Mulla on sellainen ongelma, että kun mä oon laittanu esim. pellon The Sims 2:sen johonkin naapurustoon, niin mä voin kyllä liikuttaa sitä, mutten poistaa. Mitä mä oikeen teen sille halvatun pellolle, kun en mä semmosta haluu!!!!! AUTTAKAA!
Mikä peltoja riivaa?
alesia
7
690
Vastaukset
- Sparky
Ootkos kokeillut painaa esciä tai deleteä?
- Simsinpelaaja
Tuhoo se pelto
- T1ku
eikös sen saa Move_Objects koodilla pois?
- Arvoitus
Kun meet sinne mistä saa laitettua niitä puita ym. niin ne muuttu sinisiksi laatikoiksi ja sit paina siit laatikost ja poistat.. Mulla ainakin toimii. Toivottavasti ymmärsit!!!
Just silleen mä aluks yritin, mut ei se vaan suostu poistuun. Kun mä nappasen sen pellon mukaan niin mä voin kyl siirtää sitä, mut ei sitä voi sinne valikkoon takas laittaa. Niin kuin tontilla voi myydä esim. tuolin laittamalla sen sinne minnelie siniseen valikkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069