Pikkusen oon päässy e mulesta kärryille...oon saanut search toiminnolla imutettuu yksitäis kappaleita biiseistä,mutta mutta,mites jos meinaa saada koko levyn?
Pikkusen on hämärän peitossa se ett kun valitaan palvelin(oon ottanu sen mis eniten)niin miten pääsee kattoon palvelimen antia vai pääseekö?.Siis tarkotan ett miten sieltä löytää esim levy listoja josta imuttaa....vai pitääkö se aina tehdä haku sillä search toiminnon kautta...auttakaa selväsanaisesti aloitelijaa...kiitos
muuli kysymyksiä...
4
483
Vastaukset
- alotelija
Mites pääsee suomalaisille palvelimille.Mitä laitetaan ja mihin,ja onko niitä kotimaisia hyviä servereitä....
- .....
suomalaisia palvelimia ei ole, eikä myöskään mitään lista mistä näkisi kaikki mitä serverillä on jaossa... yksittäisten käyttäjien listoja voi nähdä hyvällä tuurilla, suurimmalla osalla vaan taitaa olla päällä se ettei näytä jakolistoja ulkopuolisille... searchilla löytää parhaiten
kokonaiset albumit on yleensä pakattuja... eli päätteenä on .rar, .ace, .zip... ne voi purkaa esim winrar nimisellä ohjelmalla, jolloin niiden sisältä paljastuu levyn biisit - Jaba
..... kirjoitti:
suomalaisia palvelimia ei ole, eikä myöskään mitään lista mistä näkisi kaikki mitä serverillä on jaossa... yksittäisten käyttäjien listoja voi nähdä hyvällä tuurilla, suurimmalla osalla vaan taitaa olla päällä se ettei näytä jakolistoja ulkopuolisille... searchilla löytää parhaiten
kokonaiset albumit on yleensä pakattuja... eli päätteenä on .rar, .ace, .zip... ne voi purkaa esim winrar nimisellä ohjelmalla, jolloin niiden sisältä paljastuu levyn biisitkyllä löytyy esim. täältä
http://www.emule-help.com/verified.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3462038Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828