laihdutus

plösö?!?

Olen 30 nainen ja 155cm pitkä painoa on 96kg eli todella paljon....! Olin nuorena ja lapsuudessa normaali painoinen. Tässä seurustelu aikana on tullut 30kg läskiä enkä ole tottunut siihen. Kun en ole tarvinnut koskaan laihduttaa, niin tää on tosi vaikeeta. Inhoan itseäni sen takia. Haluaisin päästä samoihin mittoihin, mutta mistä saisin potkua... kuvia kun katsoo tulee ällö olo miten ihminen voi päästää itsensä tuollaiseksi. Olisiko jollain vinkkiä otan mielelläni vastaan kaiken laista palautetta. Olen käynyt salilla ja pyöräillyt yms ja nuorempana liikuin aina. En haluaisi olla läski koko ikääni ja ihmiset haukkuu ja on julmia se pahentaa tilannetta.

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pansku

      Mun mielestä televisiosarjat on kyllä ihan paskoja. Ei jaksa yhtään telkkarin ääressä istua

      • aivan totta

        ehdottomasti samaa mieltä! Tekisivät parempaa ohjelmaa! Onneks on dvd-soitin keksitty.


      • fdhgdf
        aivan totta kirjoitti:

        ehdottomasti samaa mieltä! Tekisivät parempaa ohjelmaa! Onneks on dvd-soitin keksitty.

        http://projectfree.tv/


    • vinkkejä

      Pääperiaate on syödä mahdollisimman luonnollisesti ja terveellisesti. Monet ihmiset mättävät naamaansa paljon valmisruokia ja ruokia joihin on pumpattu kaikkea ei-niin-luonnollisia ainesosia (väriaineet, säilöntäaineet, sokeria jne.)

      Syö/juo:
      - Paljon kasviksia
      - Paljon marjoja
      - Valkoista lihaa (kana, kalkkuna)
      - Vettä säännöllisesti
      - Jaa nykyinen ruokamääräsi pitkin päivää ja älä syö kerralla paljon ruokaa
      - Smoothiet ovat hyviä ja terveellisiä aamupaloja
      - Jos tulee kauhea suklaanhimo niin voit syödä yli 85% tummaa suklaata (näistä kolmesta huonoin vaihtoehto), raakasuklaata tai kaakaonibsejä. Suklaa/kaakao on sinänsä ihan terveellistä, mutta lähes kaikki suklaat käyttävät vain hitusen oikeata kaakaota

      Älä syö/juo:
      - Viljatuotteita (eli pastaa, leipää, pizzaa jne.), vehnä on kaikista pahin!
      - Mehuja tai limsoja
      - Kastikkeita
      - Valmisruokia
      - Keinotekoisia makeuttajia tai sokeria (hedelmissä on myös hedelmäsokeria, mutta niissä on monia muita hyviä ravinteita)
      - Vältä Light- tuotteita, koska ne todellisuudessa lihottavat enemmän kuin tavalliset

      Näiden lisäksi koeta harrastaa jonkinlaista hikiliikuntaa 3-4 kertaa viikossa. Lenkkeily, uinti tai ryhmäliikunta ovat hyviä vaihtoehtoja. Jos et näillä konsteilla laihdu niin valehtelet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      348
      3091
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      113
      2292
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1660
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      74
      1193
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1087
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      1013
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      42
      986
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      153
      983
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      289
      858
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      42
      806
    Aihe