Nämät koirahommat....

Jovain

...pitäs olla ihimiselle rentouttava harrastus! Täälä yhellaiset korkkinokat reppii ressiä omistaan ja kajehtivat toisten koiria! Kyllä tästä on harrastus kaukana ja varsinki rentoutus, toiset kun tehtailee ammatikseen näitä koiranpentuja. Kyllä jalo aate on astunu syrjhän ahaneuven tieltä!!!

3

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sapi

Näin on mä olen 1v Beagle eikä mulla ole mitään papereita eikä lämysköjä kisoista silti ajan jänestä kovasti.
      Ei edes vanhempani ole olleet mitään ajaja koiria emä oli täysin koti koira ja isä ajanut joskus ei paljoakaan silti minusta tuli äijän kanssa kova metsästys koira ja kivaa on molemmilla.

• HuliVili

että teistä oikein äiän kanssa tuli kova metsästys koira.
        Myöskin meittillä on pääsääntöisesti kova, mutta miksi koiran kova pitää olla, ja äijäkin kovaksi koiraksi tuli?!? Meitti ei aina kaikkea ymmärrä. Sitäki pohdin, että oikeinko niin kovankarkea olet, että ajossa katkesit, kun metsätys koira olet. Minulla on kyllä myöskin metsästyskoira (kirjoitetaan siis yhteen), mutta ei se nyt mitenkään tavattoman kova ole.

• J. Rusakko
        HuliVili kirjoitti:

että teistä oikein äiän kanssa tuli kova metsästys koira.
        Myöskin meittillä on pääsääntöisesti kova, mutta miksi koiran kova pitää olla, ja äijäkin kovaksi koiraksi tuli?!? Meitti ei aina kaikkea ymmärrä. Sitäki pohdin, että oikeinko niin kovankarkea olet, että ajossa katkesit, kun metsätys koira olet. Minulla on kyllä myöskin metsästyskoira (kirjoitetaan siis yhteen), mutta ei se nyt mitenkään tavattoman kova ole.

Klo on kyllä aamuyöllä sen verran, että ei sitä oikein tahdo ymmärtää kaikkea ja jos viellä on hiukan olutta veressä niin ymmärrys kyllä heittää kärryn pyörää.
        Kenele hyvänsä voi sattua yhdyssana virheitä ja kun nyt kuitenkin mitä ilmeisintä on, kirjoittajana on koira (Sapi)nimi viittaa kovasti koiraan, ja tuo koirakin on mitä ilmeisimmin metsässä KOVA ajuri ja varmaankin kotona mitä mainioin kotikoira, kovaksi ajokoiraksi tuo sapi varmasti kehittyi tuon äijän suotuisella avustuksella (Koulutus).

"meitti, sitäki, meittillä, äiän" ihan vaan muutama sinun kirjoitusvirheitä.
        Ei viitsitä pilkkuja ja pisteitä nussia ja muutamia kirjoitusvirheitä jooko, jokaine tavallaan kyllä tulee ymmärretyksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe