Voisiko joku kertoa mistä saa valkoisia nimikirjaimia omaan ulko-oveen. Huoltomies kävi kolmen viikon kyselyjen jälkeen ja lätkäisi tietokoneella tehdyn nimilapun ovikyltin lasin päälle. En jaksa enää kysellä, josko saisi kunnolliset kirjaimet sen lapun tilalle. Ostan itse kirjaimet ja laitan ne paikoilleen. Vaikka nainen olenkin niin kyllä mulla vielä ruuvari pysyy kädessä.
Ennen kirjaimia myivät myös suutarit, mutta kun niitäkin on harvassa. Netistä katselin, mutta en löytänyt. En ole ainoa joka kirjaimia etsii. Onko ne jotenkin pistetty kortille, että vaan huoltomiehet saavat, vai miksi tääkin pitää olla nain h... vaikeeta.
Tietäjät hei
nimetön
2
64
Vastaukset
- lukko-
liikkeistä
- helahoitoa
Lukkoliikkeistä tai esim. http://www.helakauppa.com/ - käynti liikkeessä tai tilaus sähköpostilla tai puhelimitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774