Älkää ihmeessä sortuko Canal kanaviin joita saa tilattua digi-tv:n kautta. Nuo 3 kanavaa lähettävät aivan tajuttoman paljon uusintoja. Jos katsot pari leffaa viikossa niin jo kuukauden jälkeen ei mitään kiinnostavaa ole tarjolla. Joku leffa voi olla ois pari viikkoa mutta sitten sitä näytetään taas joka päivä jne. Uusia tulee todella vähän.
Canal+ SURKEA
5
1427
Vastaukset
- viritin
Samoin meni aikoinaan sat. puolella ....muutama vuosi sitten kun tilasin ks. kanavat .
- Mikko2
Tuskin olet edes katsonut koko Canal kanavia, sillä niitä on 5 eikä 3, kuten väitit. Kannattaisi ainakin tsekata tiedot ennenkuin tulee valehtelemaan tänne.
Ja mitä uusintoihin tulee, niin joka kuukausi kanavilla on noin 10-30 ensi-iltaa eli uutta elokuvaa. Loput ovat sitten uusintoja. Mutta ihan sama juttu on muillakin elokuvakanavilla. Uusinnoilla varmistetaan se, että jokainen voi nähdä haluamansa elokuvan aikaan, joka hänelle sopii.
Ja sitäpaitsi, Canal plussalta tulee loistavia sarjoja!- Topi
Kyllä niitä kanavia on maanpäällisessä digiverkossa vain nuo kolme (vastaanotetaan T-boxilla). C more / sport näkyy vain kaapelin sekä satelliitin kautta. Kannattaisikohan itse vähän tsekata ensin?
- taas
Topi kirjoitti:
Kyllä niitä kanavia on maanpäällisessä digiverkossa vain nuo kolme (vastaanotetaan T-boxilla). C more / sport näkyy vain kaapelin sekä satelliitin kautta. Kannattaisikohan itse vähän tsekata ensin?
Kokeillut kaikki vaihtoehdot noista ja viasat vie voiton.
Tosin haistatan vialle pitkät, vaikka on voim assa oleva tilaus.
Muutakin elämää on taivaalla.
- minusta on
lähettävät uusintoja, ainahan ei muista ottaa kaikkee nauhalle ja vois muuten missata jonkun leffan mitä on oottanut kieli pitkällä esitykseen saapuvaks. Joten älkää aina rutisko! Kyllä niitä uusiakin leffoja tulee, ette vaan pöljät älyä katsoa ohjelmalehdestä niitä milloin niitä esitetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654