Toivoa sopii ylen lopputilin saaneille myötäelämistä

työttömien määrä

Heiltä jotka saivat lopputilin muutama vuosi sitten yleltä Minähän en ole kenekään vapaaehtoinen kuin maksettu innostaja Enkä myöskään sen enmpää yrittämisen ylistys mainoksien innostaja kuin muidenkaan omaan elämääni millään tavalla tuntemattomien kuin teeveestä "tuttujsen " fani vaikka näistä esseen hahmotelmista sellaisenkin johtopäätöksen kukin voi tehdä.


Mitä minä olen lukenut kuin nähnyt julkisuudessa on paljonkin heitä konsulentteja kuin luennoitsijoita valmiina niin julkisuudesta tunnettuja kuin vähemmän tunnettuja viestintäalan yrityksiä Katsoin perjantaina tv 2 inhimillisen tekijän jos en ihan väärässä ole he kyllä löysivät omat voimavaransa omasta psyykeestään kuten niin useast. Psykologienkaan tehtävänä eiole antaa valmiita vastauksia vaan auttaa tukea tarvitsevia löytämään omat psyykiset ominaisuutensa .


Voisin todeta monellekin jotka heikosti jos olenkaan jaksavat nousta tekemään itselleen eds aamiaista että he tuskin haluavat nähdä kuin kuunella iloisen yrittämisen ihanuutta tarpeeksi monta iloista yrittäjää viime laman aikana konkurssiin vetivät siinä samalla Lasten mahdollisuudet ja tarpeet kasvaa ja kehittyä varmuudessa että rahat riittää heidän tarpeisiinsa Laman aikana kasvaneet lapset jotka nykyisin on aikuisia tuskin ylistävät yrittämisen ihanuutta.


yleensä jos minulta kysytään että tulisinko "pesemään heidänkin ikkunat " totean peskää itse koska teillä ei ole mitään pätevää syytä jotta ette itse pystyisi Heijdå

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tääs olitässä

      Kysymyshän on siitä yksinkertaisesti että 7-elevenin kahvikuppi maistuu paremmalta kuin r-kioskin kitkerä monestikkin seisonut lisättynä ankea ilmapiiri . Tämä ei ole yksittäisiä r-kioskeja kohdistuva kritiikki vain vertaus . Sanoisin että vapaaehtoisten brändääminen suomessa on mieletöntä Arvonsa vapaaehtoistyöllä mutta kun se on mennyt vuosia sitten siihen että monetkin vapaaehtoiset eivät halitse edes omaa elämäänsä ja täyttävät tyhjyyttään ilmaisena työvoimana josta toisille on maksettu palkkaa.

      Sanoisin vielä tähän kahvikansana että kyllä itselleni maistuu mate teekin :) 7 elevenin kahvia juodessa ilmapiiri on kiistatta ystävälisempi. mukavampi yleisestiottaen kuin suomessa joten kysehän on siitä pelkästään että En olisi edesauttamassa toivottomutta omalla käytökselläni saatika myöskään sankaria esittämään. Ei tästäkään kahdeen esseen hahmotelmasta tämän kummoisempaa tullut paitsi enhän näillä ole pyrkimässäkään.


      nyt kyllä keitän neljänviljan puuron

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe