Auttakaa oi miu mau!

fisukala

Hei

En näe mitä olisi tehtävä... mitä kohti mentävä.
Paljjon olen tehnyt ja nyt vaan voimat on loppu, enkä jaksa mitään, paitsi itkeä

Se tunne kun mikään ei tunnu miltään.

Työttömyys, ero yms. Kaikkea niin ikävää ja pahaa on käynyt.

Ja tapasin miehen, enkä saa hänestä selvää vaikka kysyn, mitä hän haluaa..
Luovutanko hänen suhteensa, Harmaa 52 v. mies. Onko meillä tulevaisuutta?

Itse olen kalat nainen,

Kiitos!

1

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämässäsi on ollut kriittiset asiat pinnalla mikä on tuottanut heikkoutta tai pelkoa, mutta jyvät on erotettu akanoista. Tässä tilanteessa puuttuu vain todellisuuden tuntoa. Ei voi oikein todellistaa sitä mitä haluaa. Kun asiat ovat ylösalaisin niin vain sinä itse voit tehdä asialle jotain, yritä löytää asioiden painopiste, ehkä joskus on otettava epävarmat asiat pinnalle ja suunta on muutettavissa. Eteenpäin: epävarmuutta jatkosta, mitä teet asialle mihin olet sekaantunut. Ohje: seurata omaa tietä missä olet ja antaa kreatiivisin puolen kukoistaa tänä aikana jolloin etsit vastauksia elämässä. Käännä tämä negatiivinen energia elämässäsi positiiviseksi. Sinulla on voima tähän, vaikuttaa sisäiseen vointiisi ja ulkoisiin seikkoihin. Voit vain luottaa itseesi. Etsi asioita mitkä stimuloivat sinua.

Tämä mies on tyytyväinen siihen mitä on löytänyt rakkaudessa mutta näkee että suhde vaatii suuria ponnistuksia eteenpäin. Hän ottaa asiat tilanteiden mukaan ja on huolta eteenpäin miten hän tekee, jos tästä tulee mitään. Vaikka tilanne voi olla paikoillaan välillä niin suhde jonkun kanssa tulee olemaan sinulle ajankohtainen, ja kun katson puoli vuotta eteenpäin niin tässä on läheisyyttä ja askelia johonkin uuteen. Vastoinkäymiset voitetaan.
      Tässä syksyn aikana sinulle rakkauteen; olet päässyt selvyyteen asioissa, tunnet uutta elämänvoimaa johonkin uuteen. Välistä voi tulla esteitä, ei kuitenkaan huolta, hyvin positiivisia asioita tulee tapahtumaan ja kaikki huolesi ovat poissa. Kun katson erikseen tätä harmaata miestä niin tulee esille mahdollisuuksia jotka ovat käsillä; avata sydän elämälle ja olla kreatiivinen, niin kaikki luistaa paremmin.
      Kasvu on mahdollista elämässäsi. Ehkä kokeilla ja etsiä uusia vaihtoehdoja, tehdä jotain aivan erilaista jotta voit kasvaa ja mennä eteenpäin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe