Voiks vaa´asta ja härästä tulla mitää??..ku oon ite vaaka ja poikakaveri on härkämeil meni hyvi mut sitte kaikki alko menee pieleen..mei nähty nii paljoo enää mut silti horoskoopis lukee aina et: "vaik kaikki menee pieleen niin kyllä se elämä viel kukoistaa..." jotai tollast.. vastatkaa pliiiiiiiiisss..auttakaa..!!!!
vaaka ja härkä??!!
6
501
Vastaukset
- nöpö
mutta jos haluat siltä pohjalta asiaa katsoa, niin molemmat ovat venus-planeetan merkkejä, eli rakkaus, kauneus ja harmonia on tärkeitä asioita molemmille. Kyllä varmasti juttuun pitäisi tulla, mutta ongelmia myös ilmenee. Härkää ärsyttää vaakaihmisen päättämättömyys ja saattaa tulla mustasukkaiseksi vaakaihmisen flirttailunhalusta jne.
No, mun nykyiseni (härkä) exä oli vaaka, se oli suuri rakkaustarina, joka loppui sotaisasti. Mutta jokainen tarina on omanlaisensa.
tsemppiä- misu80
hei! mä oon härkäkisu ja toi rumempi on vaaka ja se on hiiri ja mä misu jahtaan aina sitä ja meillä menee tosi lujaa. enimmäkseen aikaamme vietämme sängyssä :D
- Python
Tästä aiheesta on ennenkin jo puhuttu...miksei Tellu puutu asiaan?
- tyttö*
no en mä usko et se on horoskoopista kii..ja eihän ne horoskoopit välttämättä ees pidä paikkaansa!
- Amadeus
Vaaka ja härkä sopii erittäin huonosti yhteen. Täysin eri luonteisia. Taustalla erilaiset TÄHDISTÖT; eri elementit, eri laadut ja eri planeettahallitsijat. Samaa kuin oikeasti kysyisit; sopiiko Neitsyt ja Oinas yhteen? No, ei todellakaan.
Ja kokemusta on. Toivon, että tästä aiheesta ei sitten myöhemmin enää koskaan kysytä uudelleen. - kotalotoverit
jep jep ihan kuten mekin :)
kohtalotoverit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824