Tälläisiä aloituksia YP nostaa esille:

HomoYPjösen

Haluaisin tietää miten ihminen/nuori selviää kiusaamisesta? Minun nuorin, tyttö 13v. on koulukiusattu. Asia selvisi n. vuosi sitten, sitä oli silloin jo jatkunut puolitoista vuotta. Oli 5lk. kevään koko ajan pois koulusta, kun oli jatkuvasti kuumetta, pää- ja mahakipua. Kysyttäessä kielsi aina kiusaamisen. Lääkärissä tutkittiin, mitään syytä ei löytynyt. Syksyllä sitten tuli yksi ilta kotiin katkerasti itkien ja sanoi ettei ole mitään tapahtunut. Tunti meni ennen kuin ratkesi ja sitten sitä tuli. Kaikki ne teot ja sanat, järkyttävää kuunneltavaa ja itse jouduin tekemään kaikkeni, etten itse ratkea itkemään. Lapsen takia piti pysyä vahvana. Koulussa kiusaamiseen osallistui yhtä lukuunottamatta koko luokka ja muiden luokkien oppilaita myös. Kiusattiin ihan kaikesta, mitä voi kuvitella. Kuitenkaan mitään "järkevää" syytä kiusaamiselle ei ollut. Tytöllä on aina ollut kavereita ja viihtynyt ulkona paljon. Nyt viime kesä meni täysin kotona, vain pari kertaa kävi jossain, silloinkin minun tai mummun kanssa. Harrasuksia ei ole, keväällä hommattiin jyrsijöitä, kun koiraa ei voinut toisten lasten allergian takia ottaa.

Miten voi selvitä ilman yhtään ystävää/kaveria? Kuinka minä voisin äitinä auttaa? Tuska on melkein käsin kosketeltavaa, päivittäistä. Nyt yläkoulun puolella kiusaamista ei vielä ole ollut, eikä toivottavasti tulekaan. Ainut, että tytön itstunto on poljettu maan alle, ei luota itseensä yhtään. Missään ei tunne olevansa hyvä. On niin aivopesty, että minäkuva on tämä: ruma, haiseva läski, jonka vaatteet on roskiksesta. Tyttö on kuitenkin hoikka, ihan normaalin näköinen, vaatteet ei todellakaan ole roskiksesta, vaikka eivät kalleinta olekaan.


n minä halunnut tämän homman näin menevän. Miestä ei seksi minun kanssa kiinnostavan. Seksimme onkin pelkkästään sitä että otan suihin mieheltä. Kännissä voi panna minua. Selvinpäin kerran kuussa ja silloinkin lopahtaa ja pitää runkata kesken aktin joka kestää noin 5-10 min. Mutta auta armias kun sängyssä on vieras nainen niin johan seisoo niin jäykkänä. Minä yleensä annan sitten panna vierasta enkä itse tyrkytä itseäni. Seuraan sitten vierestä kun mies laukeaa naiseen. Mies on myös satunnaisesti käynyt vieraissa eikä sieltä ole tullut valitusta ettei seiso. Ovat siis tuttuja naisia. Minua on alkanut häiritä se että mikään ei ole enää mitään kuin se vieras. Silti mies sanoo rakastavansa minua ja olen kiihottava ja kaikkea muuta mihin en usko pätkääkään. Kannattaako tällaisessa tilanteessa edes jatkaa kun selvästi en ole mitään.

Miksi lähes kaikki ajoradalla ajavat pyöräilijät luulevat, että he voivat lähteä ylittämään risteystä, kun viereisellä jalkakäytävällä kävelijöille syttyy vihreä? Ajoradalla noudatetaan autoilijoiden liikennevaloja. Usein on vielä kävelijöitä ylittämässä katua siinä vaiheessa kun pyöräilijä katsoo oikeudekseen "jaa jalankulkijoille syttyi vihreä, minäkin voin siis mennä kunhan koukkaan vähän suojatien puolelta", syntyy vaaratilanteita. Miksi ei voi odottaa sitä n. kymmentä sekuntia kun se vihreä, jota kuuluu noudattaa, syttyisi?

Smoke weed everyday?

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. 113
        2353
      2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

        Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
        Tv-sarjat
        65
        2197
      3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        16
        1991
      4. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1707
      5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        21
        1628
      6. Haluan jutella kanssasi Nainen

        Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
        Ikävä
        13
        1432
      7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

        Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
        Seinäjoki
        12
        1374
      8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

        Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
        Ikävä
        27
        1373
      9. Onko mies niin,

        että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
        Tunteet
        16
        1347
      10. Kristityt "pyhät"

        Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
        Kristinusko
        6
        1282
      Aihe