Joko lähtee kämppiä halvalla?

Laman oma

Omakotitaloja myynnissä ennätysmäärä ja välittäjien mukaan viimeisen 10v aikana rakentaneet ei saa omiaan pois (siis edes rakennuskustannuksia). Esim. serkkupojan talo tuli 5v sitten maksamaan 220.000 e. Nyt myynnissä töiden loppumisen takia alle 200 tonnilla, näytöissä ollut hiirenhiljaista keväästä asti.

Mitenkäs ydinkeskustan kerrostalokämpät, joko pääsee perheen ykkösauton hinnalla muuttamaan Plazan nurkille ai odotellaanko vielä talven yli?

11

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpölöpö

      Itsestään selviä asioita. Mutta kiitos kun valistat meitä. Varmaan ei ole kukaan kuullut moista uutista. Onneksi ei itsellä ole yhtään kämppää omistuksessa-vain metsää (eikä sekään omaa, vaan salonkaupungin).

      • downshiftaaja56

        Vuokraa mulle metsää. 0,5ha keskeltä mettää. Hilaan sinne talovaunun. 600e vuodessa. Kiitos.


      • hiljaa Hiljaa takkoo
        downshiftaaja56 kirjoitti:

        Vuokraa mulle metsää. 0,5ha keskeltä mettää. Hilaan sinne talovaunun. 600e vuodessa. Kiitos.

        Hiljaista on, hiljaista on jopa hiljaisessa ulosotto myynissä Tupurissa.
        Kuulin huhun että puollustusvoimat suunnittelee koko Tupurin alueen lunastamista kaupunkisodan kulisseiksi ja harjoitus alueeksi.


      • qszzww
        hiljaa Hiljaa takkoo kirjoitti:

        Hiljaista on, hiljaista on jopa hiljaisessa ulosotto myynissä Tupurissa.
        Kuulin huhun että puollustusvoimat suunnittelee koko Tupurin alueen lunastamista kaupunkisodan kulisseiksi ja harjoitus alueeksi.

        Ei lähde halvalla!! Pelkää spekulointia joidenkin katkerien, omakotitalojen metsästäjien höpinää.


      • Shifter
        downshiftaaja56 kirjoitti:

        Vuokraa mulle metsää. 0,5ha keskeltä mettää. Hilaan sinne talovaunun. 600e vuodessa. Kiitos.

        Tuo olisikin edullista asumista. Vuokraa pienen tontin jostain metsän keskellä ja ostaa sinne asuntovaunun, missä elellä.


    • niinösetupåp

      Kaiketi kaikki perseaukiset, kateelliset ovat odottamassa kuin haaskalinnut, tosi säälittävää. Niin ei tule ikinä tapahtumaan tai jonkun äijän pää on purkissa.

      • 12+12

        Niiniston kyrpä taas siellä sekoilemassa ja sooloilemassa !!!!!! Niin paskaa tulee tuutin täydeltä.


    • vatupassissa

      lainatakuu hoitaa homman

    • Oekukas Ossi

      Toloppa, pölökky ja mulukku.

      • Salo nousuun

        Nyt ostamaan. Hinnat laskevat, ja korko on olematon.
        Vuokrataso on laman aikana sama kuin muina aikoina.


    • itse vuokralla

      niinhän voi käydä että toiset käyttää hädän hetkellä pakotettujen kodin myyjiä hyväksi tämä kun on niin raadollista tämä nyky aika.Toivon kuitenkin että lapsi perheet sais lapsensa kasvattaa ilman että joutuvat luopumaan kodistaan tänä työttömyys aikana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe