Olen 12 v ja ensimmäinen poskihampaani on heilunut jo viikkoja. Nyt se on jo melkein irti, mutta en uskalla vetäistä sitä irti, koska en tiedä onko se rautahammas? Kyseessä on alaleuan toiseksi viimeinen hammas. ( Minulla ei ole viisaudenhampaita) Onko kysessä rautahammas?HELP ÄKKIÄ!
Ensimmäiset poskihampaat eli kuutoset heiluu!? HELP!
Tarviin apua
3
107
Vastaukset
- hhhhgddd
?
- sddddsdsdsd
Tuskin tuon ikäisellä kyseessä rautahammas ja saat ilmaseks viel tilalle implantti hampaan josta mä joudun maksaa 1500€ :D pitkälle edennyt ientulehdus parodoniitti aiheuttaa hammaskiinnitys sairauksia elä heiluttele sitä niin se voi kinnittyä udeleen jos kyseessä pysyvä hammas ja varaa aika hammaslääkäriin. :)
- ytyhtyh
Kaikki karjalan evakot ja niiden jälkeläiset joko Karjalaan tai suoraan Siperiaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 742676
- 1742354
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362115- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101264
- 131259
- 221241