mitä teen ku mun muna on aivan kauhee:
se on käyrä ku mallin selkä ja se on vino ja se on pieni(11cm) ja sit siinä ei oo esinahkaa ollenkaan(oon varmaan ympärileikattu)???????? vastauksia please!!! olis todella tarvis!!!!!!!!!;(
apua kaivataan!!:(
7
1267
Vastaukset
- hhhh
aika hyvin, jos ei ees tiiä, onko ympärileikattu vai ei! ;)
- hattu
Mee jätkä ittees.
PS. Maksulliset naiset ei välitä minkälainen muna sulla on.- lol
lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol ei nolo sää oot ympärileikattu lol lol
- pilluhaukka
kyllä nekin siitä varmasti välittää, mutta työ tehdään joka tapauksessa, oli se minkälainen "tuppi" tahansa! :D
raha on tärkeintä. oikeastaan vois kai ne vaikka pitää sitä virkistävänä vaihteluna :D
- naisenalku
Se minkälainen muna sulla on, on aika mitätön tekijä siinä, minkälaisen kuvan susta saa. Jos tyttö haluaa vaan seksisuhdetta, niin sukukalleuden koko ja muoto voi olla oleellisia, mutta yleensä seurustellaan sen ihmisen kanssa eikä sen munan. Koitappa poika nyt unohtaa se vehkees ja yritä keskittyä johonkin oleellisempaan.
- sa85ra
Jos joku tyttö on susta ihan oikeesti ihmisenä kiinnostunu, niin sillä ei oo mitään merkitystä onko sun sukukalleus hiukan käyrä...:) Ei mulla ainakaan tulis heti ekaks mieleen kattoo pojan housuihin, että mitä sieltä housuista löytyy...kyllä luonne ja arvot yms. merkitsee paljon enemmän :)
JOten älä nyt tollasesta masennu =) - lekuri!
terve! sun munassa ei ole mitään vikaa!! parempi ilman esinahkaa helpomopi pestä,ja itsetyydytää!kokokin on hyvä!! ps itselläni on saman kokonen jäykkänä ja esari on samanlainen! ole onnelinen minä oon hurjan onellinen!!!!! poika 32v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780