Jos haluat jutella, niin minä voin sun kanssa
keskustella. Olen 55 vuotias mies. Mulla on
semmonen ammatti, että teen lasten kanssa työtä.
Jos haluat jutella
9
598
Vastaukset
- utelias
voitaisiin jutella?
- ossiii
Lasten liikunta on kouluissa riittävää.
Pitää sitä itsekin vapaa-ajalla yrittää,
jos aikoo pitää kunnostaan huolen eikä
sohvaperunana olla.
- vaakaNainen
Mikä on lähellä sydäntäsi vapaa-ajalla ?
Itse pidän musiikista, shakin pelaamisesta, lukemisesta, ristikoista ja rakastan merta.
TS. olen ikuinen romantikko.
Olen myös pettynyt monta kertaa elämäni varrella ja silti jaksan toivoa, siis ikuinen optimisti myös.- ossiii
Kun elämässä pettyy, niin pitää ajatella sitä hyvää mikä on jäljellä. Vaikka eihän se kiva
ole, kun joutuu kärsimään. Minulla oli vaikeudet
nuorena, mutta vanhemmalla iällä on sujunut kivasti. Viimeksi lukaisin Heikki Hietamiehen
Sotatuomarin. Olen kyllä semmonen lukija, että
juonella pysyn, mutta joskus menee viisi sivua
kerralla. Kuunnella jos osaa, se on hyvä taito.
Minäkin olen koettanut sitä kehittää. - vaakaNainen
ossiii kirjoitti:
Kun elämässä pettyy, niin pitää ajatella sitä hyvää mikä on jäljellä. Vaikka eihän se kiva
ole, kun joutuu kärsimään. Minulla oli vaikeudet
nuorena, mutta vanhemmalla iällä on sujunut kivasti. Viimeksi lukaisin Heikki Hietamiehen
Sotatuomarin. Olen kyllä semmonen lukija, että
juonella pysyn, mutta joskus menee viisi sivua
kerralla. Kuunnella jos osaa, se on hyvä taito.
Minäkin olen koettanut sitä kehittää.ossiii, mistä sen hyvän vielä löytää kun on kaiken menettänyt ?
Pitää kait lukea uudestaan "rakkauden matalampi veisu"
- vaakaNainen
Mihin se juttelija katosi kesken kaiken ?
Nukahditko? - vaakaNainen
Mitenkäs se Pekka vaikeni kokonaan?
Sait porukan linjoille ja häivyit.- ossiii
Oliskos aiheita?
Terveisin Pekka - vaakaNainen
ossiii kirjoitti:
Oliskos aiheita?
Terveisin PekkaMinulla on jäänyt lukeminen, siis kirjojen, vähän vähemmälle viime aikoina, kun on ollut muita kiireitä.
Tämä palsta on myös vienyt mennessään jo siitäkin syystä, että olen välillä hyvin yksinäinen ja kaipaan "juttuseuraa".
Minulla on kyllä paljon ystäviä, mutta suurin osa heistä haluaa aina heittää viihteelle enkä itse välitä enään hirveästi kulkea kapakoissa.
Innostun aina silloin tällöin, mutta aina huomaa kuinka tyhjää ja pintapuolista siellä on.
Muutenkin tuntuu, että ihmiset eivät halua enään syventyä tosi ystävyyssuhteisiin.
Kaikki vaan vouhottavat turhanpäiväisten asioitten perässä ja "ihminen itse unohtuu".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756