Ahdistettuna

Väärinymmärrettykö?

Voisiko joku katsoa, huomaavatko muut ihmiset, kuvion, kuinka
keski-ikäinen, vaaleahko nainen minua oikeasti kohtelee.
Vai olenko minä se syntipukki, kun vältän häntä, enkä ole tarkemmin muille
kertonut, millaista kohtelua olen häneltä saanut.

4

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten muut näkevät asian: epäoikeudenmukaisuutta/kovuutta jne, saattaa toinen turvattomaan tilanteeseen ja myöskin tuli selitys mikä kuvaa rakkaudettomuutta jne.. SInä vetäydyt ja se ymmärretään että haluat välttää ongelmaa.

• väärinymmärrettykö+

sagamar7, kiitos paljon katsauksestasi.
      Ilmeisesti tarkoitit, että minä olen joutunut tuollaisen käytöksen kohteeksi.
      Koska näin päin se juuri on ja tuo turvattomaan tilanteeseen joutuminenkin on toteutunut elämässäni.
      Nyt tuli vain mieleen, että onko toimintansa ollut tarkoituksellista vai sellaista, että ei tajua tekojensa vaikutusta ym.
      Kiitos !

• Kyllä juuri, sinä olet joutunut tähän turvattomaan tilanteeseen. Kun katson jos tämä nainen tarkoitti mitä teki niin saan että hän oli tyytymätön (sosiaaliseen) tilanteeseen, jotain mitä oli toivonut ei ollut toteutunut ja toimi väärillä periaatteilla, nopeasti, jolloin valitsee epätoivottuja vaihtoehtoja. Hän näki ehkä vain omat saavutukset asioissa eikä toiminut tahdillisesti? Kun katson vielä hänen omaa osuutta mitä halusi tilanteessa itselleen niin viitataan suurempiin väliaikaisiin vaikeuksiin, ehkä joko tarjosi jollekin apua hädässä tai halusi auttaa itseään hädässä... Kun katson mitä hän halusi sinulle niin tulee että asiat järjestyy omalla ajallaan, että sinä selviydyt tilanteesta kuten "erimielisyyksistä", mutta jotain liittyen tilanteen käsittelyyn. Mutta tässä toiminnassa hän halusi että sinä jätät asian, jos tarkoittaa työasioita niin jätät tehtävän, mutta että jossain ei tule kehitystä tai teet asiat suoranaisesti väärin tai keskityt epäolennaisiin asioihin jotka eivät tuo tulosta. Ehkä tästä oli jotain apua tilanteeseen?

• Väärinymmärrettykö
        sagamar7 kirjoitti:

Kyllä juuri, sinä olet joutunut tähän turvattomaan tilanteeseen. Kun katson jos tämä nainen tarkoitti mitä teki niin saan että hän oli tyytymätön (sosiaaliseen) tilanteeseen, jotain mitä oli toivonut ei ollut toteutunut ja toimi väärillä periaatteilla, nopeasti, jolloin valitsee epätoivottuja vaihtoehtoja. Hän näki ehkä vain omat saavutukset asioissa eikä toiminut tahdillisesti? Kun katson vielä hänen omaa osuutta mitä halusi tilanteessa itselleen niin viitataan suurempiin väliaikaisiin vaikeuksiin, ehkä joko tarjosi jollekin apua hädässä tai halusi auttaa itseään hädässä... Kun katson mitä hän halusi sinulle niin tulee että asiat järjestyy omalla ajallaan, että sinä selviydyt tilanteesta kuten "erimielisyyksistä", mutta jotain liittyen tilanteen käsittelyyn. Mutta tässä toiminnassa hän halusi että sinä jätät asian, jos tarkoittaa työasioita niin jätät tehtävän, mutta että jossain ei tule kehitystä tai teet asiat suoranaisesti väärin tai keskityt epäolennaisiin asioihin jotka eivät tuo tulosta. Ehkä tästä oli jotain apua tilanteeseen?

Kiitos paljon sagamar7, kun autoit minua.
        Tunkeilunsa liittyy sosiaalisiin tilanteisiin. Ei ole koskaan halunnut olla kanssani
        yhteyksissä, ainoastaan silloin kun lähelleni ilmestyy uusia ihmisiä.
        Hän haluaa heidät, lisäksi vääristelee asioita, peittääkseen tekosiaan.
        Haluaa paikalleni, jopa aivan lähimpieni kanssa.
        Onko normaalita?
        Raskasta ja turvattomaksi tekevää ja on pilannut toiminnallaan ainutkertaisia, kauniita tilanteita.
        Jos ehdit vielä kysyisin, muuttaako koskaan tapojaan kyseisissä asioissa oppien tilannetajua. Ja vielä näkevätkö tosiaan muutkin näiden tilanteiden läpi.
        Kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2155
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      336
      1358
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1315
    4. 157
      1198
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1021
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      958
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      909
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      878
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      832
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      819
    Aihe