Ted Wilson ja afrikkalainen kuri?

Kysyn vaan, mutta...

6

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh!

      Wilson tapasi partiolaisia. So what.

    • ehei!

      Mitä vi..un partiolaisia?
      Housussas sul on partiolaisia.
      Pulunpurijoita ne oli.

    • ehei!

      Anteeksi!
      Ne oli Puluntallaajia ne sotilaat siinä kuvassa, eikä siis Pulunpurijoita.
      Vissi ero siis.
      Hällä väliäkö sillä. Samahan tuo lie.

    • Linkin sivuston nimi oli ainakin ihan osuva:

      Black Sda history?
      Suomeksi: Musta Adventismin historia.

      Voiko se siis enää mustemmaksi ja synkemmäksi muuttua?

      • ilmi-antaja kirjoitti: «Suomeksi: Musta Adventismin historia.

        Voiko se siis enää mustemmaksi ja synkemmäksi muuttua?»

        Adventistit ovat suhteellisen hyvätapaisia kristinuskon historian kokonaiskuvassa.

        Ei kannata liioitella ja vääristellä, koska silloin helposti menettää uskottavuutensa.

        Minuakin kyllä avauksessa linkattu "pataljoonan tarkastamisen" kuva hiukan puistatti. Yhdennäköisyys sotilasmeiningin kanssa on niin ilmeinen.


    • ---)Adventistit ovat suhteellisen hyvätapaisia kristinuskon historian kokonaiskuvassa.(---

      Ainahan asioissa voidaan nähdä positiivisiä piirteitä ja tarpeeksi "kaukaa" tarkasteltuna asiat voivat näyttäytyä hyvinkin positiivisinä.
      Kuitenkin mitä lähempänä katsoja on kohdetta sen paremmin "rypyt" erottuvat.

      Adventismi ei todellakaan ole niitä pahimmasta päästä olevia lahkoja, mutta eihän adventismi haluakkaan näyttäytyä minään hirviönä kun pääajatuksena lahkolla on kalastella uusia jäseniä yhteisöönsä ja sitä myötä maallista mammonaa.

      Siitä sitten voitaisiin keskustella, että mikä on adventismin ja adventtikirkon päämääränä? Onko se vain jäsenmäärän kasvattaminen ja liiketaloudellisen tuloksen maksimointi, kuten muillakin liikeyrityksillä on tavoitteena ja priorisoituna?
      Adventtikirkko kansainvälisellä tasolla kun muistuttaa hyvin paljon normaalia liiketoimintaa. Kassavirta on siis enimmäkseen sisäänpäin ja kiinteistöjen ja omaisuuden hankinta käy kuumana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe