Hyvät vanhemmat..

EnttenTentten

Voisitteko opettaa lapsillenne kun ajavat mopoillansa, että ei saisi yrittää ajaa ihmisten päälle. Se on todella tuhmaa ja siitä voi joutua todella pahoihin vaikeuksiin. Opetelkaa liikennesäännöt yhdessä kotona, jos niitä ei ole liikennekoulussa opittu. Myös yksi hyvä opetettava sääntö: Pyörätie EI ole moottoriajoneuvoille! Nämä neuvot kirjoitin siksi, ettei kellekään kävisi huonosti, kellekään.

13

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lepriconna

Voi olla et mopopojalle kävis huonommin jos kiinni sais

• haksuYUa

Sit asiaan vasta puututaan tosissaan, kun on lasten vaunut kumossa ja vauva kuolleena ojassa. Silloinkin kyllä ensin pitää olla juttu Iltasanomissa.

• TokioGirl

Ne on kyl ihan kamalia. Ajelee missä sattuu. Ei mitään rajaa

• Kannattais varoa!

Tahallista kiusaa tekevät rekkakuskeille. En yhtään ihmettele ammattikuljettajien mopoautoilijoihin kohdistamaa raivoa. Kannattais mopoautoilijoidenkin miettiä miten ison auton eteen sivutieltä työntyy. Voi olla ettei rekan jarrut pidä, etenkään talvikelissä.

• AAApuva

Muutaman kerran olen väistänyt niitä Nesteen pihassa. Ei ne väistä yhtään! Ihankuin yrittäisivät päälle ajaa

• Älyä ajoon

Olen nähnyt myös mopopojan keulivan Koskentiellä. Kauhea pärinä kuului, mutta
      mopon erotti vasta, kun etypyörä laskeutui maahan. Valo näytti tietysti ajon aikana ylös taivaisiin. Todella vaarallista touhua.

• Hidastus

Toivottavasti jäiset kadut hiljentävät hurjastelijoiden vauhtia.

• mopoppoppopo

Kertokaa tuntomerkkeje niin jotkut voi mainita henkilöille tai itse tajuavat tehneensä virheen tai vanhemmat kun lukevat näitä nii tunnistaa oman lapsensa

• mopoonsusi

Turha niitä tuntomerkkejä on kertoa. Kaikki mopoilijat / mopoautot ajaa päin. Ei kato kun pienet koululaiset menee suojatiellä. Ajaa vain kohti ja keulii . Tulee iltasin menevät uimallin parkkipaikalle Elvisteleen ja pelottelee muksuja ajo tyylillään. Olit autolla tai kävelen niin kohti tullaan.

• EnAla

Kesä lähestyy ja motoristit lisääntyy, voi voi :(

• VarokaaJo

Ja tämäkin tuli taas ajankohtaiseksi. Rantatiellä meinas mopopoika ajaa päälle.

• Hilleviq

Mopo autot ovat myös riesa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51