En saa orgasmia

dfghjk95

En saa orgasmia koskaan. En seksin aika, enkä itsetyydytettäessä. Miehen vehkeessä ei ole vikaa. Itsetyydytettäessä saan sellaisen"kitkan", mutta sen ylläpitämiseki tulee hieroa paikkoja samaan aikaan eli jos lopetan, tunne ei jatku. Ja kun tarpeeksi kauan jatkan sitten alkaa sattua. Mitään mahtavaa "Hallelujaah" fiilistä ei ole koskaan tullut... Olen 19 vuotias nainen

9

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomalaindn

      Ootko kokeilut suihkua ? Kik wapp?

    • ärsyttäväämuttatotta

      mulla sama ongelma, ikinä masturboidessa(suihkulla, kädellä tai vibralla) tuntuu suht hyvälle mutten jaksa tehdä sitä kuin pari minuuttia ja olen kyllästynyt. ikinä en oo yhdynnässä tai syyseksin aikana saanut orgasmia, mut se on itseasiassa tosi yleinen ongelma eikä asialle varmaankaan voi mitään.

      • kahden.salaisuus

        En tiedä mistä johtuui, mutta viimevuonna tapasin naise58v joka ei ollut saanu ikinä orgasmia, nyt sai, oli todella mahtava tunne tuotta toiselle ihmiselle hyvää.


    • ET osaa rentoutua.sulle on jäännyt joku pakko onnistua
      tai mikään ei toimi ajatus päälle.

    • Voi että kun luin sunorkasmista olisimpa niin minä opettaisin ne hommat

    • raumanjussi

      Haluisin yrittää auttaa,sillä olis tärkeetä että opit rentoutumaan ja nautiimaan mm.orkuista..Jos haluat kokeilla laita meiliä.

      [email protected]

    • Neitsyt--

      En saa minäkään. Yhdynnässä en koskaan ole vielä ollut, sillä en halua menettää neitsyyttäni kotikunnan junteille. Masturbointi kuitenkin on jo tuttua, ollut muutaman vuoden. Mutta ongelma sinänsä on se, että orgasmi ei vaan tule. Kiihotun helposti ja osaan "leikkiä" itseni kanssa kovinkin pitkään. Fantasioin aina tulevaisuuden poikaystävän kanssa rakastelusta tai siitä että yksi julkkis tulisi ja veisi mun neitsyyden. Pääsen tosi pitkälle, mutta sittenkun olisi tulossa se "loppuhuipennus", alkaa sattumaan. Muutaman kerran olen saanut sen tunteen että supistelee ja jalat jotenkin kramppaa. Se on ollut jo ihanaa mutta en usko saaneeni koskaan orgasmia ,jostain lukenut että sen kyllä tietää eikä mieti jälkeenpäin että no oliko se nyt vai eikö. En tiedä mikä avuksi, en uskalla kotona asuessani vielä ostaa vibraa ja yhdyntää odotan vielä. Suihku ja käsi ovat olleet apunani mutta orgasmia ei heru. Olen kokeillut kaikenlaista, olla miettimättä, kosketellut itseäni hiljalleen, pistänyt kynttilöitä ja musiikkia, keskittynyt vain klitoriksen pyöreään muotoon mutta ei.. Ehkä mä vielä opin?

      • Neuvoa

        Kannattaa hieroa klitorista niin, että ns. huppu eli sellainen ihosuoja on siinä päällä. Jos tämä ei auta, kannattaa katsoa muualta netistä. Suomi24 -foorumin seksipalsta on täynnä pedofiilejä ja ties mitä. Onnea yritykseen!


    • sanomuarehtoriks

      Moro, olen 19-v poika, joka on jo useampaan otteeseen tavannut tyttöjä, jotka eivät koskaan saaneet orgasmia. Ovat kokeilleet välineitä ja ympäristöjä laidasta laitaan. Kyse voi olla rentoutumisen vaikeudesta tai sitten vain puuttuu jotakin oleellista. Naisen orgasmi on siitä ihmeellinen asia, ettei sen saavuttamiseen välttämättä tarvita edes sukupuolielinten koskettelua. Lisäksi suurin osa naisen mielihyvää tuottavista hermopäätteistä sijaitsee muualla kuin emättimessä. Kuitenkin yksi kumppanini, joka ei koskaan aiemmin ollut orgasmia saanut, sai sen seurassani muutamassa minuutissa. Ratkaisevaa oli todennäköisesti se, että olimme jo kauan keskustelleet mm. tästä ongelmasta ja tein parhaani, jotta hän rentoutuisi, eikä hänen ajatuksensa pyörisi päivän askareissa ja elämisen ongelmissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe