Onkos noissa PS2:ssa eroja, siis niinku jotain versiopäivityksiä tai jotain? Eli onko siis mitään väliä kuinka vanhan PS2:n ostaa jos käytettynä ostaa vai toimiiko ne kaikki just samalla tavalla? Siis olettaen ettei oo niin vanha ja huonosti kohdeltu PS2 ettei toimi ollenkaan/kunnolla.
Kun en itse näistä oikein tiedä mitään, ni onko mitää vinkkejä mitä pitäis tsekata ku ostaa? Ainaki kannattaa varmaan vähä testailla jollain pelillä että huomaa jos levyn luvussa tai jossain jotain ongelma mutta muuta en sitten tiedä?
Käytetyn PS2:n osto
Epätietoisin
2
199
Vastaukset
Tiedän niitä olevan kahden laisia versioita. Uudemmassa on vähemmän ongelmia. Erottaa pohjassa olevista kumitassuista. En nyt muista mut itelläni on 4 jokasessa reunassa. Tai no 3. Ne voi irrota :D.
Ja mulla on se uudempi ku kerran katoin jostain netistä mistä ne erottaa.- mal82
periaatteessa versioita on monia, mutta vain uusimmassa versiossa on jotakin uutta hyödyllistä. parasta siinä on selvästi vanhempaa versiota hiljaisempi käyntiääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710