Mikä on tamppooni.

Miia

Olen nuori tyttö. Tiedän miten tampoonia käytetään, mutta minkä takia sitä käytetään... Kun en tiedä... Ja haluasine tietää, meinaan kaverit tietää ja ne pilkkaa siittä mua...

14

2897

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiran häntäluu

Oikeasti se on tamponi

• nauravainen

etkö muka tiiä?? ehehe....

• Tipsu
        nauravainen kirjoitti:

etkö muka tiiä?? ehehe....

Vittu turhaa sä naurat sille jos sille ei oo kerrottu turhaa sille nauraa ei se oo sen vika!!! Et oo varmaa itekkää mikää kaikki tietävä ku asenne on tollane!!!

• nauravainen

kui nuori oot ku käytät pilkkuu, isoo alkukirjaint ja tekstis on muuteski aika virheetöntä? ootko joku pervo???

• niin...

kyllä angstiteinix pervo tunnistaa.

• mie vaa

Tampoonia käytetään kuukautisten aikana... siis se on toisenlainen suoja (niinku on side) et toivottavasti tiiät nyt.. ;) ja te muut! kaikkihan on kuullu sen joltain ihmiseltä! ei sitä syntymässään opi! :D

• tintti

en mäkään tienny mitään menkoista tai siteista tai tamppooneista 10 vuotiaana. ei tuota kaikkee tietoo oo valmiina päässä vaan sen on kuullu yleensä kaverilta tai äidiltä..
        vähän mie ihmettelin 10 vuotiaana kun olin kesäleirillä ja vessan seinällä luki:älä laita tamponeja vessanpönttöön!!mietin siinä mikä ihme tampponi?

• ***mä***

ei millää pahalla mut ootko sä vähän tyhmä.. jos et oikeasti tiedä mikä se on niin kysyppäs siltä äitiltäs!!!.. hah..

• hmm

kuinka montaa kirosanaa esimerkiksi kysyit äidiltäsi? kyllä nämä asiat pitää kuulla toisilta nuorilta. naurettavaa kuinka moni on kuittaillut vittuillakseen tälle tytölle. ja vaan siksi että itse on saanut asian ennemmin selville. säälittävää.

• Pirkko
        hmm kirjoitti:

kuinka montaa kirosanaa esimerkiksi kysyit äidiltäsi? kyllä nämä asiat pitää kuulla toisilta nuorilta. naurettavaa kuinka moni on kuittaillut vittuillakseen tälle tytölle. ja vaan siksi että itse on saanut asian ennemmin selville. säälittävää.

Yhdyn yllä olevaan kirjoittajaan.

On tosi säälittävää lukea, kun toiset jaksaa tuhlata aikaa, kirjoittaakseen " hei daa, oot sä ihan dorka? et tiiä, mitä tamppooni tarkottaa? Hei haloo, hanki elämä" tms.. Ootteko te kaikki muka tiennyt noi asiat syntyessänne? No ette varmasti.

• en minä
        Pirkko kirjoitti:

Yhdyn yllä olevaan kirjoittajaan.

On tosi säälittävää lukea, kun toiset jaksaa tuhlata aikaa, kirjoittaakseen " hei daa, oot sä ihan dorka? et tiiä, mitä tamppooni tarkottaa? Hei haloo, hanki elämä" tms.. Ootteko te kaikki muka tiennyt noi asiat syntyessänne? No ette varmasti.

Ne on kaikki pissiksiä eli pissa-liisoja.
        Ettikääpä simmonen pissa-liisa kotisivu. On aika todenmukainen ja informoiva. Linkki oli jossain toises keskustelus

• juups
        en minä kirjoitti:

Ne on kaikki pissiksiä eli pissa-liisoja.
        Ettikääpä simmonen pissa-liisa kotisivu. On aika todenmukainen ja informoiva. Linkki oli jossain toises keskustelus

harmi vain että 80% suomalaisista "wnb ei pissixistä" ei edes tajua mikä on oikea pissis. kukaan ei ole nimittäin pissis pelkkien vaatteiden perusteella vaikka nämä wnb niin helvetin aikuiset ihmiset niin väittävät. pissismin tuntomerkkejä löytyy melki jokaisesta teinistä mutta oikein aitoja pissiksiä ei loppujen lopuksi paljon näe / KUULE. ehkä se on sitä että pissixethän ei jaksa/halua lukea netistä oikeaa tietoa siitä mikä on oikea pissis, eli moni joka haukkuu toisia pissikseksi on itse pissis. täältä kuitnekin lisäinformaatiota: http://pissismi.does.it

• Miia
        juups kirjoitti:

harmi vain että 80% suomalaisista "wnb ei pissixistä" ei edes tajua mikä on oikea pissis. kukaan ei ole nimittäin pissis pelkkien vaatteiden perusteella vaikka nämä wnb niin helvetin aikuiset ihmiset niin väittävät. pissismin tuntomerkkejä löytyy melki jokaisesta teinistä mutta oikein aitoja pissiksiä ei loppujen lopuksi paljon näe / KUULE. ehkä se on sitä että pissixethän ei jaksa/halua lukea netistä oikeaa tietoa siitä mikä on oikea pissis, eli moni joka haukkuu toisia pissikseksi on itse pissis. täältä kuitnekin lisäinformaatiota: http://pissismi.does.it

En nyt ole mikään niin nuori, mutta kuukautiset eivät ole vielä alkaneet... Kiitos puolustukist, vastauksist...

• Asiantuntija Taito-Tuulikki

Tamppoonia käytetään kun kuukautiset eli menkat eli menstruaatiot alkavat. Tamppooni työnnetään
      syväle emättimeen.. Ensimmäistä kertaa ota äitisi
      mukaan että tiedät minkälaisen ostat.!
      Toivottovasti nyt tiedät mikä on tamppooni!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5910
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3289
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2511
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2115
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      2055
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1639
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1232
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1216
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe