hei. TOIVOTTAVASTI saatte tämän viestin.
meille syntyi tyttö tiistaina 16.9 klo 10:02 pistein 0/0/0 ja oli vihreän lapsiveden ja huonojen sydänkäyrien takia heti hätäsektiossa kun saavuimme sairaalaan. kuolleena syntynyt,elvytettiin 13min jonka jälkeen saatiin vain pulssi. viilennyshoito aloitettu 2h iässä teholla ja lopetettu 3:n vuorokauden iässä lääkärin sanoin,ei mitään mahdollisuuksia selvitä. aivot täysin tuhoutuneet sekä sisäelimet. pe 19.9 oli kaste ja otettiin happikoneet irti. tyttö on edelleen elossa ja HENGITTÄÄ omilla keuhkoillaan ilman apua. availee silmiään ja on mennyt jo maitoakin tänään la 20.9 jo 3x perille mitä EI mennyt tuona viilennys hoidon aikana.
laitan tähän julkisen sähköpostisosoitteen johon voitte myös vastailla:
[email protected]
lääkärin mukaan ei reagoi mihinkään eikä tunne kipua MUTTA reagoinut viilennys hoidonkin aikana ääniin ja kosketuksiin. tänään taskulampun valoon ja kosketukseen sekä kun otettiin letkuja pois ihosta 19.9 pe niin reagoi tarran pois ottamiseen.
pyydän muita huonon pisteiden saaneita ilmottautumaan!!!
TÄNNE TE JOILLA TODELLA HUONOT APGAR PISTEET SYNNYTYKSESSÄ
marantalli
3
422
Vastaukset
- lurdg
Kovasti peukkuja teille ja suuria ihmeitä tapahtuvaksi!
- baby
Voi ei aivan kauheeta :'(
- tipuli40
Mä sain 0 apgaria, olin teholla viikon. Ongelmani oli napanuora, oli 3 kertaa kaulan ympäri ja olin kuristunut, olin kliinisesti kuollut, ei pulssia, oli vielä aivotoimintaa, joten aloitettiin elvytys. Olen 40v nainen ja melkeen normaali, ainakin kavereiden mielestä, pientä muisti ongelmaa ja pientä oppimishäiriötä, ei muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt485107Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.652884Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2701328Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721113Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391104Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611075- 1281048
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok741034- 142954
- 49914