Yleisradio Ukrainan kriisin yhteydessä

FIDX

Mitä mieltä olette Yleisradion toiminnasta Ukrainan kriisin eri vaiheissa?

1) Maidanin mielenosoitukset ja ampumiset

2) hallituksen vaihdos ja Krimin kriisi

3) sotilaallisen ratkaisun vaihe

4) Sauli Niinistön toiminta ja tulitaukoneuvotteluvaihe

5) keskustelu Kremlin trolleista ja lännen provokaattoreista

6) Ilkka Kanervan, Sauli Niinistön ja Erkki Tuomiojan toiminta yleensä

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surkeaa ja surkeaa

      Lyhyesti: Ylen toiminta ei ole ollut nin luokatonta kuin Hesarin. Mutta ei Ylessäkään ole paljoa kehumista.

    • ..ja typerin

      Hesari onkin puolueellinen roskalehti, joka on joutunut kiipeliin Unkarin ja Venäjän tiedoituspolitiikkansa vuoksi. Tappiota tulee ja Hesarin toimittajat kiintyvät yhä enemmän ja enemmän, viimeisenä Suvi Turtiainen, pahin kaikista.

    • terhoinen

      Jos ei voi sietää Hesaria, paras lopettaa sen tilaus niin pian kuin mahdollista. Suomessa on muitakin tiedoituskanavia kuin HS ja jopa puolueettomampia kuin HS.

    • ota pois silmälaput

      Ruben Stillerin(jude) pressiklubissa sai Ben zyzkowitsh(jude) kertoa kansalle disinformaation totuudeksi julistaman valheen, kenenkään estämättä.
      Vale on jo suomen eliitin ja median allekirjoittama, eli ilman yhtäkään ainutta todistetta Venäjä on hyökännyt , Benin mukaan. Itä.ukrainaan ja miehittänyt Krimin??? Mitä?
      Lähteet, todisteet, factat?
      Historia on jo näemmä kirjoitettu Bryssel. Washington akselilla.
      Tämähän on totuus: Krimiläiset äänestivät itsenäisyyden fasistien miehityksestä.
      totuus 2, Kiovan nukkehallitus hyökkäsi Donbasiin, omaa kansaansa vastaan, ei Venäjä.

      • Kaikki voivat hakea kuvamateriaalit itse ja hieman taustatietoa niin selviää kaikki nuo.

        Mutta ei niille jotka ainoastaan lukevat ja katsovat Kremlin propagandaa.


    • 515

      Ylen toiminta on ollut täysin luokatonta tässä kyseisessä tapauksessa.
      Ei minun muistiini tule yhtään näin räikeää yksipuolisuuteen sortuvaa
      uutisointia entuudesta.
      Mutta päämäärä tässä onkin sitten ollut se,joka tuntuu nyt pyhittävän
      kaikki keinot suotaviksi ja sehän ei kai ole kenellekään enää epäselvä.
      On jossain vaiheessa puhuttu eduskunnan radiosta mutta kyllä se nyt
      näyttää kuuluvan vain kokoomukselle ja rkp:lle.
      Ps:kin vielä saa armon jos alkaa kannattaa oikeaa aatetta,sillä se on
      ainut asia joka tekee edustajasta salonkikelpoisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3427
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      93
      3154
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2358
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1824
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1524
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      83
      1375
    Aihe