööt

Näitä mainoksia ei pystytä tekemään kovin nopeasti, joten kun SA:n julkaisua siirrettiin viikolla, se ei ehtinyt Anttilan mainokseen, joten siinä on vanha julkaisupäivämäärä. Jos et usko, niin soita Anttilaan ja kysy. Puhelinnro löytyy kyseisen mainoslehtisen takasivulta.
      SA:n oikea julkaisupäivä Euroopassa on 29.10.2004.

• Derek

Miten hitossa ne vois tänne Suomen Anttiloihin sen lähettää 22.10 kun se muualla Euroopassa julkastaan vasta 29. päivä. Anttilan mainos on vanhentunut, koska Rockstar ilmoitti siirtävänsä julkasemispäivää viikolla sen jälkeen kun Anttilan mainokset painettiin. Että alkääpä te pennut siellä valittako että tiedätte. Lukisitte vaikka tietoa virallisilta sivuilta eikä pelkästään tavaratalojen mainoksista!

• mikael
        Derek kirjoitti:

Miten hitossa ne vois tänne Suomen Anttiloihin sen lähettää 22.10 kun se muualla Euroopassa julkastaan vasta 29. päivä. Anttilan mainos on vanhentunut, koska Rockstar ilmoitti siirtävänsä julkasemispäivää viikolla sen jälkeen kun Anttilan mainokset painettiin. Että alkääpä te pennut siellä valittako että tiedätte. Lukisitte vaikka tietoa virallisilta sivuilta eikä pelkästään tavaratalojen mainoksista!

Joku kauppa oli pistänyt doom kolmosen myyntiin viikkoa ennen julkaisupäivää ja 10 tuhannen dollarin sakothan siitä tuli.

• Scooby
        mikael kirjoitti:

Joku kauppa oli pistänyt doom kolmosen myyntiin viikkoa ennen julkaisupäivää ja 10 tuhannen dollarin sakothan siitä tuli.

Olit muuten siinä oikeassa että mulle ilmotetttiin että se tuleekin vasta 29.10.
        niin että korjaan että se ei ole siellä
        vielä, vaan vasta 29.10. kiitos kun korjasitte
        mun väärinkäsityksen.

• Jouko

Joo, Anttilahan ei ehtinyt sitä päivää mainokseen muuttamaan, eihän se julkaisuajankohdan muutos tullut tietoon kuin puolitoista kuukautta sitten... Sama mainoskikka jota anttila aina käyttää, saa porukan liikkeelle hyvissä ajoin, siis ostamaan muuta krääsää...

• zxc.

Eikä ole, siinä vitun kuvastossa on virhe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1971
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1856
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      17
      990
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      855
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe