Teen virtuaali lemmikki sivustoa

mekki4

Haluisko joku auttaa? Ei oo pakko. Jos kiinnostaa, nii katsokaa mun nettisivua, missä voi kirjautuu virtuaalilemmikkijuttuun jo nyt. Ei oo pakko auttaa. Mulle o ihan sama! Ois sekin apua jos liittyisit...
http://www.mekki.50megs.com/virtualpets/

9

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jason-blue

aika syyllistävä sävy viestissäsi, itse en osaa auttaa kun en tiedä mitä pitäisi tehdä. Kannattaa käydä osoitteessa apukeittio.com

• xxx

...voin auttaa jos osaan... Kerro mitä pitäis tehdä
      / missä tarviit apua niin katotaan. Ei hullumpi idea ainakaan, olen paljon turhempiakin sivuja nähnyt.

• mekki4

Tarttisin ensinnäkin lemmikkiehdotuksia ja keinoja miten saada tuo lomake viemään viestit vaikka tekstitiedostoon kansion juureen, jottei tarvisi lähettää sitä outlookista. Nyt aluks tohon html:llään. Sitten tarttisin flashiin kuvan vaihto palkin. Valtisee vaikka vaihtoehdoista jonkun, niin sen lemmikin kuva tulee. On kiva kun jotkuu auttaa :)

• xxx
        mekki4 kirjoitti:

Tarttisin ensinnäkin lemmikkiehdotuksia ja keinoja miten saada tuo lomake viemään viestit vaikka tekstitiedostoon kansion juureen, jottei tarvisi lähettää sitä outlookista. Nyt aluks tohon html:llään. Sitten tarttisin flashiin kuvan vaihto palkin. Valtisee vaikka vaihtoehdoista jonkun, niin sen lemmikin kuva tulee. On kiva kun jotkuu auttaa :)

No, lemmikeiksi vois mun mielestä ottaa liskojen (mitkä on kyllä ihan hauskoja) lisäksi esim. joku kilpikonna, mato/toukka jne... On ittelläkin toi tekninen puoli vielä vähän hakusessa, mutta kokeilen etsiä jotain vastausta noihin ongelmiin ja ilmoittelen sitten jos keksin. Onnea hyvälle idealle! On hienoa että joku harrastaa tällaistakin.

• mekki4
        xxx kirjoitti:

No, lemmikeiksi vois mun mielestä ottaa liskojen (mitkä on kyllä ihan hauskoja) lisäksi esim. joku kilpikonna, mato/toukka jne... On ittelläkin toi tekninen puoli vielä vähän hakusessa, mutta kokeilen etsiä jotain vastausta noihin ongelmiin ja ilmoittelen sitten jos keksin. Onnea hyvälle idealle! On hienoa että joku harrastaa tällaistakin.

Tarttis nyt eniten tietää toi submit homma et miten sen saa meneen teksitiedostoon. No ei tää nyt flashiin liity, mut mä aion kohta tehä flash sivuston. Hyvät neovot o tarpeen :)

• mekki4!
        mekki4 kirjoitti:

Tarttis nyt eniten tietää toi submit homma et miten sen saa meneen teksitiedostoon. No ei tää nyt flashiin liity, mut mä aion kohta tehä flash sivuston. Hyvät neovot o tarpeen :)

Se joka kirjautui sisään tänään, kirjaudu uudestaan, Hotmail hölmö on ottanut pois kaikki liitetiedostojutut, mutta käytän nyt mun toista mailia. LIITTYKÄÄ

• xxx
        mekki4! kirjoitti:

Se joka kirjautui sisään tänään, kirjaudu uudestaan, Hotmail hölmö on ottanut pois kaikki liitetiedostojutut, mutta käytän nyt mun toista mailia. LIITTYKÄÄ

...auttaa sinua heti kun saan oman koneeni pelaamaan tolla Linuxilla täydellisesti. Ei muuta kun yritystä!!!! :-)

• mekki4
        xxx kirjoitti:

...auttaa sinua heti kun saan oman koneeni pelaamaan tolla Linuxilla täydellisesti. Ei muuta kun yritystä!!!! :-)

Nyt mie vaan mietin miten saadaan kuvan taa linkki. niiku ku mullon petplanetin kartta, nii et jos klikkaa vaikka chocolate city kuvaa, nii se menee vaikka choco.html sivulle. (Ainiin ja miten ne koodit laitetaa ja minne ku en oo muuta tehny flashilla ku animaatioita ja kuvia :D) Kiitos avusta ja lisää lemmikkiehdotuksia!

• mekki4
        mekki4 kirjoitti:

Nyt mie vaan mietin miten saadaan kuvan taa linkki. niiku ku mullon petplanetin kartta, nii et jos klikkaa vaikka chocolate city kuvaa, nii se menee vaikka choco.html sivulle. (Ainiin ja miten ne koodit laitetaa ja minne ku en oo muuta tehny flashilla ku animaatioita ja kuvia :D) Kiitos avusta ja lisää lemmikkiehdotuksia!

sinne pääsee vanhastakin, mut uus ossa on: http://mekkipets.mekki.org
        Että tervetuloa vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe