liito-oravan papanoita kannattaa kerätä ja pakastaa, niitä sopivasti maastoon ripottelemalla saa monen tienrakentajan ja maanomistajan "onnelliseksi".
Vinkki
2
85
Vastaukset
- jaakkoo
Olet keksinyt ihan uuden ja omaperäisen keskustelun aiheen, onnittelut siitä nyt kuitenkin!
- Ymmärrys ja
arvostus asia yleensä mistä tulee onnelliseksi, moni tulee siitä kun saa tuhota ja raiskata sitä mitä ei ymmärrä eli luontoa, kun saa rahaa ja saa naida, niin hyvä. Itse arvostan ja pidän luontoa pyhänä, ainoa pyhä, mitä voi konkreettisesti kokea on luonto, varsinkin ehjä, puhdas, se oikea luonto, jossa luonnon omat asiat toimivat, voidaan tietysti kysyä, että eikö myös ihminen kuulu luontoon? Ihminen on ihminen ja vastauksen pitäisi antaa joku toinen, mutta sitä ei ole olemassa. Kuuluu ja ei, toinen enemmän toinen vähemmän, nykyään yhä useampi vähemmän, sillä perusteella, että ei ole suoraan tekemisissä luonnon kanssa, erkaantunut perusasioista, ruoka, suoja, lämpö, eli pitää niitä jo itsestään selvänä, asuu, elää suljetussa rakennetussa ihmislokerossa, jne. Jos ei arvosta, osaa arvostaa luontoa, niin kai ne papanat sitten ovat tälläiselle harmin aihe, kertonee sen, että meitä on moneksi, itse, jos omistaisin palan luontoa, pitäisin sen itseisarvoa rahaa tärkeämpänä. Liito-oravan papanat säilyvät ilman pakastamistakin, kun kuivaa ne ja säilyttää kuivassa, Eiköhän niitä teitä ja ihmisiä ole jo tarpeeksi, sopisi Suomessakin väkilukua laskea, ainakin miljoonalla, niin olisi parempi elää, vähemmän ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888