Olen hakenut työpaikkaa eri kaupungista? Tuleeko tähän työsopimus (haastattelukin) ja asiani etenee uusin uriin? Palaan vanhaan tuttuun kaupunkiin eli lähtöruutuun! Nykyinen työnantaja on epävarma? Toivon että raha-asiani kohenee asioiden/muutosten myötä. Miten onnistun?
Zonette
3
77
Vastaukset
Oman toimantasi kautta tulet onnistumaan tavoiteissasi.Nään sen että et palaa kotikaupuunkiisi vaan jonnekin muualle.Nykyinen työpaikkasi näyttää riitaiselta ja siksi epävarmalta.Raha asiasi tulevat korjaantumaan sen myötä kun uusi työsi lyödään lukkoon.Ole huoleti asiat tulee järjestymään vaikka se vie jonkin aikaa.zonette
- Muuttuuko osoite?
Kiitos Zonette. Tuo kaupunki ei ole kotikaupunkini vaan se missä on ent. työpaikka.
Haluan samalle työnantajalle takaisin. Mutta työtehtävä on erilainen. Toivon että näit tämän?? Hyvin näit tämän hetken tilanteeni
- Muuttuuko osoite?
Tarjotaanko minulle täältä nykyisestä työpaikasta työtä ennenkuin tuo toinen paikka on lyöty lukkoon? Vai miten asiat etenee? Kysyn tätä koska näit että siihen menee jonkin aikaa ennenkuin asiat järjestyy? Talouteni on huonossa jamassa tällä hetkellä. Selviän juuri ja juuri. Kiitos taas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800