Millaiset pääsykokeet mahtaa olla stadiaan Suuhygienisti linjalle? Tai jos oot ollu jossain muulla paikkakunnalla niin millaiset on siellä ollu? Muutenkin jos joku jaksais kertoo millaista siellä koulussa on?
Suuhygienisti
3
913
Vastaukset
- Lilli
Saman haluaisin minäkin tietää. Tänään tuli kutsu pääsykokeisiin, jossa sanottiin vain, että kokeessa testataan _mm._ psykologista soveltuvuutta.
Mitähän muuta siellä tehdään?
Millaset paperit teillä muuten on, jotka sinne pääsykokeeseen valittiin?
Mulla semmoset keskiverrot vaan. En päässy mihinkään pääsykokeisiin keväällä. Nyt oli ehkä sitten aika vähän vain hakijoita..- kadu
Minulla oli keskinkertaiset paperit ja hain ykkösenä radiografian koulutusohjelmaan,ei tullut kutsua eikä tule kun soitin,onkohan sinne ollu sit enemmän hakijoita
- hammas
oon te käyny kyseisen koulun ja voinkin tässä jotain sanoa. koulu oli harjoittelun (klinikan) osalta antoisa ja mukava. erikoishammaslääkärit ovat ammattitaitoisia ja osaavat sopivasti vaatia oppilaalta. lehtorien opetus ei läheskään aina vastannut sitä mitä odotettiin. jotku opettajat eivät yksinkertaisesti tienneet asioista joista opppilaat kysyivät (yleisasiat). muutaman ammattitaidottoman lehtorin vois potkasta sieltä pois (toiv. et niitten ryhmään joudu!). Helsingin amk:ssa on tietty maan kattavin opetus, mutta vaikka koulu on kehuttu, ei kaikki ole mielestäni kohdallaan.. :/
on joitakin asioita joita en viitsi täällä sanoa.. koska sitten minut voitaisiin tunnistaa. on muutavia todella naurettavia asioita ja lapsellisia asioita joista jouduin koulussa taistelemaan! näin tiivistettynä sanon että Stadiassa juuri tulee esiin naisopettajien (en yleistä) tyhmyys ja asiattomuus. Miesopettajia tulisi saada lisää niin asiat ei paisuisi niin monimutkaisiksi turhan takia!!
pääsykokeissa:
-psykologin ja opettajan luona käynti
-ryhmäkoe
-mekaaniset/sanalliset matikanlaskut
-jatka piirrosta- tehtävä
-mitä näet kuvassa-tehtävä
-jatka lausetta-tehtävä
-kerro jostain tavarasta ja miten se liittyy suuhygienistin työhön
-lukemisen ymmärtäminen (luen pari sivua aiheesta). 20min aikaa kirjottaa tiivistelmä siitä ilman sitä alkuperästä paperia.
joitakin näistä voipi tulla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872